Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei kukaan huomaa??! Olen laihtunut jo 6kg!

Vierailija
06.05.2008 |

Mua niin surettaa, kun olen hikoillut helmikuusta saakka ja saanut karistettua 6kg pois. Eikä töissä tai missään kukaan ole maininnut sanallakaan, että olisin hoikistunut. En ollut mikään järin lihava ennenkään, joten kyllä se pitäisi huomata. Ainakin itse huomaan selvästi!! Mistä johtuu??

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni myös on laihtunut saman verran kuin sinä, muttei eroa selvästi näe sillä hän on kaikkien mielstä aina ollut ihan hoikka. Ihan pienissä vaatteissa huomasi kyllä uudenlaisen sutjakkuuden, ja itse hän tietysti huomaa.

Eli ole vain tyytyväinen! Rannalla sitten huomaa ;)

Vierailija
2/4 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet arkailee sanomasta kun pelkäävät siinä samalla loukkaavansa kun vähänhän se että oletpa laihtunut tarkoittaa olitpa ennen läski..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ihmiset eivät oikeasti ajattele ollenkaan niin paljon muiden ulkomuotoa ja painoa, kuin mitä voisi luulla tätä palstaa lukemalla. Moni ei yksinkertaisesti varmaan vain kiinnitä niin paljon huomiota ja ajattele asiaa, että huomaisi. Multa menee harvoin nähtävien ihmisten 10 kilonkin painonnousut tai laskut usein ohitse. Huomaan kiinnittää asiaan huomiota vasta, jos siitä mainitaan erikseen.

Vierailija
4/4 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä monikaan heti sanonut, että oletpa laihtunut. Vain muutama ihminen sanoi heti tavatessamme ja muutama on sanonut hieman myöhemmin ohimennen että olet tainnut laihtua..

Itsekkin sitä harmittelin, mutta olen ajatellut, että suomalaiset vain ovat niin jöröjukkia, että eivät muisia kohteliaisuuksia sano! =)

Nauti vain itse aikaansaannoksestasi, kyllä ne muutkin huomaavat, vaikkeivät heti mitään sanoisikaan!