Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, jotka eivät ole vielä facebookissa lainkaan?

Vierailija
08.02.2009 |

Itse en ole, enkä aio edes mennä!

Ei kiinnosta, enkä ammattini puolesta muutenkaan halua. Kun en kuitenkaan osaisi estää muita fb:n kävijöitä pääsemästä omalle sivuilleni.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole mitään luuloja, ei harha- eikä muunkaanlaisia, ei vaan kiinnosta. Se tosiaan tuntuu joitakin ärsyttävän suunnattomasti, tai sitten ihmetellään suureen ääneen että mitä?? Et ole FB:ssä?? Miksi?? Voi hyvä tavaton!!

Vierailija
22/35 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on uutisia siitä miten yhteen jos toiseenkin muka hyvin suojattuun internet-palveluun on hakkeroitu, niin kyllä varmaan Facebookiinkin pääsee sisään halutessaan. Tietenkään kovin monella ei ole mitään tärkeitä tietoja omilla sivuillaan, mutta kunhan aika kuluu niin voi olla että ihmisten varovaisuus vähenee ja sitten eräänä päivänä saatamma kuulla uutisen, että 50 miljoonan ihmisen tiedot on kopsattu.

Tämä ei kylläkään ole syy siihen, miksi itse en ole viitsinyt liittyä. Minusta koko homma haiskahtaa narsismilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

syynä minulla on ollut lähinnä se, että aika ei riitä tollaseen. Mieluummin pidän IRL-ystäviin yhteyttä ihan livenä.

Ja minua kans vähän tökkii toi valtava "kavereiden" havittelu ja kaikenlainen "muka"-ystävyys yms.

Vierailija
24/35 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omankin tuttavapiirin perusteella. On niin kiva kun kysellään "Etkö ole fb:ssa? Tulisit nyt!" "En, olen teidän yläpuolella ja odotan teidän soittelevan ja muistavan nimenomaan MINUT, ei kertoa kuulumisia yleisesti kaikille.

Vierailija
25/35 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. kivat sovellukset. Ja tiedän yhden joka sai ystäväkutsun randomilta, ja nyt seurustelevat.

Vierailija
26/35 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulumisensa kaikelle kansalle, eikä yksittäisten ystäviensä kanssa IRL, sellainen ihminen vaikuttaa epäonnistuneelta wanna-be julkkikselta, jonka oikea paikka olisi BB-talo...

Vierailija
27/35 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kuin muuta elämää ei enää olisikaan. Onneksi parhaat ystävät uskovat kun olen kerran sanonut etten liity FB:iin, eivätkä todellaan luule minun ajattelevan olevani heidän yläpuolellaan tämän takia! MIllainen ystävä sinä oikein olet?

Omankin tuttavapiirin perusteella. On niin kiva kun kysellään "Etkö ole fb:ssa? Tulisit nyt!" "En, olen teidän yläpuolella ja odotan teidän soittelevan ja muistavan nimenomaan MINUT, ei kertoa kuulumisia yleisesti kaikille.

Vierailija
28/35 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari muuta keskustelupalstaa vievät aikaani jo sen verran, että jos vielä alkaisin feisbuukkaamaan perhe ottaisi varmaan musta eron!

Vierailija
29/35 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikaa koukussa nettiin muutenkin

Vierailija
30/35 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun en halua mihinkään fb:hen niin sitten ihmiset ei sitä muka voi ymmärtää. Kaikki ei hlua itsestään tehd suurta numeroa ja kilpailla kuinka suuri luku kavereita listassa on. kyllä, sitä se monella helposti on että aletaan tavoitella puolituttuja ja entisiä koulukavereita listaan jotta näyttäisi suositulta.

Vierailija
31/35 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä av vie jo ihan tarpeeksi aikaa. En halua edes yrittää koukuttaa itseäni mihinkään muualle.

Vierailija
32/35 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä kanssa yksi

Vierailija
33/35 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on, mutta itse en kato tarpeelliseksi omalla kohalla. En kyllä anna miehen laittaa kuvia lapsista tuonne, omia kuviaan saa laittaa niin paljon kun haluaa.

Vierailija
34/35 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvetta esitellä elämääni kaikelle kansalle.

Vierailija
35/35 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvetta esitellä elämääni kaikelle kansalle.

Kaikenmaailman vanhoille koulukavereille ei kuulu elämäni yksityiskohdat. Läheisimmille tuttaville ja ystäville kerron kuulumiset muutenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi