Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten opetan 3kk vauvan nukahtamaan yksin?

Vierailija
08.02.2009 |

miten onnistuu. Meillä kaksi lasta ja toinen oppi helposti nukahtamaan yksin ja jälkimmäinen on vasta nyt 3,5-vuotiaana suostunut nukahtamaan yksin.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko kaikki toivo jo mennyttä? Kyseessä eka lapsi ja olen ajatellut että kyllä se oppii... Nyt se kuitenkin nukahtaa enää tissille tai kantoliinaan tai ihan korkeintaan syliin hytkytellen. Mielelläni en sitä kolmen vuoden ikään saakka näin nukuttelisi. Mitä mä voin tehdä???

Vierailija
22/25 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaan kauhulla eilen tota mietin, kun yhdessä ketjussa monet sanoi että oli ensimmäisestä lapsesta oppinut sen, ettei pidä opettaa nukahtamaan tissille tai hytkytykseen. Siellä moni sanoi että oli heto opettanut vauvan nukahtamaan yksin... Mä olen kyllä kans ihan sillä kantilla että vauva tarvii läheisyyttä ja se saa kyllä sitä ihan niin paljon kuin haluaa. Eilen iski vaan pelko että teenkö itselleni karhunpalvelusta, mut entisillä nyt siis jatketaan teidän neuvojen mukaan. Kiitos av-raati!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva nukahtanut tissille ensikuukausina ja ihan hyvin ovat myöhemmin oppineet nukahtamaan itsekseen. sairasta sakkia. Älä nyt helvetissä ala ainakaan 3-kuista huudattaa.

Vierailija
24/25 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva nukahtanut tissille ensikuukausina ja ihan hyvin ovat myöhemmin oppineet nukahtamaan itsekseen. sairasta sakkia. Älä nyt helvetissä ala ainakaan 3-kuista huudattaa.

Ja mikähän sun ongelmasi lienee? Taidat olla tosiaan terveimmästä päästä tätä sairasta sakkia...

Vierailija
25/25 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan