Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä olette suunnitelleet tekevänne, kun olette 50-60v?

Vierailija
19.02.2009 |

Laskeskelette vain päiviä eläköitymiseen vai onko tiedossa jotain aktiviteetteja? Minkälaista elämänvaihetta siis ajattelitte silloin viettää? Onko työpaikka on silloin se, jonka halusittekin? Onko teillä perhettä muu kuin mies? Jne

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

matkustelemme miehen kanssa, nautimme elämästä. Voisin harkita ehkä siinä vaiheessa vielä jotain uuden opiskelemistakin, ehkä kieliä tai muuta sivistävää.

Vierailija
2/20 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain ruutia tulessa. Täytyisi vain taloudellisesti olla sopivassa tilanteessa, ja en kyllä tule olemaan. Silloin on vielä asuntolainaa.

Luulen, että olen aika itsenäinen menijä. Miehen kanssa menee ihan hyvin nyt, mutta kaksin ei onnistu, ollaan niin erilaisia. Se on tässä paljastunut. Jos olisi mahdollisuuksia niin muuttaisin asumaan etelän lämpöön pysyvästi.

Omat lapset on silloin 2-kymppisiä. Jospa hekin vielä tarvitsevat minua, ehkä eivät.

Ehkä lasken niitä eläkepäivien tulemiseen tarvittavia päiviä ja luen työväenopistossa espanjaa. Teen väitöskirjan ja muutan Espanjaan sitten kun olen eläkkeellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täytän ensi vuonna 50. Mun nuorin on nyt 6-vuotias ja toiseksi nuorin 12. Ihan tavallista lapsiperheen elämää siis vietän.

Vierailija
4/20 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo vuosi sitten hölläsin työntekoa. Nyt teen noin 30 tuntia viikossa. Lapsi vasta 11 v.,joten hänenkin kanssa voi nyt enemmän tehdä kaikkea kivaa.

Vierailija
5/20 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen sairaus. Lapset toivottavasti oppineet omilleen, ja pärjäävät maailmassa.

Toivottavasti asun viimeiset vuodet lapsineni, ei ehkä vielä lapsenlapsineni, jossain lämpimässä maassa.

Vierailija
6/20 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset ovat 20v ja 18v kun täytän 50v.

Ostan urheiluauton, kun ei tarvitse enää koko perheen mahtua autoon kerralla. Teen töitä enemmän kuin nyt (osa-aikatyö) kahden pienen lapsen äitinä.

Toivottavvasti olen silloin edelleen terve ja jaksava.

Vierailija
7/20 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdyn täysiaikaiseksi kirjailijaksi.

Lapset ovat jo aikuisia, mutta mies pysyy rinnalla.

Terveys toivottavasti hyvä.

Vierailija
8/20 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoinen on silloin 14v ja kuopus 12v ja toivottavast mieskin vielä saman katon alla. On maksettu asuntolainasta puolet ja ihan tavallista lapsiperheen elämää vietetään, toivottavasti.

Ja sitten kun ollaan 60v, on maksettu se talo melkein kokonaan ja odotellaan niitä eläkepäiviä ja lapsetkin on jo muuttaneet omaan asuntoon eli meillä on kahdestaan käytössä 4mh+k+oh okt, jee!

Vierailija
9/20 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei varmaan kuvittele viiskymppisenä käyvänsä av:lla.... No, lapseni on 13-vuotias, joten murrosikäisen kanssa joudun edelleen taistelemaan. Mutta toisaalta vietin pitkän nuoruuden, joten nyt on aikaa tähän :)

Työpaikka on juuri sellainen, mistä haaveilinkin, miehen kanssa ollaan onnellisia jne. Ihan tavallista elämää.

Vierailija
10/20 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri olen vaihtanut työpaikkaa toivottavasti se on vielä 3v päästä yhtä ihana paikka kuin nyt uutena tuntuu.

Vierailija
11/20 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti olen saman miehen kanssa samassa talossa samassa avioliitossa.

