Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Yli 35-vuotiaana äidiksi tulleet: Kuinka kauan yritit miehesi kanssa raskautta?

Vierailija
19.02.2009 |

ekalla kiekalla tärppäsi. Kaksi ekaa lasta myös ekasta yrityksestä!

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muut ovat saaneet alkunsa ilman yritystä joten siihen en osaa vastata.

esikoinen syntyi kun olin 29v

kakkonen 32v (melkein vuosi)

kolmonen 33v (laskin varmat päivät väärin)

nelonen 38v (taasen laskupää heitti)

Vierailija
42/43 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain kuulla gynekologilta, että n. 35-vuotiaiden ryhmästä vain puolet hedelmällisistä pareista tulee vuoden sisällä raskaaksi - vaikka siis kaikki olisikin kunnossa ja seksiä harrastettaisiin oikeaan aikaan.

Niinikään noin 40-vuotiaista enää 10% tulee vuoden sisällä raskaaksi.

Pohdiskelin vain tätä omaa mahdollisuuttani enää raskautta kokea - vai onko se jo "hanskat tiskiin" - kamaa. Mies haluaisi kaksi lasta... sanoin kyllä, että välttämättä tässä iässä ei saa enää ainuttakaan. No, eipä tarvitse ehkäistäkään sitten.

t. tänä vuonna 36v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin itse raskaaksi 35-vuotiaana ensimmäisestä ovulaatiotikutetusta kierrosta. Olin sitä ennen 3 kiertoa ilman tikuttelua yrittänyt miehen kanssa, mutta tikuttelun perusteella selvisi, että ne 3 kiertoa olimme kyllä yrittäneet vääränä päivänä, koska ovuloinkin useita päiviä sen jälkeen kuin luulin.... Suosittelen siis ehdottomasti tikuttamaan, kun yrittää.  Ymmärrän, että kaikille tässä iässä ei onnistu, mutta itse luotin (onneksi en turhaan) siihen, että omalla äidillänikin oli vielä 53-vuotiaana täysin säännöllinen kuukautiskierto. Tuohan tarkoittaa, että vielä siitä n. 10 v aiemmin hän olisi voinut tulla luomuna raskaaksi. Olen ymmärtänyt, että oman biologisen äidin hedelmällisyydestä voi ainakin kohtalaisesti ennustaa sitä, miten pitkään itse on hedelmällinen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan