Botox pelasti elämäni!!
Lääketieteelle ylistys tästä ihmeaineesta. Luulette varmasti heti, että piikitin ryppyjäni, mutta ehei, vaan hoidin liikahikoulua. Olen siitä 10 vuotta kärsinyt ja se todellakin rajoitti hyvin paljon elämää ja laski itsetuntoa. Tiedän, että niin moni muukin siitä kärsii, mutta ei kehtaa puhua. Nyt minä nostan tämän asian esille! Siinä on teille 100 varmasti toimiva hoitokeino. Maksaahan se toki, mutta voi pojat tätä vapautta. Kelakorvausten jälkeen maksettavaksi jäi 250€ ja teho kestää 4-12kk, keskimäärin n. puoli vuotta. Pisaraakaan en ole kainaloistani hikoillut lääkärikäynnin jälkeen. Ja te "normaalit" ette ikikuunapäivänä pysty edes kuvittelemaan, kuinka paljon ennen hikoilin ja kuinka se voi olla hyvinkin ikävä vaiva.
kun tuli kotiin ja minä pidättelin silloin nenääni, sillä meinasin oksentaa ihan oikeesti. Kun hän oli suihkussa minä tuuletin. Eikä se suihkussa käynti aamuin illoin auttanut hajuun...
En sanonut hänelle mitään, koska hän teki parhaansa ja hänen opintonsa olivat loppusuoralla. Sain pian normaalin hajuisen kämppiksen.
Tiedän, että hänellä kämppikset olivat vaihtuneet tiheään ja uskoisin että hikoilu oli syynä. Ihan sairaus tuo hikoilu voisin sanoa.
Kiva, että hoitosi tepsii. Muuten en olisi sinua stressannutkaan tällä tiedolla...