Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko teidän mielestä 3v3kk ikäisen jättää yksin katsomaan tv:tä ja jatkaa itse uniaan?

Vierailija
08.02.2009 |

Itse en ole näin vielä tehnyt vaikka houkutusta olisi

nimim. väsyttää

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka sisällön tiedät tarkkaan. Mutta et TV:tä,koska et voi tietää mitä sieltä tulee -- ts.tuleeko sopimatonta tuon ikäiselle lapselle.

Vierailija
2/23 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä uskaltaisi jättää, en siksi et mitä telkkarista tulee, vaan et mitä jos sattuu keksimään jotain hullua. Eihän noista koskaan tiedä. Ottakaa päikkärit yhdessä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 3 v 4kk voi keksiä mitä vaan. Mennä keittiön kaapeille ja kiipeillä pöydille tms. Vaikka tod.näk. katsookin ohjelman loppuun.

Vierailija
4/23 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan on kuuloetäisyydellä.

Vierailija
5/23 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo ei katso minuuttia pidempään mitään ohjelmaa

Vierailija
6/23 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten muutkin jo sanoivat, kolmevuotiasta ei voi jättää valvomatta kotonakaan.

Vierailija
7/23 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itse olen "nukkunut" silloin viereisessä huoneessa. Jos 3-vuotias katsoo aamun lastenohjelmia yksin ja itseäni väsyttää, torkun sohvalla lapsen vieressä.

Vierailija
8/23 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä tarvitse sivusta seurata.

Vierailija
9/23 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisella korvalla kuuntelee mitä lapset tekee ja silti ei ihan vielä tarvi nousta kokonaan ylös

Vierailija
10/23 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkkaria ei kannata jättää katsomaan, vaan DVD-elokuvaa (jonka olet itse katsonut ja tunnet sisällön). Itselläni on käynyt 6- ja 4-vuotiaiden lasten kanssa niin, että olen jättänyt heidät katsomaan iltapäivän lastenohjelmia ja mennyt itse makkariin lueskelemaan lehtiä. Olenkin torkahtanut ja havahtunut siihen, että mies tulee kotiin ja ihmettelee, kun lapset katsovat telkkarista Metsoloita. Onneksi ei sentään uutisia. Eli tästä viisastuneena en ole enää vetäytynyt makkariin köllöttelemään.

Vierailija
11/23 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yläkerran aulassa on telkku, laitan telkun päälle ja lapsiportin kiinni ja kömmin itse peiton alle.

Vierailija
12/23 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

telkkari ja makkari on vierekkäin, joten se oma nukkuminen oli torkkumista.

Vierailija
13/23 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen torkkunut sohvalla ja samanikäinen (reilu 2v taisi ekan kerran) lapsi katsoo muumeja tms. Joskus aamullakin lapsi nousee ennen aikuisia ja leikkii nätisti omassa huoneessaan. Ei ole koskaan tehnyt pahojaan tai luvattomuuksia.

Vierailija
14/23 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän kolmesta pojasta ei yksikään ole ollut kiinnostunut lastenohjelmista,vasta kouluiässä on alkaneet leffat kiinnostaa?

Vierailija
15/23 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa kauan katsoa, mutta kun kyllästyy niin alkaa joko leikkiä omia leikkejään tai sitten tulee herättämään. Ei ole vielä koskaan tehnyt mitään tyhmää.

Isompaa, 5 v 6 kk sen sijaan ei oikein voi jättää valvomatta... Kekseliäs ja utelias luonne saa valvottunakin välillä tuhoa aikaan.

Vierailija
16/23 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niinkään sen takia mitä telkasta tulee, vaan sen vuoksi mitä muuta voi tehdä. Mitä jos kääntää hellan päälle, kiipeä jonnekin ja tippuu tai lähtee vaikka ovesta ulos tms.

Itsellänikin usein ollut väsymys ja tekisi mieli nukkua vajaa 4v kanssa kotona ollessa, mutta en uskalla. Lapsi ei yleensä tee mitään kiellettyä ja on ihan ok, mutta silti en uskalla nukkua edes sohvalla. Sitten odottelen että mies tulee illalla kotiin ja menen silloin nukkumaan.

Eri asia on jos iso sisarus voi katsoa pienempää ja herättää äidin jos näyttää että tekee jotain kiellettyä/älytöntä.

Vierailija
17/23 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin torkun sohvalla, kun 2 ja 4v. katsovat Disneyn playhouse -kanavaa.

Mutta en mene toiseen huoneeseen, lapset voivat herättää, jos on asiaa, enkä nuku kovin sikeästi tosiaan (kuulen unen läpi piirretyt).

Vierailija
18/23 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljon lapsesta, heillä on tietysti ollut toisensa. Ja viereisessä huoneessa olemme nukkuneet. Miksi en olisi voinut jättää? Mitähän pahaa tästäkin olen lapsilleni olen aiheuttanut ;-)

Onneksi ovat tervejärkisiä koululaisia :-D

Vierailija
19/23 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 40-60 min mittaista DVD:tä olkkariin siksi aikaa, kun olen mennyt päiväunille kaksosvauvojen kanssa. Käytännössä imetin vauvat unille ja itse torkahdin siihen seuraksi. Ovet olivat auki koko ajan, joten esikoinen olisi voinut koska tahansa tulla herättämään, jos olisi ollut jokin hätä. Ei varmasti paras ratkaisu, mutta oma väsymys oli niin valtava, etten jaksanut muuten.

Vierailija
20/23 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli pakko nukkua paljon (sairaus) ja se oli toimivin ratkaisu. Aina kuitenkin kuuloetäisyydellä. Enkä nuku kovin sikeästi, mutta oli pakko olla vaaka-asennossa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme