Miten opetan 3kk vauvan nukahtamaan yksin?
miten onnistuu. Meillä kaksi lasta ja toinen oppi helposti nukahtamaan yksin ja jälkimmäinen on vasta nyt 3,5-vuotiaana suostunut nukahtamaan yksin.
Kommentit (25)
Mä vaan kauhulla eilen tota mietin, kun yhdessä ketjussa monet sanoi että oli ensimmäisestä lapsesta oppinut sen, ettei pidä opettaa nukahtamaan tissille tai hytkytykseen. Siellä moni sanoi että oli heto opettanut vauvan nukahtamaan yksin... Mä olen kyllä kans ihan sillä kantilla että vauva tarvii läheisyyttä ja se saa kyllä sitä ihan niin paljon kuin haluaa. Eilen iski vaan pelko että teenkö itselleni karhunpalvelusta, mut entisillä nyt siis jatketaan teidän neuvojen mukaan. Kiitos av-raati!
vauva nukahtanut tissille ensikuukausina ja ihan hyvin ovat myöhemmin oppineet nukahtamaan itsekseen. sairasta sakkia. Älä nyt helvetissä ala ainakaan 3-kuista huudattaa.
vauva nukahtanut tissille ensikuukausina ja ihan hyvin ovat myöhemmin oppineet nukahtamaan itsekseen. sairasta sakkia. Älä nyt helvetissä ala ainakaan 3-kuista huudattaa.
Ja mikähän sun ongelmasi lienee? Taidat olla tosiaan terveimmästä päästä tätä sairasta sakkia...