Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKSI aborttia ei saisi kritisoida?

Vierailija
17.02.2009 |

Miksi on sallittua olla vain sitä mieltä, että jokainen tekee itse ratkaisunsa eikä muilla ole niihin sanomista?

Miksi ei saa pitää vääränä sitä, että viaton lapsi "lopetetaan"?

Ja jos joku arvostelee abortteja, niin miksi hänelle vastataan, että keskittyisi olemassa olevan lasten pahoinvoinnin vähentämiseen? Mistä päättelette, ettemme jo tee niin?

Minä en hyväksy asiatonta ja tahallaan loukkaavaa kommentointia, mutta asiallinen keskustelu puolesta ja vastaan pitäisi AINA sallia. Kaikissa asioissa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä sekoboltsiosastoa, anteeksi vaan kaikki sekoboltsit.

Vierailija
2/8 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehty mikä tehty.

varmaan monet abortin tehneet ottaa henkilökohtaisesti kun arvostelet heidän valintaansa.

itse tein abortin kun tyhmänä teininä olin onnistunut hankkiutumaan raskaaksi epämääräiselle nuorisorikolliselle.

Toki olisi ollut järkevämpää käyttää ehkäisyä. (tai ehkä jopa kieltäytyä seksistä) mutta tilanne oli mikä oli. paksuna oltiin, enkä voinut kuvitellakkaan itseäni äidiksi, ja lapsen saaminen ja adoptoitavaksi antaminen tuntui liian raskaalta.

abortti oli "helppo" ratkaisu tilanteeseen. En ole siitä erityisen ylpeä, mutten sitä myöskään kadu. enemmän kadun sitä että olin ylipäätään saattanut itseni tyhmyyksissäni raskaaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaan. Että siitä vaan, aborttihörhöt!

Vähän sama juttu kuin se via dolorosa -liike eduskunnassa takavuosina. Ryhmittymä homojen oikeuksia vastaan, siis. Kun kuulin siitä eka ajatus oli että voi ei, eduskunnassa! Onko Suomi oikeasti ottamassa tällaista takapakkia jonnekin keskiajalle? Sitten näin haastattelun ja helpotus oli suuri, koska sitä samaa hölmöä munkkilatinaa siellä solkutettiin kuin muutkin uskonnolliset hörhöt. Oli helppo todeta että oookoo, nämä on vaarattomia. Seuraava ajatus olikin sitten että miten nämä ihmiset on päässeet eduskuntaan?! Ilmeisesti kristillisillä riittää se että taitaa munkkilatinan, viestin järkevyydestä ja moraalisesta oikeutuksesta viis.

Vierailija
4/8 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska raskauden keskeyttäminen on jo joka tapauksessa vaikea ja masentava päätös. Saa olla aika edesvastuuton ja tunnekylmä ihminen, jos ihan vain laiskuuttaan tai muuten vain käyttää raskauden keskeyttämistä ns. jälkiehkäisynä. Eiköhän se useimmille raskaudenkeskeyttäjille ole kuitenkin se vastuullisempi valinta.

Minä olisin huomattavasti enemmän huolissani esimerkiksi päihdeäitien synnytykseen saakka päätyvistä raskauksista, joissa kyseessä on jo tosiaan lapsi, eikä alkio, jota on kemiallisesti pahoinpidelty jo kohdussa.

Vierailija
5/8 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai auttaa se, mulla ei ollut ennen mielipidettä puolesta eikä vastaan. Nyt sympasiteeraan niitä jotka sen joutuu tekemään.

Vierailija
6/8 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sitä minä aina ihmettelen, miksi te abortin vastustajat ette tee mitään, mikä vähentäisi niitä abortteja? Täälläkin vain vingutte abortin kauheudesta ja siitä, kuinka elämä alkaa hedelmöittymisestä sen sijaan, että käyttäisitte jotenkin hyväksenne sen, että täällä on hyvin edustettuna yksi suurimmista yksittäisistä tulevaisuudessa abortin tekevistä ryhmistä. Yhtään abortinvastustajan aloittamaa ketjua en täällä ole nähnyt, joka muistuttaisi täällä palstailevia raskaana olevia ja aivan tuoreita äitejä siitä, että täysimetys ei ole luotettava ehkäisykeino ja että raskaaksi voi tulla kaksi viikkoa ennen ensimmäisiä synnytyksen jälkeisiä menkkoja.

En myöskään muista kuulleeni, että Pro Life olisi ollut nuorisofestivaaleilla yms. jakamassa ilmaisia kondomeja ja muistuttamassa kondomin käytön tärkeydestä tai pitämässä koulutunteja ehkäisyn tarpeellisuudesta ja turvaseksistä. Jotain aborttivideoita vain esitetään, vaikka ainoa toimiva tapa estää abortti on estää epätoivottu raskaus.

Vierailija
7/8 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hörhöt kääntyvät yleensä itseään vastaan.

Tuli mieleeni islamilaisen tv-kanava, joka pyrkii vähentämään muslimeihin kohdistuvaa ennakkoluuloja amerikassa. Kanavan johtaja katkaisi vaimonsa pään, kun vaimo haki eroa. Siis varmaan auttoi muslimeihin kohdistuneiden ennakkoluulojen karsimisessa......... =)

Mitä abortteihin tulee, niin suomessa ne on laillisia. Paljon huonompi vaihtoehto on antaa lasten syntyä alkoholisti, narkomaani, ja mielenterveysongelmaisiin perheisiin, joissa lapsia pahoinpidellään tai niistä ei muuten vain pidetä huolta.

Vierailija
8/8 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleeni islamilaisen tv-kanava, joka pyrkii vähentämään muslimeihin kohdistuvaa ennakkoluuloja amerikassa. Kanavan johtaja katkaisi vaimonsa pään, kun vaimo haki eroa. Siis varmaan auttoi muslimeihin kohdistuneiden ennakkoluulojen karsimisessa......... =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi