Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehesi piristää sinua, jos olet pahantuulinen?

Vierailija
21.02.2009 |

minulle pullon rose elyseetä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo suklaata, rupeaa siivoamaan (ettei mun tarvi) pesee pyykkiä... meillä mies tekee paljon kotihommia ;-)).

Vierailija
2/8 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaa lapsia ja illalla hieroo hartioitani. Yleensäkin kaappaa "huushollauksen" tällöin itselleen. Ei kyllä puhu eikä juurikaan pussaa ;) mutta toiseen en vaihtaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kestä pahantuulisuuttani ollenkaan. Mun pitäis olla se vahva persoona, joka hymyilee, vaikka satais kuinka paljon.

Hän on se, joka käpertyy itseensä ja oman napansa ympärillä. Onkin sanonut, että on heikko ihminen, joka ei kestä elämän eri puolia.

Ja totta se onkin. Mun pitäis jaksaa, vaikka isäni on kuolemassa. Hänellä on niin vaikeaa, kun menetti työnsä ja on saamassa jopa uuden.

Kuka oikeasti lohduttaisi Nyytiä? Minulla ei ole ketään, jonka olkapäätä vasten itkisin.

Olenkin tänään ratkaissut asian juomalla Baileystä. harmi, kun loppui.

Vierailija
4/8 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies syypäänä siihen, alkaa höystämään lisää, kohta tappelemme ihan hullun lailla..

Jos taas syynä on esim. lapset/väsyminen/hormoonit, mies saattaa kysellä rauhallisesti et mikä on..mutta aika harvoin _tekee_ mitään auttaakseen mua..

Vierailija
5/8 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain miehessäni kaipaisin niin sitä, että huomioi pahantuulisuuteni sillä, että yrittäisi lieventää sitä, eikä olisi kiukkuinen, "koska tiuskin ja näytän hapanta naamaa". Ja aina kyllä kerron esim. että paha päivä töissä, enkä ole sinulle vihainen jne eli väärinymmärryksestä ei ole kyse.

Vierailija
6/8 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyy miksi minulla on paha mieli, halaa, suukottelee, vitsailee niin että saa mut nauramaan (meillä huumori kukkii paljon muutenkin). Nykyään on oppinut sen että jos oon tosi vihainen, on parempi että tulee halaamaan. Ennen ei osannut suhtautua tilanteeseen mitenkään.

Ja tietysti aina riippuu että mistä syystä olen vihainen/tunnen oloni kurjaksi. Jos jotain ikävää sattunut minulle päivän aikana ja kotiintullessaan huomaa että olen surullinen, yrittää kyllä lohduttaa heti.

Vierailija
7/8 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisimpiä on että antaa ensin hetken aikaa "rauhottu", ehdottaa karkkien ostoa :) halaa, huomio ja huumorilla on selvitty monet itkut. Eli yrittää piristää ns. hassuttelemalla.

Vierailija
8/8 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiukuttelee takaisin, tai lähtee ulos, tai muuten vaan on kun ei huomaisikaan. Muuten osaa olla huomaavainen, ja rakastava, mutta jos minulla on naama happamana niin hän ei rupea piristämään. Sellainen se vaan on.

Jos taas olen vaan väsynyt, niin hoitaa lapsen ja tekee kotitöitä mun puolesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä