Voiko 70 kg painava nainen olla seksikäs ja haluttava?
Kommentit (29)
Jos on pukeutunut nätisti, meikannut ja hiukset on laitettu? Entä alusvaatteisillaan? Kysynpähän vain, kun en tiedä.
Ja haluttavuus....kaikille ei kelpaa kaikki...tärkeintä on että sä tunnet itsesi haluttavaksi ;)
Jos pituutta on 155cm ja painoa 70kg....hmmm.... Jos sen sijaan pituutta tuollaiset 170cm ja pituutta sen 70kg niin miksi ei.
Ja toinen mikä on tärkeää on kropan muoto. Jos on omenavartaloinen (eli suurinosa läskistä kertynyt keskivartaloon eikä esim. vyötäröä ole) niin auttamatta liikakilot näyttävät pahemmalta kuin tiimalasivartaloisella naisella jolla on pieni vyötärönmitta suhteessa lantionmittaan ja rintoihin. Taisi olla niin että tutkitusti miehien katsetta kiinnostaa eniten suhde 0,69 (eli vyötärönmitta jaettuna lantionmitalla on 0,69). Se on sitten sama tuleeko se mitoilla:
vyötärö 62cm, ja lantio 90cm
vyötärö 69cm ja lantio 100cm
vyötärö 76cm ja lantio 110cm
Tärkeintä on se mittasuhde.
on haluttava niin kai nyt 12 kiloa keveämpikin on :D
Hmm, voiko 160cm ja 50kg olla haluttava, jos on ruma tukka, kierot silmät, ruma kuin petolintu?
Kaikkihan ON kiinni vain ja ainaostaan kiloita, juu!!
t. 160cm ja 72kg ja vientiä riittäisi niin että suorastaan vaikeaa pysyä erossa vieraista :)
Hmm, voiko 160cm ja 50kg olla haluttava, jos on ruma tukka, kierot silmät, ruma kuin petolintu?
Kaikkihan ON kiinni vain ja ainaostaan kiloita, juu!!
t. 160cm ja 72kg ja vientiä riittäisi niin että suorastaan vaikeaa pysyä erossa vieraista :)
No siltä ainakin tuntuu, että kaikki on kiinni kiloista. Mitä te sitten teette, te joilla on vientiä ja ehkä niitä kilojakin? Ihan oikeasti, kaipaan apua. Ja kyse on omasta ukosta, ei edes vieraista. Itsevarmuus on tipotiessään ja seksiin ryhtyminen tuntuu hyvin vaikealta, kun hävettää oma olemus.
Iso osa seksikkyydestä on kiinni siitä mitä on korvien välissä. Jos taa puhutaan pelkästä vartalosta, niin eiköhän kaikenmuotoisille ja -kokoisille löydy ottajia. Se miltä 70 kg nainen näyttää riippuu niin monesta asiasta, pituudesta, luustosta, vartalon muodosta (X, Y, tasapaksu, päärynä...), osaako korostaa parhaita puoliaan jne jne.
Itse olen 170cm ja 70kg... Synnytyksestä 10kk.. Seksi ei ole synnytyksen jälkeen kiinnostanut TIPPAAKAAN, mutta tänä aamuna heräsin yhdessä auringon kanssa ja huomasin että nyt tekee mieli!!! :) Enemmän kuin paljon... Odottelen miestä töistä kotiin, toivottavasti ilahtuu innostuksestani :) Ja toivon myös ettei taikinamahani vie sen kaikkia haluja :D
Mutta niin. Toivon todella että 70kg nainen voi olla haluttava :)
olen 172 pitkä mikä on pitkä muttei liian;) ja painan ton 66kg ja mulla on kyllä se "ihanne" vartalo...enpä uskois että 4kg tekis oksettavaa:D milläköhän pituudella tarkotetaan?
ja 70 kiloisena melkoisen tikku. Mielestäni sopiva, mutta miehet kehoittaneet syömään enemmän,jotta muodot paranisivat. :P Mitäköhän ap tuolla kysymyksellä tarkoitti? Naista, joka on 150cm ja 70kg vai...?
Sehän riippuu pituudesta, luuston koosta. lihaksien koosta.
Olen 70kg painava aina saisin pano seuraa jos lähden ystävien kanssa iltaa viettämään. Ärsyttää suunnattomasti, kun joskus tuntuu ettei miehet muuta minusta halua kuin seksiä. Monesti luullaan ilotytöksikin.
Vaikka meikkaan tosi hillitysti ja aina on housut hameen sijaan, en käytä korkokengiä ja jne. Kehuvat ulkonäköäni.
Mielestäni en ole laiha. Hieman lihava, mutta kelpaan itselleni tällaisena.
en ole edes miettinyt olenko seksikäs ja haluttava, itselläni on hyvä olla ja läheiseni ihmisiä jotka pitävät minusta ja rakkaani haluaa olla vielä vuosien jälkeenkin kanssani ja himoitsee minua ihan samoin kuin vuosia sitten.
Jos täällä palstoilla hakee pönkitystä itselleen, sitä ei löydy, arvosteluja kyllä sataa ja "tietoa" minkälainen pitäisi olla ja mitä ei ehdottomasti.
Kaikki lähtee omasta itsestäsi, siitä että sä hyväksyt itsesi. piristystä saa kun pitää huolen itsestään, vaikka kiloja olisikin "liikaa". itsekkin liikun aktiivisesti, hyvä ruoka on mun ongelmani, siitä kilot. Usko siihen että olet haluttava ja seksikäs, senkin opetteleminen lähtee pikkuhiljaa liikkeelle, itsevarmuus kasvaa. Harvoilla on mallien kroppa, vaikka olisi hoikkakin. Ole tyytyväinen omaan itseesi ja etsi omat parhaat puolesi. Jos miehesi omaa tervettä järkeä, hän haluaa juuri sinut.
minä ainakin pidän itseäni seksikkäänä vaikka painan 80 kiloa!
Ystäväni on alle 60-kiloinen, minä yli 80-kiloinen. Minulla riittää miehiä yli oman tarpeen, kaverini ei saa iskettyä sitä ensimmäistäkään.
Ei se kiloista ole kiinni. On niin monta muutakin asiaa, kuten esim. vaatetus, kasvojen symmetrisyys, tyyli, ryhti, persoona jne...
Mietipä oliko Marilyn Monroe seksikäs?
jos on sinut niiden läskiensä kanssa, niin voi olla seksikäs. Itse en ole 70-kiloisena mikään hemaiseva näky, koska inhoan niitä läskejäni niin paljon.
Tosin tänä aamuna vaaka näytti vain 69 kg...
Olen 168 pitkä.
kakkosen kanssa täysin samaa mieltä.
"korvien välistä lähtee... ei kiloista!"
Ja esim. minun pituuteeni (168) 70 kg on ihan normi BMI rajoissa. Ja jos sattuisi olemaan lihaksekkaampi, olisi painoa enemmän joka tapauksessa kuin lihaksettomalla tyypillä.
Ei seksikkyys ja haluttavuus ole = laihuus. Seksikkyys ja haluttavuus tulee ihan jostain muusta.
Minä ainakin olen seksikäs ja haluttava =), vaikka onkin suonikohjuja, vatsamakkaroita ja sektioarpi vatsassa. Rinnatkaan eivät enää ole täysin terhakat ilman pushuppeja, mutta se ei haittaa.
Nimim.164cm/70kg ja vientiä riittäisi