Onko mielestäsi outoa, jos mies käy joskus viikonloppuisin yksin parin tunnin autoajelulla?
Siis lähtee ihan vaan ajelulle ilman mitään sen kummempaa päämäärää. Ja ei mene sitten vieraisiin, varmistettu on! :-)
Kommentit (9)
Miten muuten varmistit ettei pettämisestä ole kyse?
Bensa on kallista, ja turhaa autoilua pitäisi välttää. Menisi enemmin vaikka lenkille, jos haluaa olla yksin.
Miten muuten varmistit ettei pettämisestä ole kyse?
Ei musta ole outoa, mä tarvin kanssa omaa aikaa ja lähden pitkälle lenkille, saatan viipyä kolme neljäkin tuntia, metsissä maleksimassa
Juuri tuli takaisin muutaman tunnin ajeluilta. Tosin koko ajan ei ilmeisesti ajele, vaan nousee ulos autosta kävelemään ja tutkimaan luontoa jne.
Minusta on tosi outoa. Itse en pidä ollenkaa tyhjänpäiväisestä ajelusta. Alkaa väsyttää ja on tosi nuutunut olo sen jälkeen. Lisäksi vielä tuo bensan kulutus. En niinkään ajattele sitä rahallisesti, vaan ilmastonmuutoksen takia :(
Eikö sillä ole autotallia tai puuliiteriä missä puuhastella? Miehet tarvitsevat sen oman aikansa yksin jolloin tekevät ihan tyhmiä miesten juttuja. Yleensä nikkaroivat jotain autotallissa.
totta ihmeessä tuli mieleen, että saattaa olla mielessä toinen nainen.
Mutta sitten aloin miettiä omaa elämääni - kuinkahan monta kertaa olen lähtenyt pyörälenkille tai juuri mainitsemallasi tavoin autoajelulle ihan vain ajatuksiani selvittämään.
Tosin kyllä lähtölaukauksen on antanut kulloinenkin elämäntilanne, joka on antanut aihetta yksinäiseen pohdiskeluun, mikä ei aina ole ollut mahdollista kotona perheen pyöriessä jaloissa.
Eli minusta on luonnollista setviä elämäänsä muuallakin kuin verstaalla tai puutarhassa.
Siis lähtee ihan vaan ajelulle ilman mitään sen kummempaa päämäärää. Ja ei mene sitten vieraisiin, varmistettu on! :-)
Siis oletko seurannut miestäsi toisella autolla koko sen 2 tuntia vai miten?
Just katsoin leffan jossa sarjamurhaaja kävi "autoajeluillaan" murhaamassa nuoria naisia, poimi aina jonkun kyytiin ja tappoi. =) Ja vaimo odotti kotona.
Kyllä mä uskoisin että se poimii jonkun hoidon kyytiin ja menee sen kanssa muhinoimaan jonnekkin metsäteille.
isäni pelasi hedelmäpelejä huoltoasemalla 3 h...maksoi jopa 500 e / kerta tämä lysti...