Onko 40v. mies liian vanha kiipeilemään puissa ja rakentamaan puumajoja?
Työttömänä minulla on nykyään enemmän vapaa-aikaa, joten olen ajatellut että miksi en tekisi sitä mikä lapsenakin oli kivaa? Muutakin kuin istuisin kotona tietokoneella.
Kommentit (18)
Riippuu ihan itsestä ja miten asian kokee. Jos haluat rakentaa puumajan niin tee ihmeessä.
Ei, mutta aikuisena on tietysti valittava tukevampia puita kuin lapsena. Ettet vahingoita puita ja itseäsi.
Ihan normimeininkiä!
T: Mikko Jaakko
Minä olen jo yli viisikymmentä ja leikin vielä hiekkalaatikolla.
Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen jo yli viisikymmentä ja leikin vielä hiekkalaatikolla.
Sori siitä.
Onko nimesi myös Jammu?
Ei ole. Nuori olet vielä. Muista kaikki äidin opit äläkä ala urheilemaan siellä henkesi kaupalla.
Jos ensimmäisenä mietit muiden mielipiteitä, niin ehkä on parempi, että jätät koko puuhan väliin? Aihepiirissä pysyen, tuolla joutuupissa on kanava primitive technology tai jotain, missä joku uusseelantilainen tyyppi on tehnyt paljon videoita alkukantaisesta arjesta. Tulentekoa, majoituksen tekoa, saviuunijuttua, raudan valmistusta ja vähän vaikka mitä. Jos aihepiiri kiinnostaa, niin käy vilkaisemassa.
Ei se iästä ole kiinni ,vaan kunnosta ja ketteryydestä. Moni seisemänkymppinen on ketterämpi kuin kolmikymppinen läski.
Minä olen kohta 40-vuotias nainen ja kerään innolla Pokémon-kortteja. Harrastus jatkunut lapsuudesta asti.
Kai tajuat että sulla on motorisesti paljon paremmat valmiudet rakentaa vaikka kuinka hieno ja iso Puumaja, äijäluola tahansa kuin lapsen heiveröisillä käsillä?
Tehkää kavereiden kanssa kilpailu kuka rakentaa ja sisustaa puolessa vuodessa hienoimman majan/äijäluolan häviäjä tarjoaa illan ravintolassa tai kylpyläloman.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Rambokin pomppi viidakoissa ja valeli itsensä mutaan.
Tuskin se Tarzanikaan viidakosta nelikymppisenä pois muutti.
No ei! Minä olen mummo, lähempänä seitsemää kymmentä, ja haaveilen tekeväni lapsenlapsille huikean, metsästä kiemurtelevan liukumäen joku talvi. Ja itselleni, tietenkin!
Puissa kiipeily ei koskaan ole ollut varsinainen harrastus koska puun oksat ovat liukkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin se Tarzanikaan viidakosta nelikymppisenä pois muutti.
Se syötettiin krokotiileille.