Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Voiko liuska raskaustestia käyttää uudelleen? Jos siis edellinen tulos oli nega?
16.02.2009 |
Löysin lääkekaapista raskaustestipaketin, jossa jäljellä vielä avaamaton yksi testi. ja lisäksi olin sujauttanut sinne jo käytetyn, jossa nega tulos..
Voikohan tuota negaa koittaa josko reagoiski mahdolliseen raskauteen?
En viitsis vielä "tuhlata" tota avaamatonta, testaan sillä parin päivän päästä.
Joo.. tiiän, tää on sarjassamme "tyhmiä, ellei idioottimaisia, aloituksia.."
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa