Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko 70 kg painava nainen olla seksikäs ja haluttava?

Vierailija
16.02.2009 |

.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siltä ainakin tuntuu, että kaikki on kiinni kiloista. Mitä te sitten teette, te joilla on vientiä ja ehkä niitä kilojakin? Ihan oikeasti, kaipaan apua. Ja kyse on omasta ukosta, ei edes vieraista. Itsevarmuus on tipotiessään ja seksiin ryhtyminen tuntuu hyvin vaikealta, kun hävettää oma olemus.

Juttele puolisosi kanssa. Aloita jumppa/kuntosalilla käynti/joku vastaava, jos oma olemus hävettää.

Minä en enää ole mitenkään loistavassa kunnossa ja oma puolisoni haluaa edelleen ihan hurjasti :-), ja on sitä mieltä, että olen maailman kaunein nainen. Mikä on ihan ok.

Jossain vaiheessa pohdin tässä taannoin, että millä perusteella pidän itseäni hyvännäköisenä. En ole varsinaisesti kaunis, en ole aikoihin enää ollut ns. missinmitoissa - mutta jostain syystä olen sujuvasti viilettänyt läpi elämäni sillä mielellä, että olen ihana :-). Pistän kunnian siitä mm. isälleni ja muille ympärilläni eläneille (mm. ex-poikaystäville, joiden mielestä ulkonevat hampaani olivat "söpön oravaiset"). Ja oletan, että koska olen mielestäni ollut ah-niin-ihana, niin sen vaikutuksesta ympärillä olijat ovat tupanneet olla samaa mieltä.

Mutta siis: nyt tekemään jotain, että olet sinut itsesi kanssa. Kauneus tulee sisältä, eikä vaadi missin mittoja tms.

Vierailija
22/29 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava kuulla tällaisia vastauksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä koskaan vaimoaan alle 70-kiloisena nähnyt

Vierailija
24/29 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 168/123

Vierailija
25/29 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nykyisin painan 75 kg. En ole missi, mutta saan miesten huomiota aika lailla riittävästi 34-vuotiaaksi yhden lapsen äidiksi. Että ei ole painosta kiinni.

Olen luonnostani isoluinen ja lihaksikas, muuten.

Vierailija
26/29 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä käänsin päitä myös 75-kiloisena - ja positiivisella tavalla. Nyt yli 80-kiloisena ei valitettavasti enää toimi ihan samalla tavalla. Pituutta on 169 cm, ja olen ruumiinrakenteeltani "tasapainoinen" kiloista huolimatta, en mitenkään löllerö.

Vierailija
27/29 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituutta liki 180 cm eli 70 kiloa on mulle aika ihannepaino. Olen lisäksi muodokas oikeilta kohdilta ja tiimalasimallinen!

Vierailija
28/29 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksei vois olla? ja jos hymyilee vielä niin sit ainakin on kaunis. :)

Vierailija
29/29 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää pulskasta vartalosta, joten 155-165 cm ja 70 kg olis aika turn off, mutta joku 180 cm voisi olla ihan ok.