Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on BED :-(

Vierailija
06.05.2008 |

Välillä tuntuu, etten jaksa enää hetkeäkään, kun kaikki pyörii vaan yhden asian eli syömisen ympärillä. Välillä paastoan, välillä syön normaalisti ja kaikki on OK ja sitten se taas alkaa. Kun annan pikkusormen, se vie koko käden.

Repsahdan lähes aina, kun elämässä tulee eteen vastoinkäymisiä. Stressi saa minut ahmimaan. Tuntuu, että nämä oireet käy ihan fyysisiksi, kädet alkaa oikein tärisemään ja pää huutaa suklaata, keksejä, jätskiä, IHAN MITÄ TAHANSA. Ja kun mahan saa täyteen, ihan liian täyteen, on jotenkin niin turvallinen olo. Ja aamulla ikuinen morkkis... :-( Ylipainoa ei vielä mahdottomasti ole, koska osan ajasta pystyn olemaan normaalisti, mutta lihominenkin pelottaa älyttömästi.

Kymmenen vuotta olen jo elänyt tällaista elämää enkä muusta enää tiedä. Ajatuksen tasolla on helppo lopettaa, mutta se ei vaan ikinä onnistu. Tiedän kaiken ravitsemuksesta kyllä, korneintahan onkin, että opiskelen ravitsemustiedettä ja itse olen aivan hunningolla.

Onko täällä kohtalotovereita? :/

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä minulle tämä ainakin on totista totta ja tämä tuntuu hallitsevan koko elämää. Koko ajan vain mietin syömistä; mitä saan syödä ja mitä en saa syödä ja mitä vielä tänään söisin jne... Ja jonain päivänä sitten unohdan kaiken, painun pää kolmantena jalkana kauppaan ja ostan kassillisen kaikkea hyvää (tai käyn kahdessa kaupassa, kun en yhdestä kehtaa kaikkea ostaa) ja syön ne, samantien, niin nopeasti kun pystyn. Ja kun mahaan tulee tyhjää tilaa vähänkin niin syön lisää.

Pyhät ovat kaikkein karseimpia, jouluna olin varmaan viikon putkeen ähkyssä. Ja Uutena Vuotena tietysti lupasin, ettei enää ikinä, ei ei ei. Nyt alkaa uusi elämä ja tämä hulluus jää taakse, mutta se ei jää koskaan. Se ei vaan päästä irti... :-(

-Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä