Jos olen sairaana ja vaan makaan tai nukun, niin miksiköhän miehenkin pitää tehdä niin
vaikka hän ei olekaan kipeä?
Mä olen joku primus motor ja kun olen pelistä pois, mieskään ei tartu mihinkään/lähde mihinkään vaan myötätuntomakoilee ja seeeekööööööös vasta ärrrrrsyttää.
Kommentit (18)
että ei kumpikaan tee mitään. meillä ainakin vietetään yhdessä välillä laiskottelu päiviä eikä tehdä mitään. Ei kai aina tarvi tehdä jotain?
Että ei sen tartte maata silloin kun sä olet kipee, vaan toimia vastuunkantjana kodista ja olla se toimija kerrankin.
Kai se aattelee omassa päässään, että jos sä et tee mitään ei hänenkään tartte sitten mitään tehdä.
Mies makas viikon kipeenä sängyssä ja mä passasin hoidin kodin ja lapset..ja kun mä olin kipeä,mies ei suostunut tekemään mitään muuta kuin makaamaan myös.."kyllä ne lapset siinä ohessa tulee ja voiha sitä syömättäki olla"..joten mä jouduin hoitaa asiat kipeänäkin! PRKLE!
ja mies on tehnyt ruoat, käynyt kaupassa, siivonnut, pyykännyt, vienyt muksuja harrastuksiin, tuonut mulle kahvit ja ruoat sänkyyn (tai siis lattialle) jossa makailen. Ja just vei muksut uimahalliin. Mutta olen tosin lähes liikuntakyvtön.
Oikeasti, tuohan on todella inhottavaa. Itse miettisin pihalle heittoa pikkuhiljaa, jos ois tuollainen kotona. : / Itsetuntoa peliin, naiset!
Eli minun pitää olla se primus motor, asiassa kuin asiassa ja aina ei jaksais, hohhoijaaaaaa.
Kasin mielestä mulla ois varmaan pitäny nakata ukko pihalle..
Tilanteena oli et 5kk raskaana ja aivan taju kankaalla kuumeisena sairastin 3 päivää..ukko ei tajunnu hakea särkylääkettä tms. apteekista..
Vaikka oisin tarvinnut todellakin..
Mutta jos oisin nakannu pihalle ni kukahan sit ois tuonu edes juotavaa..hyvä et pääsin edes sängystä ylös..
Ja miehet vaan on semmosia..:D
Eli niille pitää ihan oikeasti suoraan sanoa, jos haluaa niiden tekevän jotain.
En kattois tuollasia. Ansaitsette parempaa.
kun suostutaan olemaan jalkarättinä.
Kun ikä tulee, opit huomaamaan, että kaikki ihmiset ovat erilaisia eivätkä aina sillä tavalla erilaisia kuin sinä haluaisit.
JOskus se on itsetuntoa, että pystyy selvittelemään asioita ja elämään jopa epätäydellisyydessö ilman että on heti ne pakatut kapsäkit eteisessä.
kun suostutaan olemaan jalkarättinä.
Erilaisia toki voidaan olla, mutta piikana ei tarvi olla. Kunnioittakaa itseänne, naiset.
8
Ja miehet vaan on semmosia..:D
Niiden vaan sallitaan olla "sellasia" mamman poikia, olettekote niille uus äiti, ettekä puoliso?
puolustelevat noita saamattomia vetelyksiä, joita "miehiksi" kutsuvat. Miehet hierovat tyytyväisinä käsiään, kun ovat saaneet itselleen taas äidin.
Mä en kyllä jaksaisi katsella mitään aloitekyvytöntä tai laiskaa miestä. Kyllä aikuisen ihmisen tulee kantaa vastuu perheestään ja kyetä tekemään perusasioita, kuten hakea särkylääkettä apteekista tai laittaa ruokaa.
Ja eihän siinä mitään, jos joku haluaa sellaisen miehen, joka ei osallistu esim. kotitöihin, mutta aika turha siitä on sitten vuodesta toiseen valittaa.
porukka antamassa neuvojaan. Tuollainen mies joka kotona makoilee sairaan vaimon vierellä voi olla monessa muussa asiassa aika tekijä eikä kotitöissä. Ei ihme että niin moni avioiitto päättyy eroon, kun maailma nähdään mustavalkoisena.
Vaan osaa katsoa kokonaisuutta (kuten alla kirjoitettu).
porukka antamassa neuvojaan. Tuollainen mies joka kotona makoilee sairaan vaimon vierellä voi olla monessa muussa asiassa aika tekijä eikä kotitöissä. Ei ihme että niin moni avioiitto päättyy eroon, kun maailma nähdään mustavalkoisena.
mut jos mies on kipee niin voivoivoi ja aiaiai.. en minä voi silloin maata