Muita jotka VIHAAVAT suihkussakäyntiä? mun mielestä se on
inhottavin pakollinen toimenpide, tulee niin pirun kylmä sen jälkeen ja sieltä on inhottava tulla pois, hiukset on märät ja viluttaa
kyllä se itse suihkussa olo ok ok kun sinne saa itsensä raahattua, monet kerrat oikeesti mietin että voisinko olla tämän päivän pois töistä kun en halua mennä suihkuun eikä paskaisenakaan voi töihin mennä, aina olen kuitenkin väkisin raahannut itseni sinne suihkuun. Tosi inhottavaa =(
kesäisin on ihan ok, silloin ei tule näin kylmä ja se vilvoittaa vähäksi aikaa
Kommentit (41)
Rasvoittuvat vielä älyttömän nopeasti.
sehän yksi miellyttävimmistä asioista elämässä, samoin kuin saunominen.
Ja vielä kun on jotain hyväntuoksuista suihkusaippuaa.
Nyt on tosin arkiset suihkunautinnot jääneet kun on vauva. Vaikka vaavi onkin sitterissä suihkussa mukana niin on se sellasta pika-pika suihkuilua. Vaavi tosin tykkää kuunnella veden lorinaa ja kun häntä aina kurkkii suihkuverhon takaa niin johan on pienelle ihmettelemistä :)
saunomista inhoan. Väkisin raahaan itteni sinne kerran viikossa, koska mies haluaa että saunotaan koko perhe. Mä viihdyn siellä n.5 min ja sitten on pakko mennä toiseen huoneeseen vilvoittelemaan.
En ymmärrä mikä idea on mennä johonkin kuumaan huoneeseen hikoilemaan. Mua ahdistaa hengittää sitä kuumaa ilmaa ja tulee ihan fyysisesti huono olo.
Mutta inhoan vielä enemmän olla likainen.
Eli käyn siitä huolimatta että inhoan sitä joka päivä suihkussa.
Saunan päälle laittaminen sen takia päivittäin on kyllä suurta tuhlausta.
Sen sijaan kokeilkaapas varsinaisen pesun jälkeen että suihkuttelette ittenne ihan kylmällä vedellä. Toimii muuten, sen jälkeen ympyröivä ilma tuntuu jo huomattavasti lämpimältä. Ja sen jälkeen pikaisesti isoon pyyhkeeseen ja hieromaan ihon ihan kuivaksi. Silloin veri alkaa kiertää eikä ole enää kylmä kun on vesi pois iholta (sehän viilentää ihoa kun vesi kuivuu siihen).
Huomattavasti ekologisempi tapa pitää ittensä lämpimänä suihkun jälkeen.
Enkä saunaa lämmitä ku kerran viikossa. Käyn suihkussa 3-4 kertaa viikossa ja siinä on 2-3 kertaa liikaa.
Mies aina naureskelee kun tsemppaan itseäni tuohon koitokseen. Veden pitää olla kuumaa jotta hommasta voi selvitä. Suihkun jälkeen tärisen näkyvästi ja hampaat kalisevat vaikka olen kietoutunut paksuun kylpytakkiin ja huopaan. Hiuksia en todellakaan pese päivittäin.
Mä en tajua miten mies ihan rauhassa suihkuttelee mun mielestä kylmällä vedellä eikä palele yhtään. Voi hyvin sulkea hanan saippuoimisen ajaksi tärisemättä. Minun käyttämäni vesi on taas miehen mielestä polttavan kuumaa.
Se suihkukopista ulos astuminen on aina yhtä kamalaa. Hyrrrr....
En käy koskaan pelkässä suihkussa vaan aina kun olen suihkun tarpeessa niin lämpiää myös saunakin! Aamulla suihkussa käyminen olisi niin kidutusta, tärisen koko päivän sen jälkeen horkassa! Siivouspäivinä/vapaapäivänä laitan heti aamusta saunan lämpenemään ja siivoan sillä välin ja sitten saunomaan!
Vihaan suihkua, vaikka kallistahan tuo jatkuva saunanlämmittäminen on.
asutaan vanhassa rintamamiestalossa ja suihku on viileässä kellarissa. Patteria säätämällä tilat tietysti lämpenisi nykyisestä, mutta toisaalta ei viitsi kellarinportaikkoa (joka on se viilein kohta matkalla) vain pientä viuhahduta varten paahtaa.
Olen kyllä karaistunut, sen huomaa selvästi. Joskus kun päättää, että ei välitä suihkunjälkeisestä viileydestä ja kuivaa ja kävelee viileät pätkät lihaksia jännittämättä, niin homma sujuukin ihan leikiten.
Tai miten olisi vanha kunnon kylpyamme? Minulla on ja on aivan ihana rentoutumismuoto. Teen itselleni mahdollisimman usein hemmottelevan vaahtokylvyn, johon lisään eteerisiä oljyä ja kylpysuolaa.
On tosi ihanaa.
vedellä ja suihkun jälkeen pikaisesti kietoutuu kylpytakkiin. Minuakin paleltaa, jos pitää pärjätä pelkällä pyyhkeellä, mutta kylpytakki peittää sopivasti lähes koko kropan.
inhoon suihkuunmenoa, hirveä vaiva, tulee kylmä, kaikki paikat, siis kylpärissä kastuu. eniten inhoan itse peseytymsitä, siis saippuoimista. rasittavaa. ärsyttää kun on pitkät hiukset, joita on pakko pestä vähintään joka toinen päivä.
käyn suihkussa niin, että kyyhötön ammeessa ja suihkutan käytännössä vain etupuolta.
meidän hieman huonokuntoinen kylppäri ei auta yhtään asiaa. onneksi remontti suunnitteilla.
en voisi kuvitellakaan aloittavani päivää ilman suihkua ja mielellään viileää sellaista.
Ennen nautin suihkussa käynnistä ja oliki paras muoto rentoutua. Asuttiin rivarissa jossa oli pieni ja lämmin kylpyhuone ja suhkusta sai tulikuumaa vettä iin kauan kuin halusi. Yleensä suihkun jälkeen koko kylppäri höyrysi ja oli kun höyrysaunassa olisi ollut. Tuo oli mukavaa.
Miehen toiveesta ostettiin vanha rintamamiestalo jossa iso kylpyhuone kellarissa. Kylppärissä siis on ikävän koleaa aina. isäksi vedenlämmitysjärjestelmä on sellainen että jos ei sähköä paahda ihan hullun lailla koko ajan ei lämmintä vettä riitä kovin pitkään. Sitä ihanan kuumaa vettä tulee ehkä puoli minuuttia ja sen jälkeen vesi on haaleaa. Itselleni tämä on liian kylmää ja suihkun jälkeen palelee kamalasti.
Miehestä vesi on juuri hyvää ja hän ei ymärrä vaitustani että palelee eikä sitä miten vastenmielistä on suhkussa käynti. Kän väittää että olen pilannut itseni liian kuumilla suhkuilla ja että koko juttu on omaa syytäni. Lisäksi aina sanoo että voinhan laittaa sähköt päälle jos haluan kuumempaa vetä. Tietää kuitenkin etä en sähköjä laita päälle vain kuuman veden takia kun tiukkaa on muutenkin niin tuo on vain ukavuus asia enkä sihen tuhlaa. Se ei poista kuitenkaan sitä että suihkussa käynti on ihnottavaa.
Vapaapäiviä en suihkussa käy ja saa olla hiuksen rasvaiset ja hiki haista. Ei häiritse itseäni kun van kotona olen. Töihin on pakko käydä pesulla.
Mä en ole tajunnut ollenkaan, että on ihmisiä joilla on tällaisia ongelmia. No nyt tietää mitä niistä uima-altaan äärellä kippurassa olevista lapsista kasvaa.. yhtä viluisia aikuisia. :)
Luulin oikeasti, että kaikilla on lähinnä kuuma suihkun jälkeen ja sen takia monet istuu kylpytakeissaan pitkään ja parvekkeella yms.
No nyt tietää mitä niistä uima-altaan äärellä kippurassa olevista lapsista kasvaa.. yhtä viluisia aikuisia. :)
Niinpä. Tämä aikuinen suihkuinhoaja passitettiin aina kesken koulun uimareissujen saunaan. Tärisin niin kovasti altaassa ja huulet olivat aivan siniset. Esim. puhumisesta ei tule näin aikuisenakaan (saati lapsena) uimisen tai suihkun jälkeen mitään kun tärisen niin kovasti vaikka tietoisesti yritän rentouttaa itseni.
Avannossa käyminen ja lumessa pyöriminen saunan jälkeen onnistuvat minulta hyvin. Eivät nimittäin ole yhtään sen pahempia paikkoja kuin tavallinen suihku.
Nyt talvella on hirveän inhottava käydä suihkussa. Iho kuivuu, kaikki on staattista... Biskakarvat vain nousee pystyyn kun pitää kuivata itsensä ja pukea suihkun jälkeen.
Olen kyllä joskus miettinyt olenko jotenkin kosketusherkkä, kun suihku tekee tuon ja pelkät kevyet kosketuksetkin tuntuvat välillä niin hemmetin inhottavilta.
Meillä on kylpyhuoneessa lattialämmitys, ja lisäksi käyn mielelläni suihkussa kun kuivasrumpu on ollut päällä, niin siellä on melkein aina lämmin. Lapsuudenkodissa kylpyhuone oli hyytävän kylmä ja aamusuihku oli karmea. Nykyään inhoan suihkussa käymisessä vain sitä, että lapsille täytyy keksiä jotain ajanvietettä siksi aikaa. Vanhemmalle dvd päälle ja nuorempi rattaissa kylppäriin... Se siitä omasta hetkestä!
Suihkutilassa oleva höyry pitää lämpinänä kuivauksen ajan. Kun tulet ulos kuivana, niin ei ole kylmä.
Tuntuu ihan mielenterveysongelmalta.
Mies vähä valittaa kun tulee kalliiks, mutta valittais se sittenkin jos vinkuisin loppuillan palelevani.