Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten ymmärtäisit tämän puolisosi sanomana?

Vierailija
20.02.2009 |

minusta tuntuu pahalta koska sinä näytät saavan kaikesta muusta suurempaa iloa kuin minusta ja perheestä.

-miten ymmärrät?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen tilanne teillä on, kun sanoi noin?

Tuo olisi meillä liioittelua. Voisi pikemminkin sanoa, että "sinäpäs olet kuin naantalinaurinko, kun pääset ekan kerran kuuteen vuoteen omalle lomalle yöksi pois kotoa"..

Vierailija
2/5 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan sanamukaisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman kaltaisen kommentin omalta mieheltäni ja se taitaa valitettavasti olla totta. nautin ystävieni seurasta, nautin työstäni..kotona tiuskin ja kiukuttelen miehelle. eipä ole ihme jos miehestä tuntuu että minulla on hauskaa kaikkialla muualla, kuin kotona.

Ehkäpä myös miehen pitäisi yrittää tehdä oloni mukavaksi..? Olen kuitenkin päättänyt yrittää. Olen enemmin läsnä kotona. Natkutan vähemmin, yritän löytää sen hauskuuden taas oman kullan kanssa olemisesta.

Vierailija
4/5 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta tuntuu pahalta koska sinä näytät saavan kaikesta muusta suurempaa iloa kuin minusta ja perheestä.

-miten ymmärrät?

siis minä sanoin näin miehelle ja mies otti asian niin että en halua hänen iloitsevan mistään,ei auta vaikka kuinka yrittäisin selittää.

Vierailija
5/5 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä kokisin omassa perheessäni tuon niin,että (aika raakaa,mutta sanon kuitenkin) mieheni ei rakasta sydämestään minua!!!

haluaisin kyllä uskoa, että mies haluaisi rakastaa,mutta......???

...siinäpä kysymys!! mikä on??? käykö läpi jotain henkilökohtaista kriisiä?

onko työssä kaikki hyvin?? onko luottamusasiat puolisoiden välillä kunnossa?

onko masentunut jostain?? vai kaikkein pahin että muuten vaan ei rakasta...kauheeta!!! joku kuitenkin on vialla!!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi