Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko muilla isompi lapsi

Vierailija
24.05.2008 |

joka toimii hoitajana jos menette miehen kanssa jonnekin kahdestaan? miehen 17v tyttö hoitaa silloin 4v tyttöämme, mielellään sen tekee ja herää vielä aamulla seuraavana päivänä jos ollaan tultu myöhään kotiin. Joskus saa kympin muttei useimmiten ei. Eikä se ole mikään tapa vaan tapahtuu ehkä 3-4 kertaa vuodessa ja eka kerta hän hoiti kun tyttö oli 2v ja itse 14v. 4 muitakin isoja on (12-16v) mut aina tämä sama joka huolellisesti hoitaa ja uskalletaan hyvin jättää tytön hänen kanssaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko varaa itse ryypätä, mutta ei maksaa työstä?

Vierailija
2/4 |
24.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. 17-vuotias on jo todellakin tarpeeksi vastuullinen olemaan lapsenvahtina... Kateelliset taas älähtää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. 17-vuotias on jo todellakin tarpeeksi vastuullinen olemaan lapsenvahtina... Kateelliset taas älähtää.

Vierailija
4/4 |
24.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

te kommentoijat. hoh-hoijaa! toki se on rikos, jos käy 4 kertaa vuodessa ulkona. ja on TIETENKIN MAKSETTAVA OMALLE LAPSELLE, että hän hoitaa sisarpuoltaan. voi vittu tätä nykyaikaa!! kaikesta on saatava rahaa, ja kaikki on tuomittava jostain syystä.

tiedän ettette siviilissä VOI OLLA NOIN JULMETUN TYHMIÄ, mutta hyvin te täällä vedätte.

sen sijaan en ehkä tajunnut, oliko ap:lla tossa joku kysymys varsinaisesti.

ainakin mun lapsuudessa isommat sisarukset hoitivat usein pienempiään (meillä ei tainnut omassa perheessä mennä juurikaan niin, kun oli niin pieni ikäero).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi