Täällä Vauva-palstalla kytätään kirjoittajien tekstejä ja varmaan tallennetaankin niitä.
Olen monta kertaa huomannut, että jos kirjoitan jotain yhdentekevää, minulla ei ole mitään ongelmia siirtyä nuolen kautta edelliselle sivulle tai päivittää sivu uudelleen, mutta jos kirjoitan jotain poliittista en onnistu enää pääsemään nuolen kautta takaisin edelliselle sivulle tai päivittämään sivua, vaan tulee jokin virheilmoitus.
Samoin Vauva-palsta tökkii kaikkein eniten silloin, kun täällä on poliittisia keskusteluja esim. Gazan tilanteen ollessa akuuteimmillaan ja kun täällä oli avauksia aiheesta.
Enkä ole ainoa, joka tämän on huomannut.
Kommentit (10)
Toisaalta ehkä tuommoisen rekisteröi paremmin kun kirjoitta tulenarasta aiheesta. Silloin kun palsta tökkii triviaalissa, sitä ei edes huomaa.
on monta mun viestiä poistettu jotka ovat islamista.. vaikka ovat faktoja jotka jokainen voi itse tarkistaa..
taitaa ylläpidolla olla ip-osoitteet muistissa.. missä on sananvapaus?
ja sitten jos joku kysyy jotain "typerää" ja kaikki haukkuu sitä aika kovillakin kirosanoilla niin niitä viestejä ei poisteta..
niin voisin aina syyttää jotain alaistani ja nauraa päälle....
Ei haittaa tippaakaan. Jos joku selvittäisi tämän ip-osoitteen
niin voisin aina syyttää jotain alaistani ja nauraa päälle....
Mulla kanssa välillä tökkii. Uskon, että häiriköt on silloin asialla ja/tai arveluttavat tekstit, joita ei noin vain laiteta kiertoon.
jotain keskusteluita mutta ei tuo "viesti tallennettu" tarkoita sitä. Itsekin tutkin nettisivuja joskus työhön liittyen ja tallennan kyllä screencappina...
Foliohattu äkkiä päähän!