Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"KIWA" finnmatkojen lomalento etelästä Suomeen, 3 ja 6 vuotiaat oli sijoitettu

Vierailija
18.02.2009 |

paluumatkalle koneen takaosaan ja me muu perhe etuosaan, tätäkö on palvelu.

Meidän olisi pitänyt kuulemma maksaa jos haluamme istua vierekkäin. Tilanne oli inhottava, 3 vuotias kirkui ja 6 vuotias takertui. Kiitos kanssamatkustajille jotka vaihtoivat kanssamme paikkaa

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin kirjoitat selkeästi, että sinä olisit ollut yksin leikki-ikäisen ja vauvan kanssa KONEEN KESKIOSASSA ja mies takaosassa. Nyt yhtäkkiä teillä siis olikin eturivipaikka vauvan koreineen.

Hmm

(jotta olisi voinut auttaa esim syömisessä) ja sinä takaosassa sylivauvan kanssa. Järjen käyttö on sallittua!

Mielestäni on tosi huonoa asiakapalvelua se, ettei yhtään ajatella asioita ja "hajasijoitetaan" perhe ihan ympäri konetta. Meille on käynyt aikaisemmin kertaalleen näin (silloin ei ollut mitään lisämaksumahdollisuutta, näin vaan oli tehty). Mieheni olisi istunut koneen takaosassa ja olisin ollut yksin leikki-ikäisen ja sylivauvan kanssa koneen keskiosassa - eikä ollut mikään lomalento todellakaan. Onneksi vaihto onnistui ja mieheni sai paikan meidän vierestämme käytävän toiselta puolelta. Jos näin ei olisi ollut, minä ikä esikoinen olisi luultavasti saanut edes syötyä.

Joo, kirjoitin huonosti: Meillä oli vauvakori eturivissä, jossa siis kaksi penkkiä meille varattuna minä/mies + 3-vuotias ja siis se vauvakori. Miehellä oma, yksittäinen paikka takana, jossa ei muita vapaita paikkoja. Vaihtoehdot: minä ja imetettävä vauva takana ilman vauvakoria. Mies takana 3-vuotias sylissään. Mies ja vauva takaosassa ja minä leikki-ikäisen kanssa eturivissä. 8 h lento. Olivat kyllä lentoemännätkin aian äimänä tilanteesta ja neuvoivat olemaan yhteydessä lentoyhtiöön ennen paluulentoa jotta paluumatkalla ei olisi näin. Olimme reissussa 4 viikkoa ja onneksi paluumatkalla olimme vierekkäin.

Onneksi siis paikanvaihto onnistui meidän tapauksessamme ja olin täysin tyytyväinen kun mies pääsi edes muutaman rivin meidän taaksemme ja pystyimme vaihtelemaan lasta sylissä ja syömään vuorotellen.

Vierailija
22/23 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pienten lasten kanssa sitten pitää matkustaa, kun se on noin hankalaa.

Ei meidän 6-v olisi moksiskaan jos ei ihan viereen pääsisi. Kyllä tuon ikäisen pitäisi ymmärtää ja sopeutua tilanteeseen.

Älytöntä 1-v kanssa mennä niin pitkää matkaa, että väsyy ja itkee. Ei pelkästään kurjaa kanssa matkustajille vaan myös sille pikkuiselle. Tuskin se edes halusi mukaan matkalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sentaan sanonut, etta pitiko sitten hankkia niita lapsia jos haluaa matkustaa/ei anna niiden olla rauhassa kotona/jos ne vaan itkee...

Tai ehka 'olisi pitanyt ajatella matkustelun monimutkaistumista ennekuin hankit lisaa lapsia'...

Miksi pienten lasten kanssa sitten pitää matkustaa, kun se on noin hankalaa.

Ei meidän 6-v olisi moksiskaan jos ei ihan viereen pääsisi. Kyllä tuon ikäisen pitäisi ymmärtää ja sopeutua tilanteeseen.

Älytöntä 1-v kanssa mennä niin pitkää matkaa, että väsyy ja itkee. Ei pelkästään kurjaa kanssa matkustajille vaan myös sille pikkuiselle. Tuskin se edes halusi mukaan matkalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan