G: Kerropa ammattisi, herätysaikasi aamulla ja miksi valvot vielä.
Kommentit (33)
kello on täällä päin tunnin vähemmän kuin suomessa, eli puol ykstoista. En malta mennä nukkumaan, omaa aikaa :)
vielä notkun koneella kun päivällä otetun päikkärit sekoitti rytmiä.
yöhoitaja joten herään varmaan n.16.00 nukkumaan pääsen kymmenen jälkeen aamulla.
Jään kuitenkin vielä joksikin aikaa kotiin nuorimmaista hoitaan. Mies herää aamulla (iltavuorossa tän viikon), esikoinen (11 v.) lähtee ysiksi koulun ja kuopuskin heräilee viimeistään 9.30. Minä nukun pitkään...
huomenna vapaapäivä. Kellon laitoin kymmeneltä soimaan. Olen yökukkuja.
et just vauva nukahti.. pitäs kyllä lähteä itsekkin nukkumaan.. mut toi vauvakin on "ilta kukkuja" eli on valvonut (syönyt) klo:19 asti.. oikein pikku söyppö meillä..
herätään kun keretään 10-11 aikoihin, onneks esikoinen nukkuu kans pitkää, klo:13 -alkaa esikoisen toimintaterapia eli sinne pitää raahautua..
Herätys sitten joskus kun lapsikin heräilee, just sain sen nukkuu. :) Kerranki hiljaista ja rauhallista, ukkoki on töissä. Edelliselle tsemppiä. :) Koita kestää ja ajatella jotai muuta..
Unta en saa, kun mietin veljeni tämäniltaisia uutisia. Vaimonsa haluaa ottaa eron. Paska fiilis.
Herätys klo 05.00, eli heräsin just äsken. Nukkumaan kömmin klo22.30.
Jos vaan mikäli mahdollista olen noita kaikkia:
- Opiskelijana yliopistolla
- Markkinointiassarina työelämässä
- Lapset hoidetaan kotona, koska pystymme yhdistelemään aikataulumme vaikkakin se tarkoittaa täyttä kalenteria jääkaapin ovessa
Herään 05.00 kun lapsetkin heräävät.
Viime yönä olen nukkunut 1-2h koska minulla on flunssa ja aika tukkoinen olo. Yleensä menen nukkumaan 22.00.
herään klo 14, ei ehkä niin aamu enään :) Ja valvon koska olen töissä.