Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisitte, jos löytäisitte miehenne kaapista/pyykistä uusia, kalliita vaatteita?

Vierailija
17.02.2009 |

eli tilanne on se, että olen viime syksystä saakka epäillyt miehelläni olevan "jotain jonkun kanssa". Klassisia merkkejä eli puhelin on aina esillä, siihen tulee usein viestejä, mies lähtee mielellään ruokakauppaan iltaisin ja kun joskus olen soittanut hänen puhelimeensa muistettuani jonkun lisäostoksen, on puhelin varattu. Outoja menoja ei hänellä kovin paljoa ole, mutta jos tarkemmin miettii, ehkä muutama kyllä (=ollut yön pois jollain kovin epämääräisellä syyllä).

Olemme olleet 16v naimisissa, ikää on 38v kummallakin. Nyt sitten olen lomalla, vein miehen kaappiin vaatteita (yleensä hän tekee sen itse) ja löysin sieltä pari uutta todella hienoa BOSS:n solmiota, Boss-merkkisen neulepuseron, Armanin t-paitoja, Gant-paidan lahjapaketissa... Mitä ihmettä??? Olen kysynyt kyllä mieheltäni epäilystäni muutaman kerran syksyllä, mutta vastaus on ollut kieltävä.

Olen nyt vähän sekaisin..mitä teen? mitä te tekisitte ja onko tämä nyt jo ihan selvää

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että

Mutta miehesikin joutuisi myöntämään tilanteen, että se olet joko sinä tai ei kukaan.

Mä haluan ainakin tulla valituksi siksi, että minut halutaan, ei siksi, että vaihtoehtona on ei-kukaan... =(

Vierailija
22/79 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni kiusa se olisi pienikin kiusa. Itse asiassa tuttavapiirissäni on tapaus, jossa sitten nämä petetyt osapuolet ovat rakastuneet toisiinsa ja päätyneet yhteen. Mutta yhdessä ovat myös nämä petturitkin.

Jos tosissaan naisen mies saisi tietää, voi olla että naiselle tulisi niin kova hätä lepytellä tuota miestään ja anoa anteeksiantoa, että oma miehesi jäisi samalla hetkellä. Sitten voisit ihan rauhassa miettiä, että haluatko tuota miestä enää vai et. Mutta miehesikin joutuisi myöntämään tilanteen, että se olet joko sinä tai ei kukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuin siitä, että mies olisi silloin sen tilanteen edessä. Joutuisi siis olemaan ehkä nöyrempi kuin muuten kun tietäisi, että vaihtoehdot on vähissä.

Itse en hyväksyisi pettämistä missään muodossa, miehen kamat olisi pihalla alta aikayksikön. Jotenkin tuntuu kuitenkin siltä, että Ap tässä tosissaan miettii. Ja silloin olisi hänelle varmaan parmpi olla keskusteluissa niskan päällä.

72

Vierailija
24/79 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos se todellakin päätyy siihen että se toinen nainen ei edes ole todellinen vaihtoehto miehellesi koska se nainen itse ei sitä halua,

niin mitäs sitä sitten muuksikaan väittämään.

elämä on, ja kaikkea ei voi valitettavasti aina saada.

Mä haluan ainakin tulla valituksi siksi, että minut halutaan, ei siksi, että vaihtoehtona on ei-kukaan... =(

Vierailija
25/79 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanahan se olisi itseä lohduttaa, että kyllä mies ihan minun vuokseni päätti palata, mutta harvoinhan se niin taitaa olla. Ja useimmat eivät varmaan koskaan lopettaisi suhteitaan, elleivät narahtaisi.

Vierailija
26/79 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikä anna miehelle kenkää. Viesteistä päätellen se nainen katuu ja potee syyllisyyttä. Toivottavasti miehesi jää yksin. Ai niin, soittaisin sille naisen miehellekin.

Vierailija
27/79 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että voisit ehkä miettiä ensin itse - kunhan hieman alkujärkytyksestä toivut - että mitä itse tulevaisuudelta haluat, mieluummin kuin kysyä mieheltä että mitä hän haluaa ja odottaa miehen valintaa. Eiköhän hän ole saanut jo valita ihan tarpeeksi. Odotelkoon sinun päätöstäsi. Laittaisin hänet vielä ehkä kotoa pihalle, merkkivaatteet mukana. Pari yötä hotellissa selkiyttäisi tilannetta varmaankin puolin ja toisin, kun molemmat tahollaan saisivat miettimisrauhan (ja miehellä ehkä pelko nostaisi päätään, että voiko tässä todella käydäkin näin että perhe jää. Tosin hän tuntuu olevan jotenkin niin täysillä uuden naisen suhteen, että pelottaa kyllä haluaako hän vielä itse jatkaa kotona perheenä).

Toisekseen soittaisin sille akalle. Huutaisin ehkä keuhkoni pihalle ja vaatisin jättämään mieheni rauhaan. Muussa tapauksessa uhkaisin soittaa hänen aviomiehelleen ja kertoa kaiken. Sitten, kun tämä uusi nainen potisi huonoa omaatuntoa asiasta omalla puolellaan ja olisi varmaankin lähes valmis jättämään miehesi perheensä pelastamiseksi (tai jättäisi), niin todennäköisesti soittaisin tälle naisen aviomiehelle kuitenkin, heti seuraavana päivänä. (Toisaalta, tässä aviomiehelle soittamisessa on se riski, että toisen naisen aviomies jättääkin vaimonsa ja sitten nämä rakastavaiset saavatkin toisensa. Siis sillä vaan jos haluatkin jatkaa oman aviomiehesi kanssa, niin sitten ehkä kannattaa jättää soittamatta naisen aviomiehelle. Naiselle soittaisin joka tapauksessa.)

Ei kilttiä, mutta eipä noista "aikuisista" kumpikaan ole sinunkaan tunteitasi miettinyt saati säâstellyt. Vaikuttaa tosiaan melkein siltä, että mies on halunnut jäädä kiinni. Jaksamista!

Vierailija
28/79 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten surullista, että satuit törmäämään tuollaiseen miehen :( Jos olisin samassa tilanteessa, ottaisin ja soittasin sille muijalle ja mahdollisesti myös kertoisin sen miehelle. Numeronhan saa helposti selville, jos niin haluaa. Findiin vaan sen muijan numero niin osoitteen avulla saat selville (jos tiedot ei ole salaiset) sen miehenkin tiedot. Onko sillä naisella lapsia?

Tuo on niin törkeetä ettei mitään järkeä..niin kauan olette ollee yhdessäkin :( Ja nakkaa se mies jonneki pihalle tuulettuun..sehän jähii sun nurkissa sit ja kuvittelee päättävänsä kaiken, mitä nyt tulee tapahtuun. Näytä, että sullakin on mielipide! Ehkä se mies sitten tajuais mikä on tärkeintä, kun ei enää olekaan sitä turvallista kotia jossa lapset ja vaimo on aina odottanut..

Itse olen tässä jo pari vuotta epäillyt omaa miestäni, että sillä ei ole puhtaat jauhot pussissa. En vain tiedä miten saisin tuon narautettua..sen verran se on paljon poissa, muka "työjuttuja" koko ajan..

Vierailija
29/79 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä, jos hän ei tiedä asiasta mitään, luulee vaimoaan uskollisuuden perikuvaksi.

Sitten kaikki asianosaiset ovat tietoisia mitä on tapahtunut. Ja ei siitä ole mitään hyötyä soittaa ja huutaa tuolle toiselle naiselle, tämä syrjähyppy on ihan yhtä paljon niiden molempien moka. Pikemminkin osoitat oman fiksuutesi, jos pysyt koko ajan rauhallisena ja puhut rauhallisetsi myös tuon naisen miehelle.

Itse olen kertaalleen tullut petetyksi ja en voinut antaa anteeksi. Pakkasin tavarat viidessä minuutissa ja lähdin - kertaakaan en le katunut. Meillä ei onneksi ollut lapsia. Mutta saman tekisin uudestaan, jos tarve vaatisi vaikka lapsia jo onkin.

Ja jos et enää halua miestäsi takaisin, niin mies ehdottomasti muuttaa pois, jos rahasi vain riittävät nykyisen kotinne ylläpitoo.n. Silloin lapsilla säilyy tuttu koti ja koulu ja kaverit. Voivat sitten halutessaan vierailla isällään.

Vierailija
30/79 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisin elatusmaksut kolmesta lapsesta, eikä tarvitsisi osallistua miehen kalliisiin menoihin. Voi rakastavaisillakin hymy hyytyä, kun alkavat hyvässä lykyssä molemmat maksamaan elareita.

Vierailija
31/79 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, niin minäkin ajattelin ensin, tai ennen, että soittaisin naisen miehelle, siis ennen kuin tiesin tällaista tapahtuneen.. Mutta nyt en ainakaan voi..

Lisäksi viesteistä kävi ilmi, että naisen mies tietää jotain, oli saanut jotenkin tietää jo syksyllä. Mieskin mainitsi asiasta, että "jotain tietoa" ko. naisen miehellä on. Naisella on yksi lapsi, 14-vuotias ja on saman ikäinen kuin mieheni.

Vierailija
32/79 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tietysti vähätellyt ja pienennellyt asian tilaa miehelleen. Tyyliin " yksi nuoruuden tuttu pyysi treffeille ja käytiin kerran, ei tässä enää mitään ole".

Soita nyt vaan sap en miehelle. Mutta ole fiksu ja rauhallinen. Eli en minä näe mitään syytä miksi et soittaisi sille miehelle. Minä ainakin soittaisin jo heti!

Vierailija
33/79 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että eipä siinä tän naisen miehelle soittamisessa kai enää mitään häviäkään.

Jos ei ehkä voitakaan.

Mieshän saattaa sanoa, että naisen mies tietää ihan vain rauhoittaakseen sinua. Ja turvatakseen sen ettei tää toinen nainen jää kiinni!!

Miksi kysyä lupaa keneltäkään soittamiseen? Kuka kysyi ap sinulta, että saako sinua pettää?

Vierailija
34/79 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan oikeasti, kuinka moni nainen voisi ajatella jatkavansa suhdetta tuollaisen jälkeen? Rakastuminen ja sivusuhde toiseen naiseen on paljon pahempaa kuin esim. joku yhden illan humalainen seksiseikkailu..

Minusta olisi oikein, jos petetty tekisi itse ratkaisunsa eikä mitään sellaista, että mies valitsee. Ei mahdu minun päähäni, että mies ensin pettää, rikkoo perheen ja vaimonsa sydämen, ja vielä saisi valita, että kenen kanssa on. Olisi miehelle oikein, jos jäisi täysin yksin..

Palaile ap taas kertomaan kuulumisia, että miten jakselet..

Vierailija
35/79 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että laita ihmeessä se miehes sinne vierashuoneeseen, eläkä suotta mene sinne itse. Jos jonkun pitää nyt joustaa, niin se on miehesi. Kovasti tsemppiä ja jaksamista!

Vierailija
36/79 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut samassa tilanteessa kuin ap ja vaikka etukäteen aina sanoin ja olin itsekin aivan varma, että suhde olisi ohi jos mies pettäisi, niin tosi paikan tullen sitä tuntee itsensä todella vähäpätoiseksi ja itse ainakin toivoin edes jotain merkkiä mieheltä, etteivät yhteiset vuodet olleet ollet vain illuusiota onnesta.

Vierailija
37/79 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuiko suhde? Mietin asiaa siksi, että itselläni on ollut miehen kanssa pieniä tilanteita, joissa mies on pettänyt luottamukseni, joten tiedän kuinka vaikea luottamus on rakentaa uudelleen. Itseni tuntien tiedän etten ikinä voisi enää luottaa, joten suhteen jatkuminenkin olisi mahdottomuus. Yhtään sitä vähättelemättä tai arvostelematta, jos joku toinen päätyy suhdettaan jatkamaan.

86

Vierailija
38/79 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidä ensisijaisesti huolta itsestäsi ja lapsista. Jos voimasi riittävät voit ottaa yhteyttä miehesi rakastajattareen tai hänen mieheensä. Jos haluat kostaa, kosta. Sinun tilanteessasi ei ole mitään etikettiä, tee niinkuin sinusta tuntuu, luulen että se auttaa. Ja kun avioliittonne nyt on vähintäänkin kriisissä, ellei ohi, niin pane miehesi kertomaan lapsille asia. Sinä et ole hänelle velkaa yhtään mitään, sinun ei tarvitse välittää hänen tunteistaan ja toiveistaan. Jaksamista sinulle!

Vierailija
39/79 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pahin alkushokki ohi?

Minäkin tuulettaisin sen puolesta, että mieti ihmeessä mitä itse haluat elämältäsi nyt. Paljon kaikkea hyvää sinulle, ansaitset onnellisen elämän!

Vierailija
40/79 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotko ottaa miehen kanssa puheeksi vielä tänään?