Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pistetäänkö tasan 3v päiväkodissa 1-3v vai 3-6v ryhmään?

Vierailija
25.04.2008 |

Lapsi menee päiväkotiin 3v synttäreiden jälkeisenä päivänä. Vielä ei tietoa ryhmästä. Lokakuussa synttärit.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun alkuun oli ryhmän nuorin ja uusin niin oli myös lellityin ;)

Vierailija
2/5 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta usein riippuu päiväkodista ja sen tarpeista.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Näin ainakin meidän päiväkodissa.

Vierailija
4/5 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu muista lapsista.



Omat lapseni ovat aloittaneet seurakunnan kerhossa 3-vuotiaina, molemmat ryhmänsä nuorimpina. Esikoisella oli ihan hornaa, koska isommat lapset olivat mänttejä, kuopuksella superkivaa, koska muut lapset olivat loistavia!

Vierailija
5/5 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset


Mun 2,5-v laitettiin 3-vuotiaiden ryhmään, koska alle 3-vuotiaiden ryhmään oli enemmän tulijoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi