Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Yli 35-vuotiaana äidiksi tulleet: Kuinka kauan yritit miehesi kanssa raskautta?

Vierailija
19.02.2009 |

ekalla kiekalla tärppäsi. Kaksi ekaa lasta myös ekasta yrityksestä!

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään kovin aktiivisesti ja vääriin aikoihin varmaan.

Toista tehtiin puolisen vuotta, olin silloin 40 v

Vierailija
2/43 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäinen yllätyksenä olin 34v, seuraava raskaus alkoi kun ensimmänen oli alle vuoden mutta se meni kesken ja siitä keskenmenneestä 4kk:n päästä olin uudelleen raskaana, ikää silloin 36v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan vain yhdestä yhdyntäkerrasta, apuna tosin ovulaatiotikut. Aviomiestä kyllä nauratti tämä "alentunut hedelmällisyys".

Vierailija
4/43 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kerta vähän ennen kuukautisia ja siinä sitä oltin.tuli vähän puun takaa koko raskaus ja herätti ensin ristiriitasia tunteita.Mainittakoot viä että bmi on päätä huimaava niin et se siitä ettei lihavat tuu raskaaksi

Vierailija
5/43 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

syntyi, mutta parit keskenmenot välillä, joten vissiin sitten pari -3 vuotta.Miten sen nyt katsoo. Neljäs lapsi syntyi sitten 45v yhdestä kerrasta!

Nuorempana en tullut raskaaksi ilma hormooneja :) Eli äiti olin siis ennen 35v

Vierailija
6/43 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoa mulla on aikas reippaasti, että sikäli kai pieni ihme että noinkin helposti olen raskautunut.

Vierailija
7/43 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätin pillerit pois, tarkoitus oli, että ensin pillerit pois ja sitten joku väliaikainen ehkäisy ja sitten "joskus" vauvaan yrittämään, niin kävikin niin, että heti ekasta pillerittömästä kierrosta, ilman mitään päivien laskuja tms, tulin vahingossa raskaaksi. Lapsi nyt 2v, eikä ollut suunniteltu.

Ja kohta syntyy toinen, lähes yhtä iso yllätys sekin. Eli kaksi lasta, molemmat ekasta kierrosta tai tarkemmin ottaen jo ennen yritystä... Ei aiempia raskauksia eikä keskenmenoja tms.

Vierailija
8/43 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että näin.

Vierailija
9/43 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme molemmat yli 40-vuotiaita!

Vierailija
10/43 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täsmäyrityksellä eli ovistikut käytössä.

Nyt 40 v ja viimeksi kun kävin gynellä ultrattiin ja sanoi, että jut olisi munasolu irtoamassa. No, sillä tiedolla en sen puoleen tee mitän, että lapsiluku on täynnä, mutta että hedelmällisyys on kyllä kohdillaan.

Vierailija
11/43 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin gyne sanoi, että mun ikäisellä on vuosittaisten ovulaatioiden määrä jo selkeästi laskenut, ihan hyvin voi olla vain 4 - 5 ovulaatiota vuodessa, vaikka menkat muuten normaalit. Aloitan clomifenit nyt ja katson, miten käy.

Vierailija
12/43 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. lapsi 27-vuotiaana, tokasta kierrosta

2. lapsi 30-vuotiaana, ekasta kierrosta

nyt ikää 36,5 vuotta ja kolmosta yritetty jo 10 kuukautta...joten ainakin minulla on hedelmällisyys jo selvästi laskenut.

Vierailija
13/43 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä harrastettu mitään täsmäseksiä, mutta seksiä kuitenkin melko usein. En nuorempanakaan ollut mitään älyttömän helposti raskaaksi tulevaa tyyppiä, vaikka kaksi lasta sainkin alle kolmekymppisenä.

Vierailija
14/43 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaa yritettiin 5 vuotta ja lopulta lapsi sai alkunsa koeputkihoidolla äidin ollessa 39 v. Toinen lapsi sai alkunsa yllättäen ilman hoitoja ekasta kierrosta, mistä yritimme äidin ollessa 41 v.

Vierailija
15/43 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille, jotka yritätte raskautta...

Muistakaa huolehtia, että saatte E-vitamiiniä riittävästi. Se on tärkeä raskausvitamiini. Sitä saa ruokaöljyistä eli esim. 2 rkl rypsiöljyä tai auringonkukkaöljyä/päivä (kuumentamattomana). Margariineistä 60 % Becelissä E:tä lienee eniten.

Vierailija
16/43 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 29v. ja ekaa tehdessä meni 2 vuotta (2 km:a).

Toinen sai alkunsa "vahingossa" esikoisen ollessa 6kk.

Nyt 34v. (kohta 35) ja kolmatta yritetty 1,5 vuotta.

Että ei se aina helposti onnistu.

Vierailija
17/43 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisen sarjan oli endometrioosi arpeuttanut. Pikkukakkosta jyystettiinkin sitten nelikymppisenä puoli vuotta.

Vierailija
18/43 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt rv 30 ja 38 vee. :-) Eka raskaus 32-vuotiaana myos ekasta yrityskierrosta, toka raskaus 34-vuotiaana vuoden yrityksen jalkeen (tosin osittaisimetin silloin eli voi olla etta silla oli vaikutusta koska muuten olen raskautunut helposti).

Vierailija
19/43 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyseessä oli vahinko. Käytimme ehkäisypuikkoja, jotka pettivät. Oikeastaan minun olisi pitänyt tulla raskaaksi vain hoitojen kautta: runsas ylipaino ja takana kaksi sektiota ja mieskin oli sairastanut kivespussitulehduksen.

Kyseessä oli neljäs lapsi ja kerta kerralta olen tullut helpommin raskaaksi.

Vierailija
20/43 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva on nyt 7 viikkoinen.

Meillä oli 2 lasta entuudestaan ja ne ollaan saatu parikymppisinä. Raskaaksi olen tullut heti. Mä luulen että tän kolmannen kohdalla ikä oli se asia miksi en heti raskaaksi tullut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän