Mitä tekisitte, jos löytäisitte miehenne kaapista/pyykistä uusia, kalliita vaatteita?
eli tilanne on se, että olen viime syksystä saakka epäillyt miehelläni olevan "jotain jonkun kanssa". Klassisia merkkejä eli puhelin on aina esillä, siihen tulee usein viestejä, mies lähtee mielellään ruokakauppaan iltaisin ja kun joskus olen soittanut hänen puhelimeensa muistettuani jonkun lisäostoksen, on puhelin varattu. Outoja menoja ei hänellä kovin paljoa ole, mutta jos tarkemmin miettii, ehkä muutama kyllä (=ollut yön pois jollain kovin epämääräisellä syyllä).
Olemme olleet 16v naimisissa, ikää on 38v kummallakin. Nyt sitten olen lomalla, vein miehen kaappiin vaatteita (yleensä hän tekee sen itse) ja löysin sieltä pari uutta todella hienoa BOSS:n solmiota, Boss-merkkisen neulepuseron, Armanin t-paitoja, Gant-paidan lahjapaketissa... Mitä ihmettä??? Olen kysynyt kyllä mieheltäni epäilystäni muutaman kerran syksyllä, mutta vastaus on ollut kieltävä.
Olen nyt vähän sekaisin..mitä teen? mitä te tekisitte ja onko tämä nyt jo ihan selvää
Kommentit (79)
olis mun miehestä kyse, tilanteessa ei olisi mitään outoa. Mutta jos mies on muuttunut erilaiseksi, niin sitten varmaan on jotain outoa. Mutta noilla "merkeillä" ei vielä osaa sanoa, mistä kyse.
Voi ap, otan osaa, olen itsekin käynyt saman läpi.
ajattelin ensin raivoavani, mutta sanoin hänelle rauhallisesti, että Sinulla on toinen, jonka hän myönsi heti. Nainen on itsekin kuulemma naimisissa ja miehen entinen nuoruuden ihastus, jonka hän on sattumalta nähnyt viime keväänä. Hän sanoi rakastuneensa syksyllä ja tunne on kuulemma molemminpuolinen. Eroa he eivät ole kumpikaan ajatelleet, mutta minä ajattelen..tai en oikein tiedä, mitä ajattelen!
Meillä on 3 lasta, nuorin on 10, vanhin täyttää kohta 15. Tämä vaikuttaa vakavalta, sillä katsoin viestejä mieheni puhelimesta. Minulle mies ei koskaan ole sanont noin.. Olen aivan sekaisin nyt..aika kauanhan tätä on jatkunut. Yhteydenpito on ollut jokapäiväistä, viestejä oli viime viikonlopultakin yhteensä yli 40! Puhelimessakin ovat puhuneet monta kertaa ja pitkään viikonlopun aikana...
Hirveän surullista. En tiedä, onko miehesi harrastanut seksiä toisen naisen kanssa, ilmeisesti on.
Minun mieheni siis oli sängyssä elämänsä naisen kanssa. Hirveintä minusta oli kuitenkin se tunteiden palo ja rakkaudentunnustusten kiihkeys siihen toiseen naiseen.
Erosimme mieheni kanssa, mutta palasime myohemmin yhteen. Vaikka nyt meneekin hyvin, ei luottamus ole koskaan palannut. Olen muuttunut ihmisenä kyyniseksi, "testaan" esim. työkavereitani, pettäisivätkö vaimojaan kanssani. Vaikka en ole kenenkään kanssa mennyt niin pitkälle, voin sanoa, että jokainen vastaantullut mies olisi ollut valmis pettämään.
Otan hirveästi osaa ap.
Koeta hengittää syvään vaikka sattuu:( Ja hae itsellesi keskusteluapua- jos siltä tuntuu. Onneksi miehesi sentään tunnusti- ei ole ihan luuserikusipää. Vaikka sivusta katsoen jaksaa ihmetellä eikö hän ymmärrä kuinka musertavaa ja loukkaavaa tuo on sua kohtaan. Ihmettelen myös mitä he luulevat tekevänsä perheillään- jos kaikki energia ja rakkaus kanavoituu sieltä poispäin????
Kaikista kamalimpia viestejä olivat ne, jossa mies kirjoitti "Olin juuri perheen kanssa kylpylässä ja ajattelin siellä sinua ihana rakkaani kuumeisesti, kuten aina", Seksiä ovat harrastaneet juu ja kiihkeää ilmeisesti onkin ollut..
ehkä minun ei enää pitäisi lukea viestejä, se sattuu vain enemmän. Mutta aika vakavaa tuntuu olevan.
Että on ollut sikamainen sinua kohtaan. Oikeesti, törkeetä omaan pussiin pelaamista, ikäänkuin sulla ei olis mitään arvoa ja tunteita. Muista, kaiken tuon keskellä että sua on kohdeltu väärin, että tuo ei tarkoita että sussa olis vikaa, vaan että miehesi on raukkamainen!
Olin itse lähes samanlaisessa tilanteessa kome vuotta sitten, minun mieheni ei ihan heti meinannut tunnustaa. Mutta oli niin kovat todisteet jotka heitin pöytään et lopulta sen oli pakko tunnustaa. Ero tuli ja toipuminen kesti. Mutta nyt elämä on taas ihan mukavaa. Kovasti voimia sulle ap ja älä siedä paskaa miehesi taholta!
On kyllä kamala tilanne, kun yhtäkkiä vaan vetäistään matto alta. Jokainen voi miettiä kohdalleen, miltä tuntuisi kun yhtäkkiä omalta mieheltä paljastuisi vastaava suhde. Se on tosi helppoa sanoa, että jättäisin miehen, mutta sitten taas todellisuus on jotain ihan muuta.
Erosimme ensin, mutta olemme palanneet nyt taas yhteen. Luottamus ei tule koskaan palaamaan.
Luotin mieheeni täysin sokeasti, tuskin olisin edes uskonut hänen pettäneen, ellen olisi saanut faktoja suoraan naamalleni.
Nykyään tarkistan jokaisen epämääräisen menon ja tulemisen. Ei sillä, että se estäisi syrjähyppyjä, mutta en kestäisi enää sitä, että minulle valehdellaan.
Olen lisäksi aivan varma, että jos omalle kohdalle osuisi joku ihailija, päästäisin varmasti lähelleni.
Kyllä miehesi toisen naisen virallisellakin puolisolla on oikeus tietää, missä mennään. Ei ole kostamista vaan reilua peliä.
Nyt tarkkailet häntä. Jos se sika vaihtaa kalsaritkin useammin kuin kerran viikossa, on asia selvä. Hänestä on tulossa homoseksuaali...
hankinnoista aivan taatusti omalle miehelleni mahdollisimman pian ja rennosti - siksi, että uusien vaatteiden piilottelu on todella omituista.
Olisikohan miehesi uusille vaatteille kuitenkin jokin muu selitys kuin toinen nainen? Ajatteletko että miehesi olisi saanut ne joltakulta lahjaksi? Ei miehesi niitä siinä tapauksessa kaappiinsa toisi.
miehelle vaatteitten ostaminen on niin vastenmielistä, et ihmettelisin kyllä kuka ne sille on ostanu, jollei oma äiti tai minä.
Siis mies kätkee vaatteet kaappiin eikä luonnollisesti voi koskaan pitää niitä, ettei vaimo huomaa. Miksi tämä toinen nainen sitten sitkeästi ostaa niitä???
ostamassa yhdessä hänelle vaatteita. Ihan noin kalliita kuin mitä löysin, hankimme harvoin.
Vaatteet oli kaapin "hattuhyllyllä", ei tavallisesti hengareissa tms. ja kun katsoin nyt vielä, löytyi kaksi pahvista lahjarasiaa lisää kaapin perältä. Kyllä hän lienee ne vaatteet joltakin saanut lahjaksi, ei minulta kuitenkaan.. Tuli tosi inhottava olo, epätodellinen..
Eihän sitä tiedä, mitä tuo kyseessä oleva mies on sille toiselle naiselle ostanut!
että hei mä löysin sun kaapista uusia vaatteita, mistäs noi on tulleet? Ei siinä sen kummempaa. Puhukaa hyvät ihmiset, älkää arvailko :)
miten kävi keskustelussa?