*<(:-) 3.kuumeilijoiden vko 50
Uusi viikkopino
Kommentit (32)
juuri sain pinon luotua, kun taas tuli sivuille palvelinhäiriö..
Olen taas ihan pihalla että mitä täällä on viimeaikoina tapahtunut. Onkos yhtään plussia tullut? Etenkin näille kellä kp:t paukkuneet jo yli?
Itsellä olikin ovis ilmeisesti vasta la tai su eikä to, ainakin limoista päätellen ja la oli koko alavatsa kipeänä. Eli niillä laskelmilla ei ole mitään järkeä testailla ennen aattoa, silloin on jo noin 17 dpo ja nyt en testaa kyllä yhtään etuajassa, enkä niillä 10 testeillä. Viimeksi tuli ihan tarpeeton suru niistä.
Jeps, mutta tuo puhelin soi nyt vähän turhankin ahkerasti ja katkaisee ajatuksen vähän väliä. Palailen taas paremmalla ajalla.
Pihlis yk 3, kp21/24-31 (oviksen mukaan tämäkierto yli 30)
Mä täällä ihmettelen miksi kuukautisia ei kuulu. Nyt on siis jo kierron 29 päivä ja mulla ennen hormoonikierukkaa on ollut suhteellisen lyhyt kierto vain 24-26 päivää. Eilen aamulla testasin clearbluella aamupisusta negan eli sen pitäisi näyttää jo 4 päivää ennen kuukautisten alkua. Olen jo luopunut siitä toivosta että olisin raskaana eli odotan että ferrari tulisi ja pääsisi uudelle yritykselle....
Mutta se kyllä hämmentää että raskausoireita oli loppu viikosta eli pahaa olo, sykkeen nousua ja rinnat on kipeät....
Positiivista on se että aviomies jota sain suostutella vauvaprojektiin aika kauan oli pettynyt kun testasin negaa. Hänestä ajatus että olen raskaana oli tuntunut tosi hyvältä.
...vaikka tälläkertaa täällä on aika levollinen olo verrattuna viime kiertoon. Ei tässä piinailu paljon auta...sitä joko on raskaana tai ei ole... Yritän tässä muistella, että kuinka pian oviksen jälkeen niiden menkkojen pitäisi alkaa oliko se 12 vai 14 vrk, tais olla 14??? Mullahan ovis oli kp 10-11 tienoilla, eli siis piakoin pitäisi sitten tädin tulla, jos on tullakseen.
Tervetuloo kaikille uusille, pahoittelut negan saaneille ja onnea kovasti kaikille plussaa odottaville!
t. Wilukisu yk 2 kp 20/24-26
Hyvää viikon alkua! :) Omaan napaan ei mitään ihmeellistä: Ovista odottelessa... Jos siis edes saan miehen suostumaan tuossa loppuviikon tienoilla. Tällä hetkellä vatsa on turvoksissa kuin ilmapallo ja jomottelee jo nyt?!? Mikä ihmeen megaovis sieltä on tulossa..
Itse asiassa pitäisi käydä jälleen kerran prolaktiini verikokeessa (kun rinnoista edelleen maitotippoja), mutta en taida jaskaa/viitsiä kun maksaa niin tautisesti (n. 60e). Minulla on siis tuohon jo lähete valmiina. Katstoaan sitten ensi vuoden puolella.
Plussaonnea! =)
Kp 8/26-30, yk 17(?)
Tai sitten ei:)! Aika vauvamaisissa ajatuksissa tämä viikko alkanut, yllättäen!
maikki007: Multa poistettiin kierukka huhtikuun loppupuolella ja kierto oli kyl hetken vähän sekasin. Ensin tuli vuotoa poiston jälkeen. Sit tuli menkat 8 pvn kuluttua, kun se vuoto lakkas. Sit luulin olevan raskaana, mut testasin kertaalleen negan. Silloin kierto oli 31pv. Ei oo ikinä tainnut olla niin pitkää kiertoa. 30 ehkä joskus toooosi kauan aikaa sitten. Silloin pitkän kierron aikana olin ihan varma, et oon raskaana ja ite ihan yllätyin, ku testi näytti negaa. Tässä siis oma kokemukseni kierukasta ja sen jälkeisestä. Toivottavasti sulla raskautuminen kuitenkin tapahtuu nopeempaa poiston jälkeen kuin itelläni!
Wilukissa: Kirjoittelin levollisesta olosta ja se oli ihan kuin omasta näppiksestäni. Vaikka mielen täyttää vauva-ajatukset, niin silti olo levollinen. Siis huomattavasti levollisempi olo kuin aiemmista kierroista.
ON: Eipä tänne sen ihmeempää. Nyt kp 15 eli piinailuun vielä aikaa. Mieli positiivinen, koska pupuilut onnistu tässä kierrossa. Oviksen bongasin ja kaikin puolin siis kaikki voitava omalta osalta ns. tehty. Nyt sit vain ootellaan, et miten käy. Mieli levollinen, vaik ihan varmasti pettymys suuri, mikäli raskautumista ei ole tapahtunut.
Tsemppiä piinailijoille ja oikein oiken paljon plussatuulia näin joulunalla!!
Senny kp 15/23-27
eli tänään kp 31/30... ja haalean,haalea plussa tuli!!Ehkä :). Testasin RFSU:n testillä, joista olen kyllä lukenut monenlaista netistä, että on ollut haamuja jne. Tätiä ei ole näkynyt kuitenkaan, eikä mtn oireita ole... mihinkään suuntaan :). Tai no, rinnat on aika "painavat".
Hmm... täytyy odottaa pari päivää ennen uusimista, enkä kerro ukollekaan vielä mitään...
Siis menkat alkoi, todellakin myöhässä. Itku meinas tulla kun olin niin varma et nyt olisi tärpännyt. Jotenkin ei tiedä miten jaksaa. Yritän työntää tätä vauva asiaa pois mielestä, mutta silti niitä ovispäiviä kyttäilee, ihmettelee kaikkia nippailuja, jne.
Jouluksi en kerkeä plussaamaan. olisi niin kiva ollut jos olisin voinut joulupöydässä kertoa äidille ja siskolle, et meille tuleekolmas. olisi kiva ollut saada kesällä vauva.
Nyt kun ei oikein tiedä hakeakko töitä oikeasti vai ei. Työkkäri pistää mut ihan varmasti jollekin kurssille, kun kohta olen ollut 8kk työttömänä, saman ajan ollaan yritetty kolmosta.
Tää on hermoja raastavaa kun ei osaa suunnitella tulevaa yhtään. siis aikaa vuoden päähän, ollaanko sitä kolmen lapsen äiti vai ei.
en tiedä mitä ajatella. ei uskalla suunnitella mitään isoja projekteja jos sitten kuitenkin tulee raskaaksi. En kyllä halua ehkäsyä ottaa peliin.
loppu viikosta pupuilut käyntiin ja ovista bongaillaan ensi viikolla. Blaah seksikin tuntuu niin pakkopullalta, yritetään keksiä jotain...
anteeksi omanapaisuuteni ja alavireyteni. kyllä tää iloksi muuttuu.
Zemppiä kaikille kanssa sisarille.
mimosakukka kp4/28-32 yritystä 05/08 , km 09/08 rv 12
Heräsin mahdottomaan yskänpuuskaan, meno väärän henkeen. Näin unta että olimme mieheni kanssa lentokoneen henkilöstöä ja mieheni räjähti minulle kun olin mennyt valitsemaan lennollemme venäläisen koneen ja suomalaisen henkilöstön, olisi ollut kuulemma tuhannesti parempi toisin päin. Aivan ihme unia! :) Nyt ei nukuta, yskitys edelleen voimassa.
Wilukissa, just tuo 12-14 vrk on väli mikä naisilla on vaihteluna oviksesta kuukautisiin tai taitaa olla vieläkin isompi eli 10-14 pv, mut yleensä 12-14 pv.
Täällä odottavalla kannalla
jeela yk 1 kp 21/24-32
DeFeis, oikein paljon voimia jaksaa eteenpäin!
Efva, vieno onnittelu haamuplussasta =) Jospa se siittä vahvistuisi!
OmaNapa: Rankasti epäilen, että tässä kierrossa olisi tärpännyt! Puuhailtiin tuossa viime viikolla muutamia kertoja, mutta luulen että ovis missattiin kyllä lahjakkaasti :( Mun kropalla on ilmeisesti jotain raskautumista vastaa, koska mulle oikeesti tuli ensin virtsatientulehdus ja heti päälle /oikeastaan oli yhtä aikaa, hiivatulehdus. Siis mun elämäni toinen hiiva, edellisestä on aikaa 14vuotta, virtsiksestäkin on aikaa varmaan 5-6 vuotta!!! Haloo kroppa, mitä hit...???? Ja nämä siis juuri silloin, kun mulla oletetusti ja mahdollisesti se ovis oli. Ottaa päähän kuin pientä oravaa, mutta ei auta kuin yrittää ensi kierrossa uudelleen.
Järjellä jos ajattelen, niin syyskuun vauva olisi kätevämpi kuin elokuun :) Jos vauvan laskettu olisi syyskuussa, niin äippikselle jäisi silloin elokuussa. Sitten voisi jättää kesäloman pitämättä ja siirtää ne äitiysloman loppuun ja saisi olla kotona "rahoissaan" vuoden päivät :) Mä olen aina pitänyt elokuussa lomaa, eli ei tarttis edes poiketa tavoistaan...
Ja meillähän on jo kevät- ja kesävauva niin syksy täydentäisi kivasti tätä kuviota. Puhumattakaan numeroista, sillä esikoinen on 4/04, kakkonen 6/06 ja jos kolmonen olisi 9/09 niin olisi kyllä hieno sarja... Mä oon pöljä!! :)
Hassuja mietteitä mulla, ehkä tää on sitä kun alitajuisesti valmistaa itseään siihen negaan. Positiivisella asenteella kohti negatiivista tulosta.
Mulle tuli mieleen kamala ajatus, kun puhuttiin noista kierukoista! Mulla oli kakkosen jälkeen kierukka n. 3 kk, mutta se jouduttiin poistamaan kun onnistuin saamaan kohtutulehduksen. Joissain tapauksissahan tuo kohtutulehdus voi aiheuttaa lapsettomuutta. Näin mä olen ymmärtänyt, mutta korjatkaa jos jollain on parempaa tietoa asiasta? En mä olisi nyt tätä mietettä tarvinnut takaraivoon kummittelemaan :( Eikä se kai mulla äitinyt ihan hirvittävän pahaksi vaikka kipeä olinkin, mutta silti...
Vaikka mä olen tosiaan henkisesti siihen negaan valmistanut itseni, niin kyllä mua silti jännittää se testi tehdä. Vaikka siihen on kyllä törrkeeen piiitkä aika vielä. Voisin testailla aikaisintaan 18./19. päivä. Siihen on yli viikko!!!
Tässä tällä erää, kiitos jos jaksoit lukea loppuun =)
Omppu yk 2, kp 19/28
tuli tehtyä tänä aamuna aamupissasta... ja näytti vahvempaa kahta viivaa, kuin eilen! Olen sen verran skeptinen, että haen tänään jonkun Clearbluen tai vastaavan ja testaan uudelleen... Jos edellen plussaa, niin sitten uskaltaisi vaikka tuulettaa :)
Kp 32/30, yk1
Taustalla seuranneena kerron nyt vähän omaa taustaa..
Meillä on kaksi lasta, tyttö 4,5v ja poika 2v. Molemmat tullu ihan hirmu helpolla. Nyt kävin sitten lääkärillä viime maanataina ku alamaha on pitkään ollu jo kipee. Epäili endoa ja totesi samalla että mulla on aika paha pcos. Kierto on mitä on. antoi terolutit että kierto tasaantuis ja raskautumisessa ei sit menis ihan kauheen kauan. Viimesin 40pvää. Samalla ultrasi ja sanoi et kohdun limakalvon paksuudesta päätellen mulla alkaa vuoto ihan pian. No, loppuviikostakaan ei vielä mitään kuulunu mut en sitten enempää ihmetelly. Eilen oli kp 42/40 ja ajattelin sit et jos huvikseen tekis testin. Testasin eka mammaksin testillä ja haaleatakin haaleampi haamu tuli. Sit testasin vielä sere stepilla ja s-marketin testillä. Kaikkiin tuli viivat. (juu, hullu minä ku en uskonu). Tänään soitin neuvolaan ja kysyin onko mahdollista et olisin raskaana ku lääkäri kerran sanoi et menkat on tulossa. Ja on kuulemma mahdollista. Eka neukkukin tuli varattua mut samalla otettiin nyt aamulla verikoe ja varmistan vielä siinä et voiko olla totta. Tän aamuset kaks testiäkin ku näytti haaleeta viivaa. :) En siis ehtiny teroja edes alottaa ja ekasta kierrosta tärppäs. :) Tää siirtyy elokuun odottajiin. :) Plussatuulia kaikille!!!! :)
Terkuin Miia rv 4+2
Voi DeFeis! Halaus ja rutistus! Kamalaa, mutta en voi muuta kuin toivottaa vahvaa jaksamista ja nokka pystyyn! Hali!
Miia84: Onnittelut plussasta!
Olikohan muita plussanneita?!?!? En ole niin ahkerasti kerennyt käydä lukemassa!
On: Ei kummempia, viikot vaan menee vauhdilla! Ensi viikolla on jo np-ultra!
Plussa-sädetystä kaikille!!!!!
mp73 rv 10+2
Täällä olis vielä yksi kolmatta kuumeileva...
Km takana marraskuun lopussa viikolla 11+6 ja täällä ollaan kovasti kuumeilevana... Oli kyllä yllätysraskaus se mikä keskeen meni, mutta toivottu ja haluttu olis ollut vauva. Pää vielä sekaisin, fyysisesti kyllä kroppa kunnossa jo (kai). Menkkoja siis odotellaan että pääsis edes harjoittelemaan, miehelle tosiaan ei ole vielä puhunut asiasta! Kierto ollut aika pitkä 32-35pv ja km jälkeen nousi rintoihin maito, sain siihen lääkityksen ja toivon että kuitenkin voisin raskautua tulevaisuudessaan ilman lääkkeitä.
Lapset ovat melkein 3v ja melkein 1.5v, kerkesin suunnitteleman jo vaikka mitään kesävauva ajattelleen, mutta nytte lapset aloittavat hoidon tammikuussa ja minä etsiskelen töitä. Vauvakuume on kyllä valtava...
awek123
Onnea Efva ja Miia! Oliko muita plussanneita...kaikille kuitenkin tasapuolisesti isot onnittelut.
Efvaa juuri huhuilin (kirjoitin nimimerkin väärin) tuolla elokuisissa.
Täällä on taas höpsötelty, eli tein ovistestin nyt kp21/ 24-32. Tuli haalea viiva, kp 14 oli huippu ja kp 15 haalea, kp 19 ei mitään ja nyt sitten taas se haalea.
Viikko pitiäisi vielä kärvistellä,meinasin testata kp 28 eli ens ti aamu, jos tarvis. Jos maltan sinne asti, kaksi testiä on näet kaapissa.
Jeela yk1 kp 21/24-32
Hei Jeela, mehän mennään ihan samoissa päivissä. Mullakin kp 21. Mulla oli siis ovis muutamaa päivää ennen sua, mut laskettu pv tulisi olemaan meillä kait sama...siis jos nyt plussat onnistuttaisiin saamaan.
Mietin kans, et millon sitä testais, mut ajattelin tällä kertaa odotella tätiä rauhassa (josko ei vaikka tulisikaan) ja sit testaisi vasta joulun alla vkl:na :)
t. wilukisu yk2 kp21/24-26
Onnittelut Efvalle ja Miialle. :)
Tsemppiä piinailijoille!
Meillä eletään vasta sängynnatisuttelupäiviä. Toivottavasti saadaan tulosta aikaan. Ovista en ole vielä ryhtynyt bongaamaan muilla keinoin kuin omien fiilisten (ja eritteiden) tutkimisella. Lämpöjäkin yritän muistaa mitata aamuisin. Vielä ei oo lämmöt noussut ainakaan, joten hommia riittää...
Kunpa päivät menisi taas nopeammin!
Bakteeri yk 3, kp 15/n.29
Tää palsta on kumman koukuttava :) !
Efva ja Miia84: onnittelut plussasta!!
mimosakukka: Pahoittelut menkoista. Se on niin kurjaa kuu toisensa jälkeen pettyä. Voimia kuitenkin uuteen kiertoon ja toivottavasti touhuilut mukavia, eikä ihan pakkopullaa koko ajan. Sekin, kun on aika tuskasta.
Kewa1: Tervetuloa omasta puolestani! Pahoittelut km:sta. Toivottovasti uusi raskaus alkaa pian!
ON: Siihenpä ei mitään uutta sitten viimekerran. Ootan, et päivät kuluu ja mietin milloinka mahdollisesti voisi testailla. Mul on sellasia testejä, joilla pitäis näkyä (ehkä) jo 6 pv ovulaatiosta, mut enpä nyt ihan heti silloin taida tehdä. Ois kuitenkin kiva joulua ennen saada tietää. Toisaalta oon kyl henkisesti jo yrittänyt parhaani mukaan valmistautua siihen, et menkat alkaa ja taas on uus kierto edessä. Ois niiiin kivaa, kun päähän mahtus muutakin, ku tää odotuksen odotus, mut EI. Sinne ei yksinkertasesti tunnu mahtuvan muuta, ku se. Ja liika miettiminen, stressaaminen ja laskeminen ei tiettävästi täs asias ollenkaan auta, mut minkäs itelleen tekee. Tää palsta on kyl siitä niin ihana, et huomaa, ettei oo ainut jonka ajatukset pyörii vaan yhen asian ympärillä.
Plussatuulia puhaltelee Senny
mies lähti yöksi töihin ja en saa unta...mitä sitä muutakaan tekisi kuin täällä palstailla.
Senny-76 kiitos
ei mulla kyllä mitään uutta kerrottavaa,päivät kuluvat hitaasti eteenpäin. Joulukin tulossa ja eikä yhtään joulufiilistä. tänään ostin ensimmäisen joululahjan, ei kyllä tekisi mieli ostaa yhtään pakettia, mielestäni joulu on mennyt pilalle.Kamala kulutusjuhla, rahaa menee, stressipisteet huipussa. Kunpa voisi hypätä joulun yli. Yritin kyllä meidän perheelle, että ei vietettäisi joulua, mutta mies haluaa joulun ja vaikea sitä lapsilta kieltää kun joulua tulee joka tuutista.
Oltiin tänään esikoisen joulujuhlassa, aika kristillis voittonen esitys... me ei kuuluta kirkkoon niin oli vähän hassu olo kun noustiin seisomaan ja porukka laulo enkelitaivasta... hohhoijaa. Miksi ei voitu ottaa huomioon lapsia jotka eivät kuulu kirkkoon tai on toisen uskonnon edustajia niin ollut vähempi uskonto voittonen esitys. esim. jotain tonttuleikkejä pelkästään. Ihan tämänkin takia että me ei kuuluta kirkkoon niin en haluaisi viettää joulua.
pahoittelen jos loukkaan jonkun tunteita, ei ole tarkoitukseni.
minkä merkkisiä ovistestejä suosittelette? vai kannattaako aloittaa vaan ahkera pupuilu saman tien ja toivoa että onni olisi myöten?
mimosakukka kp 5/28-32
... toivottelen teille :). Väsymystä tuntuu riittävän, 8h ei meinaa väsymystä taltuttaa... ja viime yö tuli nukuttua varmaan vähän huonosti, sillä ajatuksissa oli koko ajan "ollakko vai eikö olla raskaaana"?? Tää on ihan hassua, en ikinä ole tehnyt niin montaa testiä, kuin nyt... Nyt on tehtynä 2*RFSU:n liuskatestä 2 pv sitten,eilen iltapäivällä "First Signal",illalla Onni-testi ja tänä aamuna toinen Onni-testi. Alan apteekkien kanta-asiakkaaksi tällä menoa :). No juu, mutta siis kaikkiin on tullut haalea viiva testin lukemisaikana!!! En meinaa uskoa, että on mahdollista, että olisin raskaana... Nyt on menossa 1.kierto ilman ehkäisyrinkulaa, jota ehdin käyttää 7kk:tta ja lisäksi nykyisen kumppanin simpoista 66,6% ei liiku+ainoastaan 5% on eteenpäin meneviä.
Oireita ei juurikaan ole, paitsi se "tukkoinen"/flunssainen olo ja vähän raskaammat rinnat. Nämä oireet oli kahta edellistäkin odottaessa, vaikkei r-oireilta heti kuullostakaan. Ja juu, onhan tää väsymys ollut nyt viime viikosta asti läsnä, vaikka mitä tekisin.
Voi apua, uskallankohan alkaa ajatella, että raskaana ollaan???
+++tuulia kaikille vielä piinailijoille ja yritystä jatkaville!
en taida malttaa vielä siirtyä odottajiin...
Nyt siis EHKÄ 4+2/LA 17.8.2009 (laskurit tuntuu antavan eri vastauksia..hmm)
Iso kiitos kaikille empaattisille ihmisille täällä. Teitä kyllä tulee ikävä...
Niin siis eihän mun tytöillä mitään hätää ole, he kun asuvat vakituisesti entisen aviomiehen luona. Mehän siis yritettiin ensimmäistä yhteistä lasta, joka siis mulle olis ollu se kolmas...
Oon saanu asioitani sen verran eteenpäin, että keskiviikkona menen tapaamaan kaverin vuokraemäntää... jos siis saisin sen kaverin asunnon. Se vaan saattaa narahtaa siihen, että en saa vuokravakuutta kasaan. Laittelin tuossa viikonloppuna huutonettiin kaikkea mahdollista pois joutavaa myyntiin ja just äsken laitoin tämän sivuston osto&myynti -palstalle ilmoituksen noista vauvanvaatteista mitä olen pantannut tyyliin pari vuotta. Mitäpä mä niillä enää teen, mä luulen että ei niitä pieniä mulle enää siunaannu...