Mitä tekisitte, jos löytäisitte miehenne kaapista/pyykistä uusia, kalliita vaatteita?
eli tilanne on se, että olen viime syksystä saakka epäillyt miehelläni olevan "jotain jonkun kanssa". Klassisia merkkejä eli puhelin on aina esillä, siihen tulee usein viestejä, mies lähtee mielellään ruokakauppaan iltaisin ja kun joskus olen soittanut hänen puhelimeensa muistettuani jonkun lisäostoksen, on puhelin varattu. Outoja menoja ei hänellä kovin paljoa ole, mutta jos tarkemmin miettii, ehkä muutama kyllä (=ollut yön pois jollain kovin epämääräisellä syyllä).
Olemme olleet 16v naimisissa, ikää on 38v kummallakin. Nyt sitten olen lomalla, vein miehen kaappiin vaatteita (yleensä hän tekee sen itse) ja löysin sieltä pari uutta todella hienoa BOSS:n solmiota, Boss-merkkisen neulepuseron, Armanin t-paitoja, Gant-paidan lahjapaketissa... Mitä ihmettä??? Olen kysynyt kyllä mieheltäni epäilystäni muutaman kerran syksyllä, mutta vastaus on ollut kieltävä.
Olen nyt vähän sekaisin..mitä teen? mitä te tekisitte ja onko tämä nyt jo ihan selvää
Kommentit (79)
jos satun hyvällä hinnalla laadukkaita vaatteita saamaan. Osaa niistä saatan säilyttää ihan kaupan paketissa jopa vuosia kaapissa. Onpahan siistejä ja puhtaita vaatteita jos sattuu tarvitsemaan. ja olen muuten mies
juuri siinä toivossa että vaimo huomaa. Mies jäisi siis kiinni ja toinen nainen ehkä saisi miehen näin itselleen. Naiset on ovelia.
Vai onko? Kysy häneltä iloisesti, mistä hän on saanut noin hienoja vaatteita. Ja jos vastaa, että äidiltään, kiirehdi heti puhelimeen soittamaan anopille ja kehumaan vaatteita.
(Minun mieheni on muuten saanut sekä paidan että pari hyvää krakaa liikelahjana jouluisin. Vaikka ei kyllä noin montaa kuin luettelit miehesi saaneen. Olisiko tästä selitystä teidän tapauksessa?)
Mies uskoo, että sinä et mene hänen kaapilleen, joten siksi on laittanut ne vaatteet sinne.
Jos olet aiemmin kysynyt, että onko hänellä joku toinen, ja mies on vastannut, että ei niin tuollaisella vastauksella ei ole mitään painoarvoa. Ei kukaan myönnä ellei ole todisteita esitettäväksi. Kysy nyt niistä vaatteista.
Olisi kai esitellyt sulle uudet hankintansa? Ja miksi ne sitten olisivat lahjapaketeissa. Ainoa syy ettei olisi näyttänyt, että olisi pelännyt sun suuttuvan noin kalliista hankinnoista.
Mutta kuulostaa kyllä todella kummalta. Jos saa joltain naiselta hirveän määrän vaatteita niin luulisi että sanoisi, et sori mutta en mä voi pitää näitä kun vaimo huomaa. Tai muutenkin ihme, ettei toinen nainen kysele, mikset ikinä pidä hänen ostamiaan.
Niin tai näin, olen ihan varma, että tähän liittyy toinen nainen. Olisiko niin, että mies ei olisi tuolle naiselle kertonut olevansa varattu ja siksi tämä ostelisi vaatteita. Ja joskus mies sitten saattaa ottaa jonkun "toiselta naiselta" saamansa vaatteen mukaan ja vaihtaa päälleen, kun menee tapaamaan tätä.
Ja välillä miehet vaan on vähän tyhmiä:)
hotellikuittejakin tms. todisteita autoon, jota hänen vaimonsakin käytti. Vaimo vaan ei ollut niin fiksu, että olisi osannut laskea 1+1.
Siis eihän miehesi voi olla niin tyhmä, että pitäisi toisen naisen lahjoja kotonaan.
lahjapakkauksetkin löytyvät.
En usko että ovat liikelahjoja. Mun mies saa liikelahjoja ja se kyllä tuo ne aina iloisesti kotiin ja esittelee mulle eli vaimolleen kuinka sai taas sitä ja tätä milloin miltäkin toimittajalta. Eli jos saa liikelahjoja niin ei niitä tarvitse piilotella. Sitä paitsi ei liikelahjat ole mitään Bossia tms yhtä kallista ja lisäksi niissä on aina jonkun firman logo.
Eli veikkaan, että joku nainen on ne ostanut miehellesi, rakkauden huumassa vielä tuollaisia kalliita.
Ei muuta kuin nyt nostat nuo tavarat osottamaan keittiön pöydälle. Ja kun mies tulee kotiin vaadit selityksen mistä vaatteet ovat ilmestyneet. Liikelahjoja ne ei ole jos niissä (tuotteessa tai paketissa) ei ole jonkun firman logoa.
Ja toki voisi ttsekata miehen puhelimesta vastaanotetut ja lähetetyt viestit ennen kuin vaadit selitystä näistä lahjoista.
Miehet vaan on niin yksinkertaisia, että ne tosiaan saattaa tuoda toisen naisen lahjat kotiinsa...
nainen luulee miehesi olevan vapaa. Käyttääkö miehesi sormusta?
Seurasin vuoden päivät isäni muutosta. On aina ollut suhteellisen laiska pitämään itsestään huolta. Yks kaks rupesi lenkkeilemään ja laihduttamaan. Olimme vain iloisia äitini kanssa, että älysi ryhtyä kuntoilemaan. Sitten alkoi uudet vaatteet kiinnostaa. Äitini kanssa ravasivat milloin missäkin kaupassa ja äitiä nauratti, että mikäköhän siihen isään on mennyt? Sitten rupesi kännykkä kulkemaan koko ajan mukana ja isäni kävi alvariinsa asioilla. Tämän jälkeen tuli pari epämääräistä miesten mökkireissua, joillaisilla ei ollut käynyt ikinä. Pistimme sen piikkiin, että eläkkeelle jäätyään haluaa tavata entisiä kollegojaan.
Noh, äidillä kuitenkin oli enemmän epäilyksiä ja ratsasi puhelimen. Tyhmä isä ei ollut älynnyt/osannut poistaa viestejä ja puhelutietoja. Tämän jälkeen äiti löysi kuitteja ravintolaillallisista jne. Huoh, ei ollut älynnyt tuhota niitäkään, sillä on aina säästänyt kaikki kuitit.
Isä kielsi kaiken aluksi, sillä äiti ei kertonut heti kylmiä faktoja. Kielsi, kunnes äiti latoi todisteet pöytään. Tämänkin jälkeen kielsi seksisuhteen. Vasta viikon riitelyn ja itkun jälkeen, tunnusti. Nyt sitten elävät saman katon alla mutta tuskin ovat kovin läheisissä tekemisissä.
Ap! Kerää todisteita ennen kuin seuraavan kerran esität epäilyksesi, sillä miehesi tulee kieltämään kaiken.
Voimia!
Nostaisin ne uudet ja kalliitt lahjapaketissa olevat vaatteet siihen kuistin puolelle muiden miehen tavaroiden kera. Ei tolle nyt vaan ole muuta selitystä kuin toinen nainen, olen tosi pahoillani AP. =(
miehelläsi on joku hoito tai jopa suhde toiseen! olen pahoillani!
kuulostaa valitettavasti siltä, että toinen nainen on kuvioissa. Liikelahjoiksi merkkivaatteet ovat liian "henkilökohtaisia" lahjoja, enkä usko että kukaan muu tuttu ostaa miehellesi merkkivaatteita, kravatteja lahjaksi, pöllö ajatuskin (jos mies väittäisi näin niin soita tosiaan ihmeessä kiittääksesi sitä sukulaista/ystävää jolta vaatteet on).
Voisitko löytää muuta todistetta kotoa, kuitteja, tai lahjapaketin mukana ollutta korttia josta käy ilmi lahjan antaja? Katso tarkkaan vaatteiden/paitojen välistä ja vaatepinojen alta, hyllyn perältä. Sittenhän on tietenkin klassinen kännykän kurkaaminen tai jos et halua sitä likaisesti tehdä, niin voit pyytää lukea kännyn hänen edessään. (Jos viestit on poistettu niin kurkkaa loki, sieltä löytyy usein poistetuista viesteistä tietoa.)
Jaksamista! Voi muuten olla, että nainen tahallaan on antanut vaatteita lahjaksi, jotta mies jäisi kiinni ja saisi hänet sitten "pitää" omanaan.
Juu, kyllä taitaa olla toinen nainen kuvioissa..on itsekin ostellut tälle (oletetulle) toiselle naiselle lahjoja ja todellakin - on maksanut hotellihuoneen (hinnasta päätellen) kolmesti.
Miehen piti olla tuolloin kyllä muutenkin työmatkalla, mutta ihan toisella puolen Suomea kuin missä hän loppujenlopuksi oli. Tai itseasiassa hän on yhdellä kerralla tainnut tehdä siten, että on ollut kaupungissa X ne pari päivää työmatkalla missä hänen pitikin olla, mutta palannut sitten jo takaisin tänne kotipaikkakunnan lähelle (asumme n.60km Hgistä) ja viettänyt yhden yön toisen naisen (alkaa jo olla aika varmaa..)kanssa hotellissa Helsingissä, mennyt sitten aamulla tavallisesti (oletan!) töihin ja tullut kotiin sitten illalla...
Tunsin oloni tosi "likaiseksi", kun pengoin noita kuitteja, mutta nyt kyllä en voi uskoa tätä todeksi..
kyllä ois munkin miehen kohalla ihan selvä homma jos löytyis mitä tahansa uusia vaatteita.. se ostaa prisman alekorista pakottamalla uusia sukkia kerran vuoteen ja sillonkin se vänkää "mun pitäis ostaa uus porakone, kait sitä nyt on tähdellisempääkin kun vaatteet"....
Meillä ei kyllä olisi mikään merkki mistään. Mies ostaa muutenkin itsekseen vaatteita, usein Amerikasta työmatkoilta merkkivaatteita, kun niitä saa sieltä halvemmalla.
Oma mieheni ostelee itse itselleen kalliita vaatteita, mutta esittelee niitä heti innoissaan eikä piilota kaappiin.
toisaalta olen tosi tyytyväinen siihen, että mieheni on niin täysin piittamaton muodista ja ulkonäöstään.. en usko että monikaan nainen tuota huolisi, joten luultavasti lapset saa pitää isänsä.... itteni kannalta ois joskus kiva jos sillä olis edes ehjät farkut.. :)
Lihaksia löytyy, ei läskiä..Tai sitten hän on vain yksinkertaisesti rakastunut toiseen naiseen, enhän voi tosiaan tietää, mitä hän on ostanut..Voi ei kun tunnen oloni typeräksi!