Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmiset käyvät kiusaamassa lapsiaan noilla lapsimessuilla?

Vierailija
26.04.2008 |

Kaikki jotka siellä ovat käyneet ovat valittaneet pitkistä jonoista sisään, lippuluukulle, vessaan, ruokapaikkaan, leikkipaikkaan yms yms yms. Lapset hermostuu jne. Miksi te sinne tuongokseen viette lapset kärsimään? Meillä ulkoiltiin kauniissa ja lämpimässä säässä koko päivä!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin lapset nautti =D pitkät jonot, mutta meni nopeasti, lapset vaipoissa, ei tarvinnu mennä vessaan ;D (Siis muutenkin on, ei vain tätä tilaisuutta varten =)), oli omat eväät mukana joten ruokaa ei tarvinnut jonottaa.. ja siellä vaikka mitä ihanaa tekemistä lapsille, nautti täysillä =) äitee yksinään kierteli kojut kun mies oli lasten kanssa niissä leikkijutuissa, oikeesti, mukavaa!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla