Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastasyntynyttä katsomaa sairallaan kun perheessä vatsatautia?

Vierailija
19.02.2009 |

.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko mennä katsomaan vastasyntynyttä sairaalaan kun itsellä (ja ilmeisesti lapsella) vatsatauti ma-ti ja miehellä nyt?

Vierailija
2/8 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä voit odottaa muutaman päivän. Vatsatauti on HENGENVAARALLINEN vastasyntyneelle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et

Vierailija
4/8 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehditte vierailla sittenkin kun tauti on ohi. Mieti, mitä tuollainen vatsatauti tarkoittaisi vastasyntyneellä. Ja miten helposti ne tarrtuvat.

Vierailija
5/8 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

(niillähän usein on, äidin perintönä ja imetyksestä) niin ei varmaan olisi kiva sen äidinkään olla mahataudissa just synnytyksen jälkeen...

Vierailija
6/8 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ET TODELLAKAAN VOI MENNÄ KATSOMAAN VASTASYNTYNYTTÄ jos perheessä on vatsatautia. Vaikka olisit itse täysin terve, niin voisit silti kantaa tautia.

Vierailija
7/8 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo et.

Vierailija
8/8 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan varmistin.

ja täytyy myöntää että en tiennyt että voi tarttua vaikka itse on jo tullut terveeksi.

nyt kun on varmaan innokkaita linjoilla, niin kysyn vielä (siis ihan tavallinen kysymys, johon kaipaisin vasausta), että miten yleensä toimitte näissä vierailuissa vastasyntyneen luona (siis ei sairaalassa, vaan muuten), jos omat lapsenne tarhassa? Tarhalapsen vanhempi voi käytännössä olla minkä tahansa pöpön kantaja koska vaan (kuten tietysti kuka tahansa muukin)

käsipesut tietysti pitää tehdä ja itse en ota omaa lasta mukaan, enkä yleensä halua ottaa vastasyntynyttä syliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi