Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rasistit!

Vierailija
16.02.2009 |

Minulta ei ole yksikään mamu vienyt

- töitä

- sossutukia

- naista

- miestä

- kulttuuria

- uskontoa

- ei kertakaikkiaan yhtään mitään.

Mistä helvetistä te rasistit oikein revitte tuon vihanne maahanmuuttajia kohtaan? Eikö teillä ole omassa elämässä tarpeeksi siältöä kun tarvitsee kadehtia ja vihata muita?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli nykyään saa rasistin ja suvaitsemattoman sekä sivistymättömän juntin leiman otsaansa jos lapset laulaa koulun kevätjuhlassa suvivirttä...

jep jep!

hienosti ostaan ottaa ja suhteuttaa asiat.

kohta ollaan persellään kuin biteissä ja kukaan ei uskalla enää sanoa ja tehdä mitään ettei muslimit sihise kuorossa rasistia.

ollaan sitten niin yhtä isoa onnelista perhettä ja integroituneita ja aletaanpas sitten laulaa kevätjuhlassa vaikka internationaalia niin on kaikkilla kivempaa, vai?

Vierailija
22/42 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on tosiasia, sille ei voi mitään. Pakolaiset kertovat maapallon tilanteesta, hyvinvointi on lisääntynyt mutta yhä suuremalla osalla ihmisiä asiat ovat todella huonosti.

Voisi miettiä itse tykönään haluaisiko että itseään autettaisi vastaavassa tilanteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskonnollinen kasvatu kuuluu perheelle itselleen, ei kouluille eikä päiväkodeille.

Kirkko ja valtio on erotettava!

-kirkosta eronnut.

Vierailija
24/42 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran apua saavat..

Tässä muutama esim..

Kassalla muutamat kerrat edesäni leveillyt mamurva osteli kärryn täydeltä sapuskaa (ok, täytyy syödä), mutta maksaakin pitää..tylysti HEITTI rahat liukuhihnalle, josta ystävällinen ja hymyilevä kassa ne poimi...ilman kiitoksia tältä mamulta.

Mamuluokka..thaimaalaiset oppivat suomea (ja vielä halusivat) mamuoppilaat eivät sanojensa mukaan halunneet oppia suomea vaan molottivat omaa kieltä JA englantia haaveillen britneystä ja kuvitellen olevansa jotain coolioita:)

Nää liian lyhyissä lahkeissa kulkevat mamumiehet ahdistelleet moniakin kavereitani ja meitä on ollut isompikin porukka..(katurikolliisuus on muuten noussut mamujen myötä)

Aina (miltei aina), kun luet jostyain mummon ryöstäjästä niin kuvaus on tyyliin: huono suomi, tummahko iso jne jne...

Eikö niitä mamuja saa edes vilkaista? Katsottiin kerran kaverin kanssa, kun huntumamu viiletti ohi ja tönäisi kaverini miltei kumoon...tämä arvoisa mamu sitten kiivastui ja lähti juoksemaan perään! Juostiin silloiseen oppilaitokseen luokkaan karkuun...kouluun asti tämä hurjapää seurasi. Mitähän olisi tehnyt?

Kaikki mamut eivät ole tuollaisia..just mainitsemani thaimaalaiset olivat avusta kiitollisia ja puhuivat suomea + halusivat opiskella ammatinkin..

Ja esim. turkkilaiset tekevät töitä yömyöhään...

Kaikki varmaan arvaa minkä naista halventavan kulttuurin edustajista kerroin nega esimerkit...

Vierailija
25/42 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran on työmatkalla tullut mamu-mies ahdistelemaan >:(

Nämä ovat tapahtuneet ihan päiväsaikaan, aamulla kahdeksan maissa tai neljän jälkeen iltapäivällä. Kahdeksasta neljään siis olen töissä.

Ulkonäöstä ahdistelujen ei pitäisi johtua. Olen aivan tavallisen näköinen tummahiuksinen konservatiivisesti pukeutuva nainen. Suomalaisten ja muiden länsimaisten miesten kanssa minulla ei koskaan ole ollut tämänsuuntaisia ongelmia vaikka työskentelen miesvaltaisella alla ja olen paljon tekemisissä miesten kanssa.

En ymmärrä miten nämä ahdistelut voisivat käyttäytymisestänikään johtua. Nämä tilanteet ovat sattuneet työmatkalla kun olen liikkunut joko kävellen tai jalkaisin ja ihan päiväsaikaan kuten jo kerroin. Eikä edes missään huonoilla alueilla. Sieltä vaan on takavasemmalta joku lähtenyt seuraamaan tai suoraan käynyt käsiksi =o

Tuommoiset kokemukset aiheuttavat hyvin helposti ennakkoluuloja tiettyjä maahanmuuttajia kohtaa.

Vierailija
26/42 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoa näillä on vaan ego...

Vierailija
27/42 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virsi ja tämä perinne tulee Ruotsista siitä ette pääse mihinkään.

Se on suomalaisuudesta, kaukana kuin myös näkkileipä, hernekeitto, lihapullat etc.

Vierailija
28/42 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ainakin minun perinteisiin se kuuluu.. itse olen sitä laulanut ja haluan myös lasteni sitä laulavan.. Vai pitääkä sinne kouluun hankkia sitten viidakkorummut niin mulatit voi niitä paukuttaa?=)

Vierailija
29/42 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapsesi oppii että ne kuuluvat myöskin perinteeseen siinä missä ruotsalaiset perinteet.

Lapsesi rummuttelevat ja tanssivat perinteikkäästi uusia perinteitä sitten kun sinusta aika jättää. He ja heidän lapset ei voisi elää ilman viidakkorumpuja kuten sinä et ilman ruotsalaista suvivirttä. Niin se kuule menee :-D

Vierailija
30/42 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapsesi oppii että ne kuuluvat myöskin perinteeseen siinä missä ruotsalaiset perinteet.

Lapsesi rummuttelevat ja tanssivat perinteikkäästi uusia perinteitä sitten kun sinusta aika jättää. He ja heidän lapset ei voisi elää ilman viidakkorumpuja kuten sinä et ilman ruotsalaista suvivirttä. Niin se kuule menee :-D

t.se edellinen...

Vierailija
31/42 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta ei ole yksikään mamu vienyt

- töitä

- sossutukia

- naista

- miestä

- kulttuuria

- uskontoa

- ei kertakaikkiaan yhtään mitään.

Mistä helvetistä te rasistit oikein revitte tuon vihanne maahanmuuttajia kohtaan? Eikö teillä ole omassa elämässä tarpeeksi siältöä kun tarvitsee kadehtia ja vihata muita?

Vierailija
32/42 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julma totuus. =(

Tällä hetkelläkin on tilanne esim. suomalaisten vanhusten huollossa aivan järkyttävä, ja siksi on mielestäni todella väärin, että näitä sosiaalietuuksia maksetaan myös maahanmuuttajille, jotka eivät omalta osaltaan ole mitään Suomen eteen tehneet, toisin kuin ne laitoksissa kituvat vanhukset. Tajusitko?

Jos suomesta häviäisivät maahanmuuttajat, voitaisiin heidän sosiaalietuuksiinsa varatut rahat siirtää suoraan esim. vanhustenhoitoon, missä sitä rahaa todella tarvittaisiin!

Vierailija
33/42 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin suomalaiset pukuäijät ahdistelleet ja kännikalat sylkeneet päin näköä kun ei ole kinnostanut edes katsoa heihin päin. Pitäisi nyt varmaan vihata kaikkia suomalaisia miehiä.

Muutaman kerran on työmatkalla tullut mamu-mies ahdistelemaan >:(

Nämä ovat tapahtuneet ihan päiväsaikaan, aamulla kahdeksan maissa tai neljän jälkeen iltapäivällä. Kahdeksasta neljään siis olen töissä.

Ulkonäöstä ahdistelujen ei pitäisi johtua. Olen aivan tavallisen näköinen tummahiuksinen konservatiivisesti pukeutuva nainen. Suomalaisten ja muiden länsimaisten miesten kanssa minulla ei koskaan ole ollut tämänsuuntaisia ongelmia vaikka työskentelen miesvaltaisella alla ja olen paljon tekemisissä miesten kanssa.

En ymmärrä miten nämä ahdistelut voisivat käyttäytymisestänikään johtua. Nämä tilanteet ovat sattuneet työmatkalla kun olen liikkunut joko kävellen tai jalkaisin ja ihan päiväsaikaan kuten jo kerroin. Eikä edes missään huonoilla alueilla. Sieltä vaan on takavasemmalta joku lähtenyt seuraamaan tai suoraan käynyt käsiksi =o

Tuommoiset kokemukset aiheuttavat hyvin helposti ennakkoluuloja tiettyjä maahanmuuttajia kohtaa.

Vierailija
34/42 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja suvivirsi on suomalaista kultturiperinnettä opetusministerimmekin mielestä:

Tuoreen opetusministerin Henna Virkkusen (kok) mielestä joulun juhliminen ja Suvivirren laulaminen kevätjuhlissa kuuluvat kouluihin.

"Nämä juhlat ovat osa suomalaista kulttuuriperintöä ja kuuluvat suomalaiseen kouluun. Nähdäkseni meillä on asiasta hyvät ohjeet, eikä tässä ole suurta ongelmaa. Arkijärjellä on selvitty aika mukavasti", Virkkunen sanoi perjantaina, heti nimityksensä jälkeen pitämässä tiedotustilaisuudessa Helsingissä.

Vierailija
35/42 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne perkeleen suomalaiset känniääliöt on kimpussa viikottain >:(

En silti vihaa suomalaisia silmittömästi. En vain edelleenkään käsitä logiikkaanne.

ap

Vierailija
36/42 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

seisomaan niin johan alkaa mamuilta tappouhkauksia satamaan. siis jos ET suostu antamaan niille pillua.

Vierailija
37/42 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaiselle perusörrille. Ei tämäkään esimerkki nyt oikein vakuuta, sori. Jotkut miehet nyt tapaavat olla ääliöitä ja pillun perään...ihan ihonväristä riippumatta.

ap

Vierailija
38/42 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos känniset suomalaiset vaan ehdottelee, mutta nämä mokkakikkelit raiskaavat samantien!

Vierailija
39/42 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kuulu mäkään kirkkoon,mutta kyllä mun mielestäni suvivirsi kuuluu ihan perinteisesti kevätjuhlaan.Ja se siinä ottaa kaaliin että noita perinteitä karsitaan just esim.maahanmuuttajien takia.Jos muutat vaikka Iraniin niin paljonko luulet heidän muuttavan tapojaan esim.suomalaisen takia?

Vierailija
40/42 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos känniset suomalaiset vaan ehdottelee, mutta nämä mokkakikkelit raiskaavat samantien!

Joo, suomalaiset ei KOSKAAN raiskaa..

Ei vakuuta.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi