Mitä tekisitte, jos löytäisitte miehenne kaapista/pyykistä uusia, kalliita vaatteita?
eli tilanne on se, että olen viime syksystä saakka epäillyt miehelläni olevan "jotain jonkun kanssa". Klassisia merkkejä eli puhelin on aina esillä, siihen tulee usein viestejä, mies lähtee mielellään ruokakauppaan iltaisin ja kun joskus olen soittanut hänen puhelimeensa muistettuani jonkun lisäostoksen, on puhelin varattu. Outoja menoja ei hänellä kovin paljoa ole, mutta jos tarkemmin miettii, ehkä muutama kyllä (=ollut yön pois jollain kovin epämääräisellä syyllä).
Olemme olleet 16v naimisissa, ikää on 38v kummallakin. Nyt sitten olen lomalla, vein miehen kaappiin vaatteita (yleensä hän tekee sen itse) ja löysin sieltä pari uutta todella hienoa BOSS:n solmiota, Boss-merkkisen neulepuseron, Armanin t-paitoja, Gant-paidan lahjapaketissa... Mitä ihmettä??? Olen kysynyt kyllä mieheltäni epäilystäni muutaman kerran syksyllä, mutta vastaus on ollut kieltävä.
Olen nyt vähän sekaisin..mitä teen? mitä te tekisitte ja onko tämä nyt jo ihan selvää
Kommentit (79)
olen tosi pahoillani. Miehet on kyllä niin sikoja. Ja ne naiset jotka koskee varattuun mieheen....=(
Niin kannattaa käydä keskustelemassa jonkun ulkopuolisen tahon kanssa. Me kävimme kirkon perheasiainneuvottelukeskuksessa, saimme sieltä "kriisitilanteessa" ajan ihan muutamien päivien päähän. Ei tarvitse kuulua kirkkoon ja yksinkin voi käydä mutta parasta olisi mennä kaksin niin saisitte apua. Meillä pettäminen ei ollut tietääkseni(no mistä voin tietää varmasti)noin räikeää ja olemme edelleenkin naimisissa. Tosin pieni lipsahdus on sattunut senkin jälkeen ja jotenkin olo on aika voimaton kun tuntuu että puhuttu on ja mies vakuuttelee vaan ettei aio jättää meitä tms., tuntuu että ei muka mahtais omalle toiminnalleen mitään! Vaikea kyllä luottaa toiseen pettämisen jälkeen!
Mitenhän ajattelivat tosiaan perheidensä kanssa tehdä jos naisellakin on oma perheensä tahollaan. Tietääköhän hänen miehensä ja mitä asiasta ajattelee? Olisi aika herkullista varmaan kysyä mutta eihän se tietenkään ketään auta. Rikottu mikä rikottu, nyt voi yrittää paikkailla ja katsoa riittääkö voimat yhdessä jatkamiseen. Tsemppiä päädyit mihin tahansa ja voimia koitokseen! Onneksi lapsenne ovat jo noin isoja, meillä ovat kaikki kolme alle kouluikäisiä.
Lapsenne ovat jo sen ikäisiä, että vaikka ero sattuu, niin vahva suhde kumpaankin vanhempaan on kuitenkin jo luotu, joten ei sinun heitä pidä nyt ajatella. Ajattele, haluatko tosiaan jatkaa miehen kanssa, joka on rakastunut toiseen naiseen? Voimia sulle, mitä ikinä teetkin, mutta muista ajatella nyt _itseäsi_.
Juu, kyllä taitaa olla toinen nainen kuvioissa..on itsekin ostellut tälle (oletetulle) toiselle naiselle lahjoja ja todellakin - on maksanut hotellihuoneen (hinnasta päätellen) kolmesti.
..
että mies on ihan halunnut jäädä kiinnni. Ei ole edes yrittänyt peitellä jälkiään, jos on kerran maksanut kortilla nuo ostokset! Ja jemmannut lahjoja tuolla tavalla. Siinä mielessä rehellinen mies, että on todella aloittelijan touhua tuossa pettämisessään joten voit olla aika varma että on ensimmäinen kerta.
Mutta minusta tuo on huolestuttavaa teidän suhteen kannalta että hän oikein halusi jäädä kiinni. Ei edes yrittänyt pelastaa mitään :( Lähtee varmaan kevään kuluessa, veikkaisin.
Kysyin, ovatko Lohjalta sen vuoksi, että ap mainitsi 60 km Helsingistä.. Tämä nyt on kuitenkin niin pieni paikka täynnä juoruja, että parin vihjeen perusteella olisi asia voinut selvitä. Ap:han ei siinä vaiheessa vielä tiennyt varmasti. Sympatiani - saman kokeneena - ovat ehdottomasti ap:n puolella!!!
ja ostaa itselleen vaatteita ihan omin päin. Hän esittelee ne iloisesti tultuaan ostoksilta.
Jos löytäisin uusia vaatteita kaapista, minulle esittelemättömIâ ja vielä lahjapaketissa, ihmettelisin kyllä suuresti.
Pahoilla teillä .....
Kysy suoraan mistä vaatteet ovat ilmestyneet. Mies voi kieltää kaiken, mutta ainakin häntä on varoitettu.
ostaisin rahoilla itelleni uudet seksikkäät alusvaatteet ja iskisin seur.vkonloppuna jonkun uroksen kapakasta..
Tosin MINUN mies pukeutuu homomaisesti siisteihin merkkivaatteisiin aina, ja kaapissa on monta ihan avaamatontakin kallista varapaitaa. Jos kerran ostaa, ja saa halvalla esim. taxfreesta, niin ostaa sit samalla useamman, en pidä kirjaa niistä.
Puhelimessa roikkumisesta taas ite en tieä muuta kun et miehelläni on paaaljon kavereita, ja töiden takia joutuu olemaan 24/7 puhelimen tavoitettavissa. Ja siks puhuukin paljon.
Mitähän AP:n mies tekee... ja onko heillä lapsia? Jos on lapsia, niin itsekin mielellään lähden ulos, kauppaan, ja puhun samalla sinne sukulaisille ja muille. Mieluummin kuin että siinä metelin keskellä kun lapset roikkuu puntissa, yrittäisin puhua. Ei tulis mitään.
AP ostaa itelleen kalliita vaatteita ja tunkee ne kaapin perälle.
Niin viimeiselle vastaajalle voisin kommentoida, että mieheni käytöksessä huomasin muutosta, hän yht.äkkiä alkoi innostua kovasti aina iltaisin kauppaan menosta, jotenkin alkoi oikein "poltella", että täytyy varmaan lähteä huomisia ruokia ostamaan..Eli soittamaan uudelle naiselle samalla..
Meillä on lapsia 3, mutta he ovat jo niin isoja, etteivät enää roiku puntissa kiinni. Ostan kyllä mielelläni itselleni joskus kalliitakin vaatteita, mutta en nyt kaapin perälle niitä laita, mitähän tuolla tarkoitit?
Mies ei minulla pahemmin itse ostele vaatteita, eikä nyt noin kalliita ole koskaan hankkinut..
Nukuin tosi huonosti, herätessä sitten älysin todellisuuden..Nukuin vieashuoneessa ja en tiedä mitä teen. On niin epätodellinen olo..
Kun luin miehen tekstareita, toiselta naiselta oli tullut viestejä, joissa puhui huonosta omastatunnosta ja muusta, ihan tosissaan. Mutta mies ei yhdessäkään viestissä sanonut niin.. ja ei hän mitään anteeksipyyntöjä ole esittänyt, todennut vain tilanteen, että on rakastunut toiseen..
Hän on tehnyt valinnan ja sillä tiellä jatkaa.. Siis jos ei ole osoittanut katumusta, eikä pahoitellut. Olen todella pahoillani.
Avioliittoon mahtuu vain kaksi. Nyt keskusteluja, haluaako miehesi jatkaa suhdetta tuon toisen kanssa vai teidän avioliittoanne. Molempia ei saa.
Pystytkö pääsemään asian yli ja luottamaan mieheen, jos mies sanoo jättävänsä toisen naisen?
Olet kovan paikan edessä. Valheessa ei saa kuitenkaan elää. Tee päätökset rohkeasti.
Kyllä yleensä ne tietyt merkit paikkansa pitävät, niin kliseisiä kuin ovatkin.
Voimia tuleviin päiviin! Olo on varmasti kuin rekan alle olisi jäänyt.
t. 23, jonka isällä paljastui hiljattain suhde
Mitäpä jos keräisit miehesi tavarat ja käskisit hänen etsiä välittömästi uuden asunnon itselleen. Sinulle kolmen lapsen kanssa muutto olisi jo paljon hankalampaa. Lasten elämä saisi jatkua muuten mahdollisimman paljon ennallaan, vanhassa koulussa jne.
.Näkyykö kännyköissä nykyään myös lähetetyt viestit?
mutt amitä ap:n kurjaan tilanteeseen tulee, niin olen tosi pahoillani, nyt olet varmaan vain täysin tyrmistynyt ja lamaantunutkin tuosta järkytyksestä, vihantunteet tulevat voimistumaan myöhemmin ja ne vaatii läpipuintia ja muutoinkin vakavaa keskustelua miehesi kanssa miten tähän tilanteeseen on ajauduttu.
tuli meileen, kun sanoit että toista naista kaduttaa yms. että onko hän sittenkään edes valmis jättämään perhettään miehesi vuoksi?
mites sitten meihesi suunsa panee jos siinä käykin niin että loppujenlopuksi menettää kummankin naisen,
mahtaako olla edes ajatellut tätä vaihtoehtoa...
ja olisi kyllä petturivaisenkin kannalta hyvä ja reilua jos tilanne valkenisi hänenkin miehellensä, niin saisipa kaikki harkita vakavasti mitä kukakin elämältään haluaa ja minne miten jatkaa tästä eteenpäin.
Mies oli vielä kaikenlisäksi tallettanut naiselle lähettämänsä ja naiselta tulleet viestit erilliseen kansioon kännykän muistiin...
Eikö se olisi kiva nostaa koko iso kissa pöydälle samalla kertaa? Minä ainakin ottaisin selvää ja rimpauttaisin vastapuolen ukkokullalle ja kysyisin, onko hän tilanteesta näppäimillä.
Lähetän virtuaalisia haleja sinulle. Ihan kyyneleet silmissä luin tätä ketjua :(
Mä olin itse tuossa tilanteessa neljä vuotta sitten, miehellä oli uusi ja jäi siitä kiinni. Ei olisi halunnut lähteä liitosta, mutta ei halunnut jättää toista naistakaan.
Minä tein päätöksen ja hain eroa, mies jatkoi toisen naisen kanssa oloa ja no, ovat nykyään kihloissa, mä vielä kattelen yksinäni. Mutta olen avoin uudelle suhteelekin jos se oikea mies tupsahtaa jostain eteen.
Neuvoisin keskustelemaan miehen kanssa ja kysymään mitä se haluaa ja kertoa tietenkin itsekin mitä sä haluat, jos et enää halua miestä niin sitten ei edes kannata kysyä, mitä mies haluaa...
Tuollainen asia on sen luokan petos, että kannattaa tosiaankin miettiä mitä teet. Mutta yritä panostaa nyt omaan jaksamiseen ja lapsiin. Tuli tosi paha mieli puolestasi.. Yritä jaksaa!