Onko sulla pervesioita
Millaisia.Minä haluaisin naida pellolla jossa olisi paljon kauniita perhosia isoja värikkäitä.
Tia 27
Kommentit (17)
Sateessa naiminen mutta muija ei suostu.
Reiska 45
S/M toimii meillä. Onneksi vielä miestä kiihottaa olla S ja mua M. ;)
et mä saisin toista naista (olen siin nainen),
että joku mies nai mun miestä ja se samalla runkkaa iteltä mällit pitkin poikin,
et meillä ois alistettu huora sängys kolmantena,
tutuista ihmisistä haaveilen,
nyt tuli mukaan toi kesäkurpitsa mikä tos yhes toises ketjus mainittiin hyväksi tekokulliksi...näitä piisaa =)
Leikki, jossa vaimoni on koira, kiihottaa. Onneksi vaimoanikin kiihottaa olla talutushihnassa, syödä kupista, pissiä nurmikolle...
Unelma olisi tietenkin, että löytyisi pari, jossa roolit toisin päin. Nainen voisi tuoda "uroksensa" vierailulle astumaan narttuani.
onko tynnyrissä vettä vai onko se tyhjä? Muovia, puuta vai peltiä? Kerro nyt kunnolla jos nyt jo aloitat kertoa kurja.
Minä haaveilen seksistö yht'aikaa useamman miehen kanssa. Yksi alla, toinen päällä ja kolmas ja neljäs sivuilla. Vau.
No ensinnäkin tämä normaali nainen ja kaksi (tai useampi)miestä- fantasia... hoitoa kumpaankin samaan aikaan. Mikä unelma että tilanne vaan jatkuisi ja jatkuisi ja saisi lukemattomia orgasmeja...
Käyttäytyminen kuin jotkut eläimet. Esim. mies haistelee kontillaan ensin sun pillua, vähän kokeilee, oletko valmis naimiseen, nuuskii sun vakoa takaapäin yms... Sit kun toteaa sut valmiiksi niin panee niin että taju lähtee...
Kokovartalohieronta+ seksi. Hieronta on minusta lähes aina erittäin kiihottavaa ja rakastan sitä kun minua hierotaan. Miehelle, joka hieroo minua 1,5 tuntia ja käy joka paikan läpi, saa mitä vain.
Työntää kokokäsi naisen pilluun
Aika kiihottava jo ajatuksenakin
ensin yks sormi ja sitten lisää ja lisää kunnes kokokäsi työntyy märkään ja liukkaaseen pilluun.
Samalla voisi nuolla klittaa jotta nainen saisi orgasmin.
siis tämä
"No ensinnäkin tämä normaali nainen ja kaksi (tai useampi)miestä- fantasia... hoitoa kumpaankin samaan aikaan. Mikä unelma että tilanne vaan jatkuisi ja jatkuisi ja saisi lukemattomia orgasmeja... "
On kokeiltu moneen kertaan ja aina yhtä mahtavaa, suosittelen!!!
tänäänkin tulee yks mies "kylään"...
UUUUUHHHH
Siitä vaan kokeilemaan, vihjaa naisellesi että orgasmi ja se "täyteyden" tunne on mahtava kokemus ;)
N33
"No ensinnäkin tämä normaali nainen ja kaksi (tai useampi)miestä- fantasia... hoitoa kumpaankin samaan aikaan. Mikä unelma että tilanne vaan jatkuisi ja jatkuisi ja saisi lukemattomia orgasmeja... "
On kokeiltu moneen kertaan ja aina yhtä mahtavaa, suosittelen!!!"
Siis ymmärsinkö tuosta tekstistä oikein, että joku on kokeillut sitä, että toinen mies panee alakerran A rappuun ja roinen B rappuun yhtäaikaa? Onnistuuko se oikeasti? Olen nimittäin fantasioinut siitä pidemmän aikaa. En edes uskalla miehelle ehdottaa, mutta jos tässä vielä sinkuksi jäis niin..
N25
onko sulla jotain aikuisten lelua kotona?Voisitte kokeilla sillä tavalla,että mahtuuko.Jos on ihan uusi juttu niin sormipelillä ensin,ettei satu liikaa ja tule traumoja...
Useimpien kanssa kun ollaan tyttöjuttuja supistu niin kaksi miestä kyllä kelpaisi.Se,että käytännössä tapahtuisi/uskaltaisi onkin ihan eri juttu.Fantasioidahan aina voi ;D
Minun pitäisi olla jo nukkumassa mutta olin taas lukemassa BDSM-tarinoita kaikkialla netissä...apua.
Kroppani tärisee kiimasta ja pilluni on läpimärkä kun kuvittelenkin että joku tekisi minulle kaikkea...
En elä varsinaisesti seksin puutteessa, pitkä parisuhde takana ja lapsiakin löytyy. Kuopuksen raskauden aikana jokin minussa muuttui, näin itsessäni alistuvan puolen jolle ei enää perusseksi riittänytkään. Halusin kipua, alistumista- jonkun joka niitä antaa minulle. Turha kai edes sanoa että miestäni en saanut tähän "leikkiin" mukaan, vaikka kuinka yritin aihetta lähestyä varovasti.
On kamalaa elää periaatteessa ok-elämää miehen kanssa, jota ei enää näe kumppanina. On hirveää tulla jyystetyksi lähetyssaarnaajassa ja vielä kauheampaa tulla suudelluksi samoilla huulilla, jotka sanoivat että eivät pysty minulle antamaan sitä mitä kaipaan. Itken ja huudan sisäisesti päivittäin, kuljen kaupungilla kuin humaltuneena, etsien katseellani sitä ihmistä joka ottaisi minut tälläisenä vastaan. Turha kai sanoa sitäkään, että sellaista en tule löytämään. Muutama mies on tarjonnut seuraansa mutta en minä halua luusereita- minä tahdon Hänet...Hänet, joka uhkuu itsevarmuutta, saa polveni veteläksi olemuksellaan. En kaipaa rakkaussuhdetta, tahdon vain antautua Hänelle ja saada tämän poltteen loppumaan.
Kaiken tuon ylläolevan kirjoittaminen sattui, tuntuu että oksennan pelkästä henkisestä kivusta.
Ja samalla kylmät väreet juoksevat selkääni pitkin...
Kokeilitko jo kesäkurpitsaa, kyllähän sitä kehuttiin.
Haluaisin naida naismajuria asento ja lepo