Pelkään pahoin että jommalle kummalle tulee sitä ennen syöpä, kun tuntuu että sitä tulee esille vähän joka puolelta koko ajan, 10 vuoden päästä varmasti vielä enemmän, miksi me muka selviäisimme ilman?

Vierailija
12/20 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti (valitettavasti) sairassellaiselle.

Toivottavasti olen sen verran kunnossa jotta voimme miehen kanssa elää lämpimässä ulkomailla.

Lapset onneksi silloin jo hyvän matkaa kolmannellakymmenellä.

Vierailija
13/20 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

reilut 8v 50v synttäreihin.

Esikoinen on 23v ja kuopus 15v. Yo juhlia varmaan värkkään ja lähettelen toista lasta maailmalle. Mies?? Varmaan kuvioissa. Minäkin ehkä työelämässä jälleen.

Vierailija
14/20 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen varmasti jo moninkertainen mummo siinä vaiheessa, mutta en varmaan nyt kovin erilaista elämää vietä kuin nyt, koska meillä on vielä lapsia ala-asteella siinä vaiheessa koulussakin.

Vierailija
15/20 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli laitan lapsia kovaa vauhtia kotoa maailmalle :). Teen toivottavasti vajaata työviikkoa ja jään eläkkeelle 55-vuotiaana.

Sen jälkeen keskityn itseni ja mieheni hemmotteluun ja miehen kanssa matkusteluun. Mies tuskin silloin vielä eläköityy, mutta toivottavasti vähän hidastaa vauhtia siirtyen konsultointitehtäviin.

Näin siis mikäli miehen kanssa yhteiselo edelleen yhtä hyvällä mallilla kuin nyt 15 vuoden harjoittelun jälkeen.

Mikäli jostain syystä polut eroaa, painan edelleen täyttä päivää duunissa ja luon uraa, olen varmaan tehtaanjohtajana jossakin päin Suomea tai maailmaa. Kaiken elämisestä ylijäävän rahan käytän matkusteluun.

Vierailija
16/20 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää silloin olen työelämässä mukana. Toivottavasti pystyn silloin vielä kävelemään ilman apua.

Sairastan ms-tautia enkä usko ollenkaan että jaksaisin työelämässä normaaliin eläkeikään asti. Kovin pitkälle eteenpäin en elämääni uskalla suunnitella. Hyvä jos uskallan tehdä ensi kesäksi lomasuunnitelmia.

Vierailija
17/20 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkymissä eläkeikä on nostettu 70 vuoteen. Että töitä tehdään vielä reippaasti 50 vuotiaana. toivottavasti terveys ei petä.

Tämä eläkejärjestelmä pettää jos ihmiset eläköityy jo 65 veenä.

Ja todennäköisesti tämä ikärajan nosto tapahtuu muutaman vuoden sisällä.

Vierailija
18/20 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoakseni työskentelen ihan normaalisti ja matkustelemme todennäköisesti mieheni kanssa paljon. Saatanpa olla silloin jo mummokin (vanhin on silloin 26v.). Asuntolaina on jo maksettu ja meillä on kohtuullisen hyvä taloudellinen tilanne. Näin toivon.

Vierailija
19/20 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti:

- pystyn juoksemaan ja olen terve

- järjissäni

- naimisissa nykyisen mieheni kanssa ja onnellinen

-Lapset muuttaneet kotoa tai ainakin itsenäisiä, opiskelevia tai muuten työssäkäyviä

- varmaankin töissä,

Vierailija
20/20 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun täytän 48v. Toivottavasti olen mummeli 50-60veenä saisin olla miehen kanssa terve. Olemme puhuneet pienen omakotitalon ostamisesta järven rannalta, tekisimme työtä kotoa käsin. Sienestystä, marjastusta, kalastusta, kotiviinin tekoa, takkailtoja ja lasten vierailuita toivottavasti perheineen.

Aah, toivottavasti elämä suo päiviä ja terveyttä!