Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko kenelläkään kokemusta lähderanna pk.sta (espoo)?
18.02.2009 |
lapsi sai sieltä paikan ja kiinnostaisi tietää onko ok paikka...
Kommentit (2)
Silloin oli ainakin mukavaa henkilökunta ja paljon puuhastelivat lasten kanssa. Tän hetken tilanteesta ei tietoa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mutta omakohtaista kokemusta ei ole. Pelkkää hyvää olen kuullut. Piha on uusittu ja koko päiväkodin sijaintihan on tosi hyvä, suojainen ja lähellä metsää. Aikoinaan hain omille lapsille hoitopaikkaa sieltä, mut en saanut. Lapset olivat sitten päiväkoti Humisevassa, joka sekin on hyvä paikka.