Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Hammastietäjiä paikalla
14.02.2009 |
Esikoisen (5,5 v.) eka pysyvä hammas nousemassa alaleuan ykkösen (etuhammas) taakse, eikä maitohampaita ole vielä irronnut yhtään. Kipeästi pullottaa ikenen alla. Pitääkö heiluva hammas vetää edestä pois vai odotella?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kannattaa seurailla tilannetta jopa pari kuukautta ja jos sittenkään maitohammas ei heilu, niin ottakaa yhteyttä hammashoitolaan. Kieli yleensä työtää pysyvän ns.oikeaan riviin myöhemmin.