Onko tämä pettävä mies?
Meillä oli suhde, tai on kai jotenkin edelleen, olen naimisissa ja mies vapaa, oli varattu kun tavattiin mutta erosi aika pian minut tavattuaan naisestaan
me ns seurustelimme, hän otti kuitenkin minun selkäni takana salarakkaan ja nyt kai seurustelee tämän kanssa "virallisesti", tosin itse kiistää seurustelevansa ja sanoo vaan viettävänsä aikaa tämän kanssa
mutta meidän suhteemme jatkuu yhä ainakin soitoin, viestein ja suukoin ja silittelyin, varmaan kohta taas seksikin tulee mukaan kunhan tästä alkujärkytyksestä selvitään että mies alkoikin seurustella enkä olekaan ainoa ;)
Kommentit (27)
mutta hyvin on vakka kantensa valinnut. Tai sitten ap on henkisesti ihan lapsi ja mies katala viettelijä. Tai: kun mies on eronnut ja vapaa hän elää puolivallatonta poikamieselämää.
Minä kyllä pidän tässä myös ap:tä roistona, kun en jaksa sitä, että vain miehiä jatkuvasti syytellään näissä tilanteissa.
Ootko muuten käynyt MENSA:n testeissä?
sama kait se pettääkö se se vai ei kun ite olet suhteessa ja petät omaa ukkoosi mitä sillä nyt on merkitystä ketä tää sun salarakas tapailee ja vie vällyjen väliin. tuliko nyt itku kun et olekkaan niin ihana ja korvaamaton tälle salarakkaallesi. laita ensin se toinen suhde poikki ja itke sitten kun joku pettää sua.
Kysy omalta mieheltäsi mitä mieltä hän on, siis että pettääkö rakastajasi sinua!
Miehinen näkökulma voisi ihmeesti selittää juttua ja muutenkin saisit jotain juteltavaa kotonakin.
ja millä tavalla uusi tyttöystävä helpottaa arkea?
ja kiitos 16:lle hyvistä nauruista!
Kysy omalta mieheltäsi mitä mieltä hän on, siis että pettääkö rakastajasi sinua!
Miehinen näkökulma voisi ihmeesti selittää juttua ja muutenkin saisit jotain juteltavaa kotonakin.
tän miehen etunimi J.llä?
Jos, niin, sitten tiedän tän asian oikean laidan.