Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*<(:-) 3.kuumeilijoiden vko 50

08.12.2008 |

Uusi viikkopino

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Efva!!! Kyllä on kiva että plussa-uutiksia tulee noin joulun alla, paras joululahja...

Itsellä jotenkin mahassa ihmeen tuntemukset, jospa ne menkat sieltä pikkuhiljaa lähestyis.

On kamala tämä kuumeilu, aika ei vaan menee eteenpäin! Esikoisesta olin jo viikolla 7 kun huomasin että raskaana ja toisesta menkat viikko yli ennen testausta. Miten kyllä malttais täällä kertaa vaan olla? Vauvojen näkeminen ei autta yhtään asian suhteen. No jospa osais iloita toisten puolesta!

Kewa, malttamaton

Vierailija
22/32 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovisaika on just takana ja oli sitten viimonen ehkäisyllä tällä erää.

Tammikuusta onkin sitten "tosi" kyseessä.

Vieläkin on vähän sellainen olo, että jaksaisinko tuon kolmannen raskauden, mutta kaipa se siitä, kun alkaa sitten tuo oikea jännitys. Onpahan r-testikin odottamassa, jos vaikka kevään mittaan tulee tarvis ;) Onni-sellainen. Mulla on kaikki testit toimineet ihan hyvin aikaisemmin, mutta eipä sitä kannata testata ennenkuin menkat on vähän myöhässä. Ja sitten siinä vaiheessa arvaankin jo aina rinnoista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ferrari tuli viikon myöhässä. Kierto oli viikon pidempi kuin yleensä. Olen jotenkin helpottunut että kuukautiset alkoivat kuitenkin normaaliajan puitteisaa kun pelkäsi että kierukka on sekoittanut kiertoni täysin ja saan kuukauden päivät odotella kuukautisia eikä päästä yrittämään uudelleen.

Nyt olen päättänyt että laitan tämän vauva-ajatuksen taka-alalle (helpommin sanottu kuin tehty) ja keskityn joulun odotukseen ja joulun viettoo lasten ja miehen kanssa. ja toivon että työ stressitön ja rento olo kasvattaa mahdollisuuksia tulla raskaaksi eli laskin että joulu päivinä mulla olisi ovulaatio.

Onnea plussanneilla ja toivotaan että saadaan monta plussaa vielä tänne sivuille ennen joulua.

Vierailija
24/32 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole täällä hetkeen käynyt vaan lähinnä olen tympääntyneenä potkiskellut pikkukiviä... testit näyttää negaa, mutta menkkoja ei kuulu :(

Enkä edes tiedä, milloin olen *oikeasti* ovuloinut kun samanmoista nipistelyä alavatsassa on ollut kp17 ja kp31. Ensimmäinen noista olisi tietysti loogisempi, mutta näillä kiertopäivillä mahdoton.

Joten jatkan odottelua että tilanne ratkeaisi suuntaan tais toiseen. Tulis nyt ees ne p*run menkat niin pääsisi uusintakierrokselle! Jos oikea ovis oli kp31 niin se jäi kyllä hyödyntämättä :S

Isosti onnea kuitenkin plussanneille ja pahjoittelut ferrarin kohdanneille.

t. Manna, tekemässä omaa henk. koht ennätystä kiertopäivissä (menkkaoireita ei edes ole vielä...) ja kp38 / ennen 31, nyt viimeiset 35-39

Vierailija
25/32 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

YK1: Minullahan alkoi ne menkat kp 41. Tein vielä menkkojen loputtuakin nega testin.....kunnes eilen (uusi kp9) ja vanhan mukaan dpo 22 tein plussan!

Menkat siis tuli ja meni ja plussa tuli niiden jälkeen!

Huh - pikkasen on ihmettelemistä. En kyllä uskalla nauttia ennen ultraa, jolloin toivottavasti pienen sydämen sydämmen sykkimässä oikeassa paikassa.

Oireina on vasta eilen ilmaantunut alamasun ja lantion nippailua ja painon tunnetta. Testasin siis sen takia että lämmöt ei laskeneet ollenkaan edellisen kierron jälkeen.

Onnea kaikille muillekin!! Pyörin täällä kunnes toisin todistetaan ja näen vauvan oikeassa paikassa ja kunnossa <3

Terkuin Piiuli ihmeissään (5+2?)

Vierailija
26/32 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morgen taas!!

Täällä on viidestä asti oltu ylhäällä, kun ei vaan uni tullut enää ja testi poltteli kaapissa käyttöä varten...

Ja juu, tulipahan sitten testattua taas Onni-testillä :) Tällä kertaa kumpaankin ruutuun tuli heti viivat, eli nyt alan olla sillä kannalla (6 testiä tehneenä, hih), että olen RASKAANA :)!!!!!!!

Voi jee..

Ja uni maistuu, eilen en jaksanut iltaysiä pidempään valvoa...

Toivottavasti saan lukea teistä muistakin, että plussaa alkaa tulla... ja jatkan täälläkin vielä palstailua.

Ihanaista päivää kaikille!!

Vierailija
27/32 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pääsyt mukaan.. menkat tuli ajallaan kp28

Sen verran edistystä että soittelin neuvolaan ja aluksi aika omalääkärille ja sitten katsotaan jatkoa.. suosittelivat menemään suoraan yksityiselle.. Jos nyt näyttää et homma ei etene kunnallisella, niin sitten lähdetään yksityiselle (matkaa n.100km)

=) mami kp3

Vierailija
28/32 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvaliimaa kovasti teille molemille! Pahoittelut mami79, ja hyvä että pääsitte lääkärille, voi olla että sitten tärppäkin jos olet jo varautunut hoitoon...

Minulla edelleen mahassa nippailee ja jomotta, mutta menkkoja ei näy. Olisin kyllä toivonut niitä ennen joulua, mutta mun tuurilla sitten jouluna juoksen vessassa joka minuutti, kun olen kuullut että km jälkeen vuoto aika runsas.

Eipä muuta, hyvää viikonloppua ja tulis vaan niitä plussia vielä tämän vuoden sisälle!!!

Vierailija
29/32 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

....että täti tuli. Luin jostain et raskautumisen mahdollisuus kierrossaan on about 20 % luokkaa, joten ei kai se ihmekkään, jos sit muutamia kertoja joutuu yrittämään. On vaan niin outoa, kun ekalla kerralla tulin raskaaksi ekasta ja tokalla tokasta...ei ees uskalla ajatella, että kolmannella kolmannesta. Oon täällä nyt vähän ihmeissäni et mites tää homma tälleen ja oon ruvennu jo miettii, et jos sitä kolmatta sit ei enää tuukkaan....

Suru on täällä siis puserossa :(. Päivä meni alavireessä. Mut onnee vielä niille kenellä mahdollisuus ja minä typy se lähden syiskuisiin...

Ilon murusia keräilevä,

wilukisu yk 3 kp 1 /24-26

Vierailija
30/32 |
14.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

... elikkäs täälä elellään piinaviikkoa ja AHDISTAA!!

Pahoittelut niille, joilla menkat ovat alkaneet :( . Ja oikein paljon tsemppiä ja onnea uuteen kiertoon!

piiuli03: Onnittelut plussasta :) !

Toivottavasti me muutkin pääsemme pian plussanneiden perässä!

ON: Viime viikolla oli mieli vielä levollinen, mut onpa senkin mieli jo kaikonnut. Nyt vaan ahdistaa ja pelottaa. Toivoisi päivien menevän nopeeta, jotta tietäisi miten on käynyt. Oviksenhan bongasin ja pupuilut oli meillä todella ahkeraa, joten toiveetkin tietty siltä osin korkealla. Viime viikolla oli outoja tuntemuksia alamahassa ja lantiossa, mut nekin kaikonneet. Rintoja vihloo ajoittain, mutta muuten ei mitää oireita. Ekasta oli oireena pahoinvointi ja TOSI kipeet rinnat ennen testin tekoa. Toisesta tein testin periaatteella, et mieskin uskoo mun olevan raskaana. Itellä oli vaan niin vahvasti sellanen olo, oireita en muista. Nyt sit elän toivossa ja pelkään tippuvani niin korkeelta ja kovaa.

Mieli tekisi jo testata, mut yritän sinnitellä keskiviikkoon. Kaiken kruunaa se, et elisestä lähin ollut lämpöä ja flussa eli ei mikään häävi olo. Kovasti en oo tohtinut lääkkeitä ottaa, ku toivo raskautumisesta on ISO.

Olikos muita, jotka nyt piinailevat?

Senny kp 21/23-27

Vierailija
31/32 |
15.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännitys ja oireiden miettiminen lisääntyy, vaikka kovasti yritän olla asiaa liikaa ajattelematta.

Ovista luulin bonganneeni päivänä, jona se hyvin hyödynnettiin, mutta sitten myöhemmin oli taas ovistuntemuksia ja mikäli silloin ovis oli, ei tainnut touhuilut osua oikeaan. :(

No, asia selvinnee tämän vuoden puolella vielä...

Bakteeri yk 3, kp 21/n.29

PS. Superonnittelut plussanneille!

Vierailija
32/32 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikäläinen onnistui sitten lahjakkaasti tiputtamaan kotona läppärin lattialle ja hajosihan se, tottakai. Isäntä toi sitten tösitä mun työkoneen kotiin ja taas pääsee surffaamaan :)

Valtavan suuret onnittelut plussanneille!!! Piiuli, oliko sulla ihan normaali vuoto ennen plussatestiä? Mikä sai sut testaamaan hetikohta menkkojen jälkeen?

ON: menkat alkoi sitten kolme päivää myöhässä. Ei kierto nytkään ole kuin sen 29 päivää, mutta kun olen noita Teroluteja syönyt, niin yleensä kierto on ollut sen 26 pv. Jotenkin tuli vähän sellainen olo, että entäs jos ei kuitenkaan yritettäisi enää. Vaikkakin tämä oli meillä vasta ensimmäinen varsinainen yrityskerta, niin mieleen tuli niiiiin selkeästi ne lukuisat pettymykset, kun esikoista yritettiin ja yritettiin. Vähän tuli sellainen olo, että pää ei kestä tätä yrittämistä. Meidän toinen lapsihan tuli aivan yllättäen kesken adoptioprosessin. Sitä pitäisi osata vaan relata ja antaa koko vauva-asian jäädä taka-alalle, tulee jos on tullakseen. Mutta mitä vielä, meikäläinen kun tekee jatkuvasti raskaustestiä ja tunnustelee tissejä (vähemmälläkin ne kipeytyy ;) ) ja vaikka mitä. Mä taidan yksistäni jo pitää pystyssä yhden tehtaan, joka tekee raskaustestejä, huokaus.

Joo, no katsotaan nyt mitä tuleman pitää. Nyt pitää valmistautua jouluun ja hiljentyä joulun rauhaan. Siksi aikaa aion heittää mielestä koko vauvajutut. Katsotaan sitten taas joulun jälkeen mitkä on fiilikset.

Marju