Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PETTÄJÄ, miksi olet vielä parisuhteessa petetyn kanssa?

Vierailija
29.10.2023 |

Eli mikä on/oli syysi jäädä samaan parisuhteeseen, sen jälkeen kun olet pettänyt? 

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on usein samaan aikaan useampi kuin yksi ihastus. Typerää on joutua valitsemaan vain yksi

Vierailija
2/16 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla lähteä, kun puolisoni mielestä ero olisi aivan katastrofi eikä haluaisi olla kanssani enää väleissä jos eroaisimme. Ehdotin siis eroa, puoliso ei tosin tiedä että olen pettänyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei muutakaan voi. Odotan että lapset ovat isompia, ja sitten lähden pois; en siis muuta yhteen rakastajani kanssa, vaan haluan olla yksin, aivan yksin. 

N41

Vierailija
4/16 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira on vanha. Alkaisi oireilemaan erosta. Hautauksen jälkeen lopullinen ero. Omalta osaltani päätin irtaantua ihmissuhteista kokonaan. Tajusin terapiassa mistä käytökseni johtuu. Puolison kanssa sovittiin aikanaan avoimesta suhteesta,joten tiesi muista.

Vierailija
5/16 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pelkään. Ihan henkeni puolesta. Hän on väkivaltainen jo muutenkin, saati jos yrittäisin erota.

Vierailija
6/16 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin peräsuolen laskeumasta, en saisi enää ketään toista.

Vierailija
7/16 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Koira on vanha. Alkaisi oireilemaan erosta. Hautauksen jälkeen lopullinen ero. Omalta osaltani päätin irtaantua ihmissuhteista kokonaan. Tajusin terapiassa mistä käytökseni johtuu. Puolison kanssa sovittiin aikanaan avoimesta suhteesta,joten tiesi muista.

Et sinä silloin petä.

Vierailija
8/16 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eukko tienaa enemmän kuin minä. Liikunta sille ei maistu  eikä sex. Siksi kuorin kermat päältä ja käyn vakkarinaisen luona. Hyvä kroppa ja sex.  Jos vakkari haluaa yrittää käräyttää mut niin silloin vaihtuu..vaimolle tarvii vain lirkutella, että nuo kateelliset naiset ovat vain sekopäitä jotka yrittävät sotkea avioliittomme.

Ensiviikolla poikien reissu taas  ja vaimolle selitykset menee kuin häkä..

Vierailija
9/16 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Koska ei muutakaan voi. Odotan että lapset ovat isompia, ja sitten lähden pois; en siis muuta yhteen rakastajani kanssa, vaan haluan olla yksin, aivan yksin. 

N41

Kuinka vanhoja lapset ovat? Lapset oppivat, että se on parisuhteen malli, missä he elävät kasvaessaan. Onnetomassa liitossa ei siis kannata jatkaa, koska itse asiassa näin tekee karhunpalvelukseb lapsille. Olisinpa itsekin tajunnut aiemmin erota. 

Vierailija
10/16 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä seksi ei ole suhteessa tärkein asia, puoliso on paras ystävä.

Vierailija
11/16 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kadun vilpittömästi tekoani ja hän haluaa edelleen kaikesta huolimatta olla kanssani.

Vierailija
12/16 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kärsin peräsuolen laskeumasta, en saisi enää ketään toista.

Tämäkin näkökulma on ihan hyvä tuoda ilmi. Itse en ole pettänyt, mutta miettinyt olen sitä jos joskus pitäisi vielä lähteä miestä etsimään, että synnytyksien myötä pukamat jotka ei lähde ikinä ja muutenkin kärsinyt värkki... Iso kynnys olis esitellä kenellekään enää, vaikka muuten varmasti minulle ei tuottaisi vaikeuksia saada tasokastakin miestä.

Vierailija
13/16 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hypätä tyhjän päälle? Kotona aina sängynlämmittäjä jos salarakas estynyt 👍

Vierailija
14/16 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on elämän suola. Jos en olisi parisuhteessa en voisi pettää. Tiedän, että tämä loukkaa monia, mutta elämässä pitää ajatella ensisijaisesti omaa hyvinvointia. Ikinä en pettämisestä myöskään kerro, enkä ole koskaan jäänyt kiinni.

Vierailija
15/16 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Eukko tienaa enemmän kuin minä. Liikunta sille ei maistu  eikä sex. Siksi kuorin kermat päältä ja käyn vakkarinaisen luona. Hyvä kroppa ja sex.  Jos vakkari haluaa yrittää käräyttää mut niin silloin vaihtuu..vaimolle tarvii vain lirkutella, että nuo kateelliset naiset ovat vain sekopäitä jotka yrittävät sotkea avioliittomme.

Jospa vain eroaisit ja opettelisit aikuiseksi. Yököttävää.

Vierailija
16/16 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Jospa vain eroaisit ja opettelisit aikuiseksi. Yököttävää.

Ymmärrätkö lukemaasi ollenkaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan