Selvisi , että mies on pettänyt minua!
Ihan järkyttävää, asia selvisi eilen, kun mieheni työpaikan pukukaapista putosi kortsupaketti, josta yksi otettu. Olemme olleet yhdessä monta vuotta ja meillä ko. välineitä ei käytetä.
Sain täydellisen shokin ja mies ei ekaksi suostunut puhumaan mitään. Nyt on selvinnyt, että on tapaillut, jotakin naista jo monta vuotta! Sänkyyn eivät kuulemma ole menneet, mutta en tietenkään usko. Kortsut on ostanut, jos vaikka joksus tulisi tarvetta ja kuulemma antanut kaverilleen sen yhden. Siis pitää minua täydellisenä idioottina. Jotenki surettaa , ettei edes ole mulle rehellinen. Olen itse ihan jäässä sisäisiesti ja lapsen vuoksi yritän pitää itseni kasassa.
Me ollaan lähdössä maanantaina 2 vk:n lomamatkalle ja tämä on jotain aivan kamalaa. Oikeasti en nyt tiedä, mitä mun pitäisi tehdä.
Kommentit (22)
Tää sama provo pn ollut täällä ennenkin, hohhoijakkaa.
Ensinnäkin osanottoni. Voin vain kuvitella järkytyksesi.
Olen samaa mieltä, että totta ihmeessä lähdet matkalle.
Mutta älkää selvitelkö liittonne tilaa siellä Et kykene siihen kun olet vielä shokissa.
Varaa itsellesi perillä hoitoja - hierontaa, manikyyrejä, pedikyyrejä, kylpyjä - PAKOTA itsesi nauttimaan hemmottelusta. Ja suunnittele omaa elämääsi.
Mieti, miten saat arjen pelaamaan ilman tätä selvästi sinua pettänyttä miestäsi.
Jos sinulla on jo valmiina taloudelliset resurssit, työ ja asunto tiedossa, hyvä. Jos ei, niin valmistele lähtösi liitosta ennen kuin edes otat sen puheeksi miehesi kanssa. Tiedän, koet, että et halua tehdä mitään salassa miehesi edessä - koethan olevasi silloin samanlainen salamyhkäinen petturi kuin miehesi on. Mutta USKO, näin on parempi - ei kai hänkään ensin keskustellut ja neuvotellut sinun kanssasi, ennen kuin päätyi tapailemaan toista naista.
Jos nyt "uskot" miestäsi, hän huomaa, että olet jatkossakin manipuloitavissa. Älä tee sitä itsellesi.