Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko nyt uskotte, että broilerisuikaleet on ihan sontaa?!

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan siirtyä maustamattomiin minäkin

Miten maustatte ne?

Vierailija
2/35 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan kokonaisia fileitä, jotka maustan itse ja suikaloin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jo ihan oikeasti pelästyin, että mitä nyt on paljastunut. Jos paketissa lukee, että marinoitu, niin kai siitä tyhmempikin luulisi tajuavan, että pakkauksessa on muutakin kuin pelkkää lihaa. Mikä tässä nyt oli uutta?

Vierailija
4/35 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan kokonaisia fileitä, jotka maustan itse ja suikaloin.

Ulkomaalaiset vieraat oli ihan pää pyörällä kaupassa, kun ei ollut juuri muuta kuin valmiiksi marinoitua lihaa hyllyssä..

Ikinä en ostaisi valmiiksi marinoituja!

Vierailija
5/35 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi yleensä ostan kokonaisia, maustamattomia fileitä. Pilkon nopeasti saksilla, ei tarvitse arvuutella että mitä jämälihoja on käytetty... Maustaminen onnistuu kyllä.

Vierailija
6/35 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jo ihan oikeasti pelästyin, että mitä nyt on paljastunut. Jos paketissa lukee, että marinoitu, niin kai siitä tyhmempikin luulisi tajuavan, että pakkauksessa on muutakin kuin pelkkää lihaa. Mikä tässä nyt oli uutta?

Tietenkin siinä on öljyä ja mausteita mukana, ja suolaakin jopa prosentti! Siis suolatontako sen pitäisi olla? Mitähän iltalehti sanoisi kun keksisi että leivässä on yleensä 1,5% suolaa, sehän on 50% enemmän kuin broilereissa.

Vierailija
7/35 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän jokainen osaa lukea sen hurjan E-koodirimpsun paketista

Itse kun en noita osta niin en tiedä onko paketissa mainintaa siitä, että lihaa on vain 60%?

Vierailija
8/35 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jso painosta liki puolet on sitä "marinadia", eli halpisöljyä ja lisäaineita. Ja pointti oli sekin, että noissa liha ei ole "ihan" filettä, vaan paljon halvempia ruhonosia.

jossain ohjelmassa kokki tms pesi tuota marinoitua suikalelihaa ja vertasi samaan marinoimattomaan tuotteeseen. Ero on melkoinen, naturelliin ei kehdata laittaa niin paljon jänteitä ja rasvaa sisältäävää lihaa, kun se näkyy. Marinadi peittää, joten siinä voi huijata vapaammin.

Vierailija
9/35 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yök en syö.

Vierailija
10/35 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marinadivinkkejä, kiitos.

Vierailija
11/35 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä tulee aina kuivahkkoja eivätkä maistu miltään. Joten kertokaa nyt ohjeita!

Vierailija
12/35 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tykkää yhtään broilerisuikaleista enkä osta niitä. Jos broileria haluaa, ostaa maustamattomia fileitä tms. Kaupan marinadit on lisäainelientä vaan!

Vierailija
13/35 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

luonnonjogurttia, tandooritahnaa, suolaa ja öljyä. Sitten filesuikaleet siihen joksikin aikaa marinoitumaan ja sitten kanapalat vaikka uuniin. Ja tandooritahnan tilallehan voi laittaa mitä tahnaa vaan. Niitähän on kaupoissa vaikka millaisia.

Vierailija
14/35 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

suolaa pippuria, yrttejä... hyvin helppoa!

Vierailija
15/35 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostetaan vain marinoimattomia fileitä, jotka sitten itse maustetaan ja suikaloidaan. Joskus olen sortunut valmiiksi suikaloituihin (marinoimattomiin), mutta vain sellaisiin, jotka ovat KOTIMAISIA!!

Siis älkää hyvät ihmiset ostako ainakaan Poutun broilerituotteita! Suurin osa niistä on tuontitavaraa Brasiliasta. Ja kaiken lisäksi ne tulevat Brasiliasta jäädytettyinä paaleina, jotka sitten täällä Suomessa sulatetaan ja pakataan uudelleen. Sitten vielä joku kuluttaja pakastaa sen tuotteen uudelleen kotona. Kyllä on ruokamyrkytyksen todennäköisyys kunnolla maksimoitu!

Ja muistakaa myös tämä: Suomesta löytyy maailman ainoat salmonella vapaat broilerit ja kananmunat. Ja tämä on fakta.

Vierailija
16/35 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette takuulla ostaisi jos näkisitte millaisesta lihasta jauhettu.

Vierailija
17/35 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi me otetaankin aina yhdestä omasta naudasta tuottajapalautuksena lihat. Tiedetään varmasti mitä syödään ja millä liha on kasvanut. Fileet tulee vakuumipakattuina, ja jauhelihan laatu on hieman eri kuin kaupassa :)

Vierailija
18/35 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa voi hyvillä mielin maistaa taikinaa, jossa esim. kananmunaa. Muualla niin ei voi tehdä.

Vierailija
19/35 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älytöntä valmiiksi marinoida lihoja. Ostan aina broilerinsuikaleet ilman marinointia. Ei ole lisäaineita, eikä suolaa, eikä ylimääräistä rasvaa.

Vierailija
20/35 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään vaaralliselta. Taidan pidättäytyä kasvissyöjänä, vaikka broilerin aloittamista olen harkinnutkin nyt raskaana, kun on mieli tehnyt. Pelkkiä kauheita uutisia lihaan liittyen nykyään, taitaa johtua siitä tehokasvatuksesta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän