Lue keskustelun säännöt.
Olipa ihanaa käydä tänään lasten kanssa 2-v neuvolassa!
18.02.2009 |
Tulin niin iloiseksi kun lapset 2v ja 5 v käyttäytyivät niin hienosti, käyttivät termejä "ole hyvä" ja "olisitko niin ystävällinen ja ....." . Kävivätpä vielä halaamassa tätejä. Neuvolatätdit kehuvati että kylläpä olet kasvattanut lapsesi hyvin! Se tuntui mukavalta ja taas jaksaa tätä "vaativaa Kasvatustyötä"
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla