Lue keskustelun säännöt.
Mies yllätti positiivisesti, vau
18.02.2009 |
meillä yleensä lomaillaan kotona, mihinkään ei mennä, mies harrastaa televisiota ja lenkkeilyä. Nyt tänään tuli kotiin töistä, hänellä vapaata to-su, oli varannut koko perheelle mökin loppuviikoksi 300km päästä kotoa, nyt ruvetaan pakkamaan, kivaa
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Pitäkääkin hauskaa!