Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Miksi haisen hielle???

Vierailija
17.02.2009 |

Käyn joka aamu suihkussa, en tupakoi enkä juopottele. Vaihdan joka päivä ylleni puhtaat vaatteet. Käytän deororanttia. Silti hienhaju pukkaa puseron läpi jo puoliltapäivin. Mitä teen väärin?

Itselläni on herkkä hajuaisti ja huomaan hajuongelman itsekin. Töissä tein välillä niin, että kävin pesemässä kainalot kesken päivän saippualla, niin pahin haju hävisi. Kiire ja stressi selkeästi pahentavat tilannetta.

Nyt välillä joudun antamaan itseni haista, sillä en voi olla aina peseytymässä. Olen mieheltäni kysynyt kuvittelenko hajuongelman ja hän on myöntänyt että välillä voisi raikkaampikin tuoksu olla.

Käytän pääasiassa halpoja aluspaitoja, ja kokeilin vähän kalliimpaa merkkiä ilman apua. Pitäsikö puseron olla jotain tiettyä materiaalia? Pitäisikö välttää henkkamaukkapaitoja?

Av-mammat, teiltä saa yleensä vastauksen joka kysymykseen, joten auttakaa haisulia hädässä!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse valelen kainalot viikottain absolut torrilla ja sen lisäksi päivittäin tavallisella hajustetulla dödöllä

Vierailija
2/6 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile rexonaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dödöä kannattaa vaihtaa. Jollei näitä apteekin ihmeaineita niin kokeile ainakin rexonaa. Jotkut merkit ei kertakaikkiaan tehoa. Ja noilla desinfioivilla saveteilla saa kans hajuja pois, helpommin kuin pesulla.

Vierailija
4/6 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se on sun paidat, paitoihin pinttyy joskus sellainen kamala hienhaju, joka ei lähde pesussa

Vierailija
5/6 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kokeile apteekista bats deororanttia, sitä rollonia. toimii ainakin mulla. Lisäksi kesäisin käytän tuota absolut toria, mut kokeile tuota Batsia eka. Maksaa n.8€ ja tätä saa vaan apteekista

Vierailija
6/6 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aluspaidat täytyy pestä 60 asteessa, muuten haju jää niihin. Jos on ehtinyt jo jäädä, voi olla ettei lähde enää pois. Siis käytä puuvillaisia aluspaitoja, kunnes ongelma on poistunut. Itse olen näin päässyt siitä eroon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän