Vituttaa kun päiväkoti ilmoittaa vasta päivää ennen kuin vaipat ovat lopussa
Ihan niinkuin mulla olisi varaa ostaa kymmeniä vaippapaketteja varastoon tai lähteä päiväkotipäivän jälkeen raahaamaan nälkäistä lasta markettiin vaippaostoksille kun lähikaupan vaipat ovat niin sikakalliita.
Olen niille päiväkodissa sanonut että kiitos vähän aikaisemmin ilmoitus, vittuillessaan tekevät.
En todellakaan lähde enää tänään kauppaan, olkoot lapsi lainavaipoissa koska kotona käytettävät housuvaipat eivät päiväkotiin kelpaa. Seuraavan kerran menen markettiin perjantai-iltana
Kommentit (47)
Ihan vain mielenkiinnosta kysyn, kun meidän vaippaikäinen ei ole vielä päiväkodissa, mutta käyttää housuvaipoja. Eli onko joku yleinenkin sääntö?
ja halvimmasta kaupasta. Ja en todellakaan lähde metsästämään vaippoja toiseen kauppaan jos halvimmasta on koot loppu. Housuvaippoja kyllä on aina varastossa.
Ja minä rahoitan mieluummin Somalit kotiin-keräystä kuin ostan vaippoja kalliista lähikaupasta
iltaisin kotiin pesuun. Eikä maksaneetkaan siinä vaiheessa enää mitään ; ).
esim. sukkahousut ja housut kokonaan. Tavallisen teippivaipan voi laittaa helpommin.
Taas yksi avuton mamma, joka omasta tyhmyydestään ja typereiden periaatteidensa vuoksi valittaa. Minä, minä, minä, minun tarpeeni ja minun aikatauluni ja periaatteni... mistä näitä idiootteja riittää?
äiti ei koe vastuukseen seurata, että lapsella on tarvittavat varusteet päiväkodissa. Niin sitä pitää! Oot avuton ja säälittävä.
Tälläisestäkin siis voisi päiväkotia syyllistää ja arvostella?
Itse olen aina ajatellut, että MINUN TEHTÄVÄ ON KATSOA LAPSENI LAATIKOSTA ONKO VAIPPOJA. Mä olen ajatellut, että päiväkodissa olis hirvee duuni muistaa keneltä on vaipat loppu ja tästä syystä olen ajatellut, että helpompi, kun jokainen huolehtii itse omastaan. Mutta vois siis valittaa siitäkin, että ilmoitetaan liian myöhään..... HUUUHHHH.
maksetaan. Mulle riittää että pidän lapsen vaippavaraston ajantasalla kotona. Enkä todellakaan lähde arki-iltana mihinkään vitun markettiin linja-autolla. Ja meillä on nyt pakkastakin -25C repikää siitä.
Niin ei sitten tarvisi marista että hoitajat ilmoittaa "liian myöhään" ei se paljoa vaadi että jos aamulla lapsen hoitoon viedessäsi katsot paljonko niitä vaippoja on jäljellä tai hoidosta haettaessa...
turhan takia riisua enkä viitsi niitä sinisiä kortsuja kenkiini laittaa. EI EDELLEENKÄÄN OLE MUN ASIA HUOLEHTIA PÄIVÄKODIN VAIPPAVARASTOSTA.
jollakin välähtävän kun vaippapino lähenee loppuaan. No, lähärille on annettu lusikalla, niin ei voi kauhalla ottaa
Minäkään en ole muuten käynyt lapseni päiväkodin wc-tiloissa kuin joskus vanhempienillassa. Meillä wc:t on päiväkodin perällä ja lapset menevät aamulla hoitajan kanssa pesemään kädet kun vanhemmat on halattu ja hyvästelty. Itse asiassa en edes tiedä missä vaippoja säilytetään, eli ainakaan itse en pysty niiden määrää tarkkailemaan.
No, mutta meillä onkin kiva päiväkoti ja ihania "lähäreitä" ja LTO:ita jotka ennakoi :) Lokeroon ilmestyy lappu "vaipat vähissä" ennen kuin ne ovat ihan loppu. Ja ei, meillä ei ole housuvaippakieltoa ja vien kotivarastosta kassillisen vaippoja jos en juuri sinä päivänä ehdi kauppaan.
TOIVON, että suurimmalla osalla täällä kirjoittavista ei olisi lapsia. Ymmärrän kyllä, että suurin osa viesteistä on kirjoitettu provosoiden, mutta silti....
jollakin välähtävän kun vaippapino lähenee loppuaan. No, lähärille on annettu lusikalla, niin ei voi kauhalla ottaa
maanantaina, sikäli mikäli perjantaina pääsen Prismaan. Housuvaippoja on kotona 2 täyttä pakettia, niistä kyllä riittää sinne päiväkotiinkin. Lähäreiden oma vika jos vaipanvaihto päiväkodissa hidastuu kun pitää riisua koko tenava.
ostetaa aina kerralla useampi paketti vaippoja kotii, niitä saattaa olla viisikin isoa pakettia. Ihan jo päiväkodin takia ja eipähän tarvi heti olla taas raahaamassa.
Suosittelen ap!
lapsen ruokaan kun sossunrahat, elarit, koulutuskorvaus ja lapsilisät tippuu tilille niin eri aikaan. On tässä muitakin laskuja maksettavana.
ei oo muuta. Kauhee ongelma sulla.
T.persaukinen, joka ei myöskänn raaski ostaa lähikaupan kalliita vaippoja
Meilläkään ei päikyssä viejä pese lapsen käsiä. Vaipat on myös siroteltu kaappi/ vaatelokerikko/wc joten on todella vaikea pysyä kärryillä niiden määrästä.
Me ostettiin aikanaan aina isot satsit vaippoja. Ei ne ole yhtään sen halvempia, vaikka ostaisi yksittäin.