Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka monta lasta mielestäsi on jo liikaa/tyhmyyttä?

Vierailija
11.02.2009 |

.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei pysty elättämään lapsia ja niitä silti hankitaan niin ollaan tyhmyyden puolellla. Kuten ollaan myös siinä tilanteessa jos ei jaksa lapsia hoitaa sekä niistä huolehtia ja silti pitää raskautua. Joillekin se 1 lapsi on jo liikaa/tyhmyyttä :p

Vierailija
22/27 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin itse en hankkisi kahta enemmän. Lapsi per vanhempi ajatusmallilla on helppo liikkua oli se sitten matkoilla, kaupoissa, missä vaan. Heti kun lapsia on enemmän kuin vanhempia niin vanhemmilla ei ole samanlaista lasten kontrollointimahdollisuutta kuin kahden lapsen kanssa.

Tuo ei kyllä oikein pidä pikkkansa. Olen matkustanut neljän lapsen kanssa yksin ilman muita aikuisia jopa ulkomailla asti ja ihan hyvin on mennyt! Vai ettei edes kauppaan pääsisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mahdollisuus enempään.

Vierailija
24/27 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin itse en hankkisi kahta enemmän. Lapsi per vanhempi ajatusmallilla on helppo liikkua oli se sitten matkoilla, kaupoissa, missä vaan. Heti kun lapsia on enemmän kuin vanhempia niin vanhemmilla ei ole samanlaista lasten kontrollointimahdollisuutta kuin kahden lapsen kanssa.

Tuo ei kyllä oikein pidä pikkkansa. Olen matkustanut neljän lapsen kanssa yksin ilman muita aikuisia jopa ulkomailla asti ja ihan hyvin on mennyt! Vai ettei edes kauppaan pääsisi?

Vierailija
25/27 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään absoluuttista määrää on vaikea sanoa, mut mielestäni ympäristön ja maailman kannalta 2-4 lapsiset perheet on parempi....

samoten uskosin, että jos lapsia on pitkälti yli viisi tai kuusi niin useimmissa perheissä heitä tuskin pystytään huomioimaan ja auttamaan kuten esim 2-lapsisessa perheessä

Vierailija
26/27 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyy onnellinen ainokainen joka ei ole koskaan kaivannut sisaruksia.

Tyhmyyttä on hankkia VAin yksi lapsi, jos mahdollisuus enempään.

Vierailija
27/27 |
11.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain elättää heitä yhteiskunnan varoilla ja hoidattaa toisilla, niin mielestäni vaikka kymmenen on sopiva määrä.

Mielestäni myös jokaisella lapsella tulisi olla mahdollisuus omaan tilaan, jossa rauhoittua. En ymmärrä ollenkaan perheitä, joissa kolme lasta ja asunnossa 75 neliötä.