Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mukaan synnytyksen käynnistykseen?

Vierailija
08.12.2008 |

Olen huomenna menossa osastolle jossa aletaan käynnistellä synnytystä. Siinä voi ilmeisesti mennä kauemminkin... Mitä olette ottaneet mukaan ajankuluksi ja muutenkin? Pääseekö sairaalasta välillä pois ennen kuin lapsi on syntynyt?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä käynnisteltiin nollatilanteesta, 2 h:n kuluttua meni vedet ja alkoi säännölliset supistukset, 7 h kuluttua vauva syntyi.

Vierailija
2/5 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli monta kirjaa ja käsitöitä, kun käsitöitä tykkään tehdä. Toki sairaalassakin oli paljon lehtiä, joita lueskelin. Lisäksi mies oli osastolla monta tuntia päivässä joten hänen kanssaan aika kului nopeasti. Minä en päässyt sairaalasta pois ennen kuin lapsi syntyi, paitsi pienelle kävelylenkille sairaan ympäristöön. Lenkille alkoikin jo niin kovat supistukset että en onneksi pitemmälle lähtenytkään :) tsemppiä käynnistykseen, hermoja siinä vaaditaan mutta lopputulos on ihana :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä käynnisteltiin nollatilanteesta, 2 h:n kuluttua meni vedet ja alkoi säännölliset supistukset, 7 h kuluttua vauva syntyi.

Mulla on kyllä tosi epäkypsä tilanne, viikkoja vasta 34... Mutta olispa hienoa jos menis noin nopeesti!

ap

Vierailija
4/5 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla käynnistetty molemmat toinen lähti muutaman tunnin sisään kun sitten tämä jälkimmäinen kolmantena päivänä kun kalvot puhkastiin joten molemmilla kerroilla ristikoita ja lukemista.... vierailijoistakin apua!! Tästä jälkimmäisestä pääsin aina yöksi kotiin kun olettivat että kun toinen tulossa niin tajuun kyllä lähtee yöllä jos siltä tuntuu mut ei tuntunu.

Ekasta en tosiaankaan käyny kotona enne synnytystä että kaikki mukaan vaan ja paljon pinnaa ja kivunsietö kykyä ja paljon tsemppiä synnytykseen!!!

Vierailija
5/5 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ottaisin vielä lämpöpakkauksia kivunlievitykseen, musaa ja lehtiä (kirjat eivät jostain syystä maistuneet kun olo oli koko ajan kuin tulisilla hiilillä).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi