Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen niin väsynyt vauvan kanssa, että en jaksa viedä esikoista virikehoitoonkaan

Vierailija
15.02.2009 |

saati että esikoinen pääsisi ulos. En jaksa pukea päälleni ja me kökitään sisällä päivästä toiseen. Ruokaa en jaksa laittaa, purkkiruokaa ja leipää syödään

Aina kun vauva nukkuu, minä torkun sohvalla ja esikoinen katsoo videoita.

Kaupassa saan käytyä vain jos ex-mies hakee meidät autolla sinne.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti kun rupeat tekemään.

ite olin alussa samanlainen kun toinen syntyi. kun päätin että joka päivä lähdetään ulos ja joka viikko kerhoon ja joka päivä siivoon kello 12.00 puoli tuntia niin rupesin jaksamaan.

Vierailija
2/6 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivonnut en ole kahteen kuukauteen, äitini siivosi silloin kun kävi täällä kylässä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tämän voin oikeasti luvata. tietty on helpompi vängätä vastaan kuin kokeilla jotain mitä oikeasti vaatii voimia.

minä laadin meille aikanaan päiväsuunnitelman jota toteutettiin.

nousimme yleensä aamulla klo 7-8, söimme aamupalan, ulos yhdeksän ja kymmenen välillä, sitten lounaalle, lapset nukkumaan klo 12, sen jälkeen siivosin puoli tuntia, sitten nukuin itse noin tunnin, unien jälkeen pidettiin videohetki kun imetin tai lueskelin tms ja sitten ruvettiin tekemään iltaruokaa. kun syöt ja ulkoilet reippaasti joka päivä ja pidät rytmistä kiinni, niin nukut paremmin. raitis ilma ja liikunta auttaa jaksamiseen. aikataulu pitää sut helposti rytmissä. lapset käyttäytyy PALJOn paremmin kun ulkoilevat ja nukkuvat ja syövät hyvin, koko elämä rupeaa menemään paljon helpommin. sovi myös tapaamisia muiden äitien ja lasten kanssa. usko vaan niin se auttaa. vai möllötätkö mieluummin rasvahiuksisena likaisella sohvalla??

Vierailija
4/6 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet selvästi täysin uupunut. Hae neuvolasta apua itsellesi, voit saada siivous/kauppa ja lastenhoito apua. Ja suosittelen myöskin etsimään ystäviä, joilla pieniä lapsia, ettei tarvitse olla yksin. Missä päin elelet?

Vierailija
5/6 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulos ja kerhoihin ja jumppaan sentään silti mentiin

Vierailija
6/6 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vauva on sellanen alle 3-4 kuinen niin ymmärrän kyllä ja kyllä se elämä siitä helpottaa. ilmeisesti olet yksinhuoltaja. varmasti on raskasta kahden pienen kanssa.

älä pode huonoa omaatuntoa, se vaan pahentaa asiaa. pikkuhiljaa teet enemmän ja ulkoilu myös piristää.

kyllä se siitä kun vauvakin vähän kasvaa.