Lue keskustelun säännöt.
kuulin eilen ettei nykyään saa edes uskonnollisessa radio-ohjelmassa saa sanoa
16.02.2009 |
homouden olevan syntiä. Järkyttävää sananvapauden rikkomista jos näin on.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla