Onko 171cm mies lyhyt?
Kyllä vai ei?
Entäs haittaako naiset jos mies on lyhyt?
Kommentit (16)
Riippuu naisesta. 155cm naisen mielestä olet hujoppi, 178cm naisen mielestä lyhyt.
Jos nainen on lyhyt, niin 171cm mies on pitkä jumala. Paitsi jos se nainen ajattelee toisin. Mutta keskimittaiselle naisella mies on pikkupoikanen koolta, mini. Paitsi kyllä ihmiset tosissaan otetaan ja kunnioitetaan muuten, ettei lapsena pidetä. Aikuinen on aikuinen.
FinTerveys 2017 -tutkimuksen mukaan 1829-vuotiaiden miesten pituus oli keskimäärin 180,8 senttiä, kun taas 4049-vuotiailla miehillä keskiarvo oli 178,6. Eli onhan se selvästi keskivertoa lyhyempi. Itseäni ei haittaa. Olen 160cm.
171 cm pitkä on mieheksi lyhyt.
Tosin tunnen 160-165 cm pitkiäkin miehiä, harvassa kuitenkin ovat.
No riippuu varmaan keneltä kysyy. 180cm pitkä nainen vastaisi, että on.
Minulle 171cm mies on ok pitkuinen, koska olen itse 170cm pituinen nainen. Voisin hyvin olla yhdessä 171cm pitkän miehen kanssa.
Jos nainen taas on 160cm on 171cm mies ihan pitkä hänelle.
Keskivertoa lyhyempi, mutta keskivertonaista pidempi kuitenkin, jos ajatellaan, että miehen pitäisi olla naista pidempi. Minua ei haittaa, jos on lyhyt. Muut ominaisuudet merkittävämpiä.
Oon ite 171 ja tykkään että mies on 15 cm mua pidempi. 155 cm naiselle 170 cm mies on ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on lyhyt, niin 171cm mies on pitkä jumala. Paitsi jos se nainen ajattelee toisin. Mutta keskimittaiselle naisella mies on pikkupoikanen koolta, mini. Paitsi kyllä ihmiset tosissaan otetaan ja kunnioitetaan muuten, ettei lapsena pidetä. Aikuinen on aikuinen.
on kuitenkin 5 cm pitempi kuin keskivertonainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
on kuitenkin 5 cm pitempi kuin keskivertonainen.
Kyllä. Nimenomaan. Vaikka on keskiverrolle mini. Tai no kai jotain kokoa tavallaan on.
Voi hitto. Monella naisella on tuota lyhyempi mies.
Monelle naiselle juuri sopivan pitkä 👍
Ei haittaa, jos mies on 171cm. Se haittaa, jos mies jankuttaa samaa kysymystä päivästä toiseen useita kuukausia.
Ei vaan 171 cm pitkä.