Kuinka kauan sinulta menisi 7kg laihduttamiseen ja millä konstilla?
Kommentit (14)
Pitäisi laihduttaa alipainoiseksi.
No, keinot olisi tässä: 5krt viikossa juoksulenkki, työmatkat pyörällä. Söisin niukasti, paljon kasviksia, proteiinia lihan, kananmunan, kalan ja maitotuotteiden (esim. rasvaton rahka) muodossa. Herkut pois. Söisin n. 1400kcl ja liikkuisin siis todella paljon (mulla normaali päiväkulutus n. 1900kcl).
Kestäisi varmaan pari-kolme kuukautta.
...normaali paino oli aloittaessakin, mut nyt oon tyytyväinen :) Liikuntaa lisäämällä...väh. 3-4krt/vko, hölkkää, kuntolattareita, jumppaa ja säännölliset ruokailuajat aamupala, lounas, välipala, päivällinen ja iltapala. Aiempaa pienemmät annokset. Ilman pisteiden laskua ja nälän tunnetta ja viikonloppuisin saa herkutella. Viikot ilman herkkuja. Eikä tuu kilot heti takasin!
se olisi hyvä määrä ottaa pois nyt tästä varresta..
lähtenyt on jo kilo, ehkä kaksi... ihan vaan liikkumalla. Haaveena olisi pudottaa tuo sama ja se viisi kiloa vielä sen lisäksi..
joten aika rankkaa laihdutusta olisi. Mutta kyllä varmaan parissa kuussa saisin sen pois.
Laihdutin tuon määrän, ehkä 8-9 kg ,viime keväänä, ja siihen kului kauan... Keskimäärin vauhti oli puolikiloa viikossa...
Mun pitäisi laihduttaa silloin itseni missimittoihin eli varmaan menisi 3-5kk.
-ekat 3-4 kiloa lähtisi varmaankin 8viikossa, loput 3-4 hitaammin
-paljon liikuntaa: hölkkää, kuntosalia yht. 4-5 kertaa viikossa
-en pysty kitukuureihin, eli kalorit pitäisi rajoittaa melko tarkkaan 1500 kaloriin
Olen 160 cm pitkä. Lähtöpainoni oli 57 kiloa ja laihdutin 51 kiloon. Sen jälkeen on pudonnut vielä kilo (laihdutuksesta on jo 5 vuotta aikaa), joten painan nykyään tasan 50 kg.
Pari lasta tässä välissä eivät ole painoa nostaneet (muuta kuin raskauksien ajaksi, mutta sehän on ollut väliaikaista vain).
sen verran, että 6 kiloa siis putosi siinä 4 kuukaudessa. Sen jälkeen painoa putosi jotenkin omituisesti vaan sen kilon verran jollain epämääräisemmällä aikataululla ilman mitään seurantaa.
Puolitoista kuukautta jos ei halua liian rankaksi tehdä.
Näin minä laihdutin nopeasti 12kg
kaksi lämmintä ateriaa, N.20cm lautanen läpimitalta puolet lautasesta salaattia, yksi osa lihaa/kalaa/kanaa/kananmunia2kpl/vihanneksia(hernemaissipaprika yms.) ja vika osa raejuustoa.
Toinen ruoka keitto raejuustollaa tai salaatti fetalla,leipajuustolla yms. ja leipä omanmaun mukaisella tuorejuustolla.
Iltapalaksi 3dl jugurttia ja leipa. Ja iso lasi vettä.
Päivän mittaan juo reilusti vettä ja mehukeitto (sokeriton) voi olla kaapissa ainakin alkuaikoina jos haluaa välipalaksi päivänmittaan lasin.
Vuoden alusta lähtien olen laihtunut 5 kg kiloklubissa kaloreita laskemalla. Saa syödä aika reilusti, edistyy hitaasti mutta edistyy kuitenkin..
vähentämällä hiilihydraatteja ruokavaliosta asteittain. Sinänsä siis nopea laihduttaminen ei ole ollut tavoitteena, vaan terveellisemmät ruokailutottumukset. Nyt olen oppinut painonhallinnan niin, että jos satun 1-2kg lihomaan (esim. lomareissulla kun syön mitä on tarjolla) niin pystyn sen helposti tiputtamaan ottamalla tiukemman linjan, esim. jättämällä leivän ja perunan ihan kokonaan hetkeksi. Vatsavaivat ovat myös hävinneet, se kannustaa jatkamaan.
syömällä usein pieniä annoksia ja välttämällä sudennälkää.
Pitäisin ruokapäiväkirjaa, punnitsisin syötävät ja laskisin kilokalorit. Söisin sitä mitä tekee mieli, terveellisesti (ei mitään light-tuotteita), mutta pienempiä määriä. Pitäisin kotona aina jotain kevyttä purtavaa, vihanneksia ja hedelmiä. Mutta perusruokaa, jotta mieli pysyisi virkeänä ja laihtuisin rasvaa, en lihasta.
mutta ystäväni liittyi keventäjiin ja tuo määrä putosi alle 3 viikossa.
Tosin ehkä hieman otti alun "rankemmin" kuin piti, eli liikkui enemmän ja söikin ehkä hieman vähemmän kuin olisi ollut sallittua.
Ns löysät lähti nopsasti, nyt painon pudotus pysähtynyt